Visa fullständig version : Extrajobb. Helger och kanske nån kväll
Hej.
Vill gärna ha ett extrajobb. Efter 16 någon dag i veckan och nån helgdag. Kanske 10 h extra eller ja nån timme liksom. Vad erbjuder ni mig?
Nämen lite tips förutom försäljare, butik, restaurang eller Radiotjänst. I Stockholm, om det har någon betydelse.
1. Ingen kommer erbjuda dig något.
2. Ta vad du får och arbeta dig upp från det.
R Scarpa27
2014-11-11, 22:15
Hej.
Vill gärna ha ett extrajobb. Efter 16 någon dag i veckan och nån helgdag. Kanske 10 h extra eller ja nån timme liksom. Vad erbjuder ni mig?
Nämen lite tips förutom försäljare, butik, restaurang eller Radiotjänst. I Stockholm, om det har någon betydelse.
lagerjobb som paketsorterare på posten, dhl osv brukar finnas just sådana, dra dit/ring och fråga.
runt december och jul söker de väldigt mycket extrajobbare.
Designa hemsidor, bartender, krogvakt
Läxhjälp, barn- och hundvakt och sådant kanske om du är lagd åt det hållet. Vet inte hur utbudet ser ut däremot. Grannar.se är inriktad på sådant.
Hej.
Nämen lite tips förutom försäljare, butik, restaurang eller Radiotjänst. I Stockholm, om det har någon betydelse.Men de tider du vill jobba kommer det i princip bara bli just "försäljare, butik, restaurang" kvar. Om du inte hittar något lager/någon terminal som är igång helger också.
Hej.
Ålder? Utbildning? Tidigare erfarenhet?
Tackar för tips hittills. Jag är själv inne på kanske personlig assistens. Har ingen direkt utbildning förutom gymnasium.
Är nog "med människor" jag är mest lämpad. Försöker leta på humana.
Krogvakt, Donken och taxi är inte min grej om jag ska vara kräsen. Och det kan jag vara eftersom jag faktiskt är egen företagare och jobbar runt 25-40 i veckan. Har nyligen varvat ner med min tidigare sport av lite olika anledningar så jag är väldigt ovan med att ha så mycket timmar över.
Webbdesign nja jag suger.
Aja låter som jag bara dissar alla förslag men är tacksam iaf.
Varför inte lägga fler timmar på företaget?
Varför inte skaffa ett riktigt arbete?
R Scarpa27
2014-11-13, 22:39
eller helt enkelt njuta av fritid. :)
Latissimus Dorsi
2014-11-13, 22:58
Croupier
Butikssäljare, speciellt på köpcenter och liknande brukar alltid behövas sålänge man inte är socialt handikappad.
Man kan också skaffa sig en tjej eller pojkvän. Eller en hund.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.