Visa fullständig version : 3 bilder under 6 månader, vad säger ni?
Vad säger ni killar, är utvecklingen ok eller ser det totalt åt helvete ut? :D
20 oktober 2003: 74 kg
http://home.swipnet.se/loui/20%20oktober%202003.JPG
14 december 2003: 76 kg
http://home.swipnet.se/loui/grin.JPG
29 mars 2004: 78 kg
http://home.swipnet.se/loui/avatar.jpg
Framsida axlar kan behöva piskas hårdare, likaså sidorna . Underarmarna och överarmarna behöver alltid arbete, dom blir jag aldrig nöjd med.
bra ökningar..... men vad har hänt med brösten i sista bilden? det ena ser större ut... kanske bara är ljuset iofs
Tricklev
2004-03-30, 19:03
mja tycker mig inte se så jätte stor skillnad på bild nr2 och bild nr3.... men det är nog ljusets fel
Originally posted by Wilson
bra ökningar..... men vad har hänt med brösten i sista bilden? det ena ser större ut... kanske bara är ljuset iofs
Jag tror faktiskt att höger bröst (vänster på bilden) släpar lite, vet inte riktigt hur jag skall åtgärda det.
Annars kan jag ju skylla på ljuset :D
Armarna verkar ha ökat rejält! :hbang:
Vi kräve Data nu !!!!
Ålder
Vikt
Arm
Ben
Vad
mm
mm
Marcus :D fint annars..
Herkulez
2004-03-30, 20:28
riktigt bra ökningar :thumbup:
Karl_alfred
2004-03-30, 20:34
suveräna ökningar Medusa speciellt armarna:thumbup:
Löjtnant Blank
2004-03-30, 20:52
De första två bilderna är ju som natt och dag! Skitbra ökningar! Ådror på armarna och allt, jag säger då det... ;)
:thumbup:
Bra ökningar! Fortsätt att piska! :bpump:
Pdaddy: Jag har inte tagit mått på ett bra tag, och är dessutom för lat för att ta nya :D Men det kommer så småningom när man har lite mer kött på benen (notera "benen" :D ) Jag är 18 år, fyllde 25 februari, vikten när fotot togs var ca 78 kg.
John M: Hyfsat, men jag tänker fortsätta piska dom. :thumbup:
Karl_Alfred, Kharon, Löjtnant Blank: Tack för kommentarerna, dom motiverar en att träna ännu hårdare!
Jag skall fortsätta :whipped:
Fatalist
2004-03-30, 21:36
Smarriga bicepsökningar!
Suveräna ökningar Meddu! :thumbup:
Tycker det e grymmat skillnad på sista! KEEP ON PUMPIN'!
bra ökning....!!...fortsätt så!..
jag har ju redan sagt det på msn, armarna ser ju ut att ha vuxit rejält, speciellt underarmar. Men nog har väl bröst och axlar vuxit också :)
Bra meduza! snart en man av dig också=P
stefannn
2004-03-31, 10:04
:hbang: bra ökningar,,
Grymma ökningar! :thumbup:
Bara att smaska på nu så kommer det bli kanon!
Bra ökningar
Keep it up :whipped:
Hur ofta tränar du respektive vikt och repetitioner samt set på övningarna.
grömt! men har du inga fler poooses?
Originally posted by vacon
Han körde väl HIT framtills nyligen, fast det kanske du visste om iofs så mitt svar kanske är totalt värdelöst. Annars har han ju en journal också.
Originally posted by vacon
Jag tränade volymträning mina första 3 månader, (tiden i början är dåligt dokumenterad) då jag gjorde 3-5 set per övning och kanske 10-30 set per muskel/pass.
Sedan bytte jag till Mike Mentzers version av HIT, tränade 3-4 timmar totalt under 8 veckor. Min styrka sköt i höjden, jag gick ner 0,5 kg i vikt men massaökningarna var inte tillfredställande.
Jag hade innan HIT inga problem med muskeuthållighet eller träningsvärk, när jag skulle börja träna med flera set så gick jag i väggen. Jag försökte mig på ett odokumenterat 30 set pass, vilket jag genomförde, men dagarna efter hade jag stora problem med att röra mig.
Nu har det varit ca 1 månad med HST till och från (HST=Helkroppspass 3 ggr i veckan).
Just nu, i dagsläget, så är det HST som gäller, och jag är mitt uppe i en cykel. Det känns väldigt bra, och jag börjar få upp flytet i träningen.
Jag har skippat böjarna för att vila korsryggen och ersatt dom med benspark och bencurl, i syftet att skapa mer separation på mina ben.
Här är min journal, där kan du läsa om min första tid med volymträning, bytet till HIT, och från HIT till HST. :thumbup:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?s=&threadid=15872
Originally posted by Dipshit
grömt! men har du inga fler poooses?
Nej :D
Finfina ökningar, va mäter armarna atm?
Sen undrar jag varför benspark skulle ge mer separation på benen än nån annan övning?
Originally posted by Kero
Finfina ökningar, va mäter armarna atm?
Sen undrar jag varför benspark skulle ge mer separation på benen än nån annan övning?
Jag vet inte vad armarna mäter just nu, har inte mätt på 1,5 månader.
Jag tror att benspark ger mig separation därför att den isolerar mer än knäböjen gör, då det känns mest som att det är gluteus som arbetar.
Originally posted by Medusa
Jag tror att benspark ger mig separation därför att den isolerar mer än knäböjen gör, då det känns mest som att det är gluteus som arbetar.
Först och främst. Fina ökningar du har gjort. :thumbup:
Benspark ger inte mer seperation. Är det seperation du är ute efter så är det deff som är lösningen. Vill du bygga muskler så är det som vanligt tunga basövningar som gäller.
//Jörgen
Originally posted by Jorgen
Först och främst. Fina ökningar du har gjort. :thumbup:
Benspark ger inte mer seperation. Är det seperation du är ute efter så är det deff som är lösningen. Vill du bygga muskler så är det som vanligt tunga basövningar som gäller.
//Jörgen
Tack Jörgen, och det gäller även alla er andra :thumbup:
Jag trodde att benspark gjorde det, men du har nog rätt, man lär sig något nytt varje dag ;)
Tack!
Anledningen till att benböjen bygger mycket på glutes beror kanske på att du inte går tillräckligt djupt?
Originally posted by Grisen
Anledningen till att benböjen bygger mycket på glutes beror kanske på att du inte går tillräckligt djupt?
Kan vara så, jag har ingen aning faktiskt :D
Originally posted by Grisen
Är det inte just djupa knäböj som ger "byggarröv"?
Nu börjar det hända saker, härligt! :thumbup:
/Al
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.