Visa fullständig version : Går det att äta proteinpulver?
viringer
2014-12-01, 23:27
Alltså går det att rent äta det? Pulvret är alldeles för äckligt för att dricka men måste använda det.
Jadå, protte-fluff, bröd, bakelser eller i milkshakes osv.. Eller tänkte du rätt upp och ner bara svälja det?
viringer
2014-12-01, 23:35
Helst något alternativ där jag slipper bara äta av det men dom flesta saker kräver så mycket av andra ingredienser att jag lika gärna kunnat köpa bars.
Diomedea exulans
2014-12-01, 23:39
Testat att bara blanda ut med pyttelite vatten så det blir som en smet?
Är det verkligen värt att äta proteinpulver om du nu tycker det är så äckligt?
Kan du inte äta mat eller ta typ EAA istället? EAA kan man ju köpa som tabletter om det skulle vara så.
MatteÖhult
2014-12-01, 23:54
Om jag hade något proteinpulver som jag hatade skulle jag antingen byta ut det mot en annan smak, eller blanda med en vissmängd vatten (inte så att det blir trögflytande, men ändå ganska starkt blandat) och bara halsa skiten och vara beredd att stoppa en banan eller något annat i käften för att dölja smaken!
Testat lite olika? Vissa är vidriga medan andra är riktigt goda.
Kolla denna tråd: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=178479&page=86
Vad är det för smak på pulvret?
Kan ju göra "kladdkaka" i mikron. :) Går riktigt snabbt.
Blanda en portion pulver med kakao och sötströ/socker + lite bakpulver. Eventuellt också lite äggvita, eller ett helt ägg om kcal kvittar. Mikra - ta ut och rör om - mikra lite till. Done!
ButtCoughEXTREME
2014-12-02, 13:48
Alltså går det att rent äta det?
Nej, nej, det går då inte se.
AeternusRex
2014-12-02, 13:50
kör ned det i yoghurt gapa och svälj
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.