Visa fullständig version : Vältränad=homosexuell
Jag vill klargöra att jag inte är homofob på något sätt men jag blir rädd ibland att jag ser ut att vara attraherad av det motsatta könet då jag blir mer och mer vältränad. Jag vet att det är fånigt men främsta anledningen till att jag började träna var ju just för att få bättre tur med tjejerna. Är detta någonting ni har lidit av, eller är det bara jag som har fått om bakfoten?
Så du är homosexuell och är rädd för att det ska se ut som att du är attraherad av män? Och detta på grund av att du blir mer och mer vältränad? Så är det nog för alla.
Du trollar säkert... Men om det nu är så att du menar allvar så borde du kanske börja jobba på din självkänsla istället för kroppen.
Varför skulle det se ut som man är homosexuell när man är vältränad? Vad missar jag?
+ muskelmassa = + gayighet
- muskelmassa = - gayighet
Betyder detta att marathonlöpare är de absolut mest straighta människorna i världen? *jorgen*
Det är fånigt ja.
Om en kille nån gång stöter på dig så förklarar du att du inte är intresserad, precis som du gör med en tjej du inte skulle vara intresserad av.
Om du är orolig för att tjejer inte gillar muskulösa kroppar så kan jag försäkra dig om att så inte är fallet. Givetvis har tjejer individuella smakpreferenser men du sänker inte ditt attraktionsvärde av att bli vältränad.
Om du gör en big deal av din rädsla för att "se gay ut" så kommer du förmodligen se mer gay ut.
Om jag har lidit av det? Jag tror jag har mött fler killar som visar uppskattning för min kropp. Men det tror jag mer har med kulturen hos de killar jag stött på (pun not intended ^^) i de kretsar (mestadels gym) man rört sig i sen man började träna.
Det har hänt oftare att jag misstänkt (dock aldrig stark misstanke) killar för att vara attraherade av mig, men so what?
edit - Snubben:
Killar är mer intresserade av muskler än vad tjejer är. Killar är även mer visuellt orienterade än tjejer. Råkar man vara kille, homosexuell och med en manlig sexualitet så är det inte så konstigt om går igång ordentligt på muskulösa kroppar.
1. Vacker trådtitel.
2. jag blir rädd ibland att jag ser ut att vara attraherad av det motsatta könet
Du menar tjejer?
Och nej, det är inte gay att ha muskler eller vara mån om sitt utseende.
ARMSTARK
2014-11-06, 09:08
Inget att oroa sig för, många är lite osäkra på det där i unga år. Får du stånd när du duschar med andra killar efter träningen? Jag dömer dig inte!
Du menar tjejer?
Freudiansk felsägning? :d
pfft är ju bara kul med uppskattning även från killar.
Jag har hängt med min bonusbror som gay på diverse hak och jag har väl aldrig fått ett sånt kliande av egot som på dessa ställen.
Om en person stöter på dig (oavsett kön) så ta det som en komplimang och avvisa personen på samma sätt oavsett kön, om du inte vill ligga
edit - Snubben:
Killar är mer intresserade av muskler än vad tjejer är. Killar är även mer visuellt orienterade än tjejer. Råkar man vara kille, homosexuell och med en manlig sexualitet så är det inte så konstigt om går igång ordentligt på muskulösa kroppar.
Så killar är mer intresserade av muskler än vad tjejer är? Där ser man, antar det är genetiskt?
Macroman
2014-11-06, 09:33
TS inlägg är ju helt obegripligt...
Freudiansk felsägning? :d
http://ep.yimg.com/ay/yhst-54334793715728/freudian-sips-mug-3.png
ARMSTARK
2014-11-06, 09:39
TS inlägg är ju helt obegripligt...
Han gläntar lite på garderobsdörren men vågar inte ta steget...
Diomedea exulans
2014-11-06, 09:45
Det är bara bra om tjejer uppfattar dig som homosexuell. Tjejer vill ha det de inte kan få, så om de tror du är gay så kommer de försöka "omvända" dig.
http://ep.yimg.com/ay/yhst-54334793715728/freudian-sips-mug-3.png
Haha! Måste köpa en! :D
Andromeda
2014-11-06, 19:20
Japp, det är fullständigt korrekt. Som du har märkt är det väldigt viktigt att absolut inte bli vältränad, för då anfaller snoppdjuren i flock mot din strierade böjröv :smash:
filmjölk
2014-11-06, 19:27
Japp, det är fullständigt korrekt. Som du har märkt är det väldigt viktigt att absolut inte bli vältränad, för då anfaller snoppdjuren i flock mot din strierade böjröv :smash:
Undrar om inte den risken faktiskt finns, läs lite av vad mackan58s fans skriver till honom. De är rätt obehagliga i syn dyrkan. Vad hade då kunnat hända tex. på en nattklubb med mycket droger i omlopp och en obevakad drink?
Eller om han är av mindre och vekare modell, men söt, slimmad och vältränad i tex. gymmets bastu med den typen av klientel?
Andromeda
2014-11-06, 19:36
Undrar om inte den risken faktiskt finns, läs lite av vad mackan58s fans skriver till honom. De är rätt obehagliga i syn dyrkan. Vad hade då kunnat hända tex. på en nattklubb med mycket droger i omlopp och en obevakad drink?
Eller om han är av mindre och vekare modell, men söt, slimmad och vältränad i tex. gymmets bastu med den typen av klientel?
Som jag? :eek:
Biffkriminella homovåldtäktsmän är nog lite för selektiva för att välja mig, men jag byter om hemma, så jag klarar mig oavsett :)
Men jo, lite sanning verkar det ju finnas i påståendet. Kollar man på den manliga motsvarigheten mot att gå på gatorna en dag, modellkillen som gick runt med dold kamera i tre timmar för att spela in reaktioner, så var det ju minst lika många karlar som fruntimmer som ropade och visslade.
Rikard Jansson
2014-11-06, 19:44
Homosexuell är man om man är attraherad av samma kön.
Eller skriv set x reps
Homosexuell är man om man är attraherad av samma kön.
Eller skriv set x reps
exakt.
TS är rädd för att folk ska tro att han är attraherad till det motsatta könet
fast han började träna för att attrahera det motsatta könet.
HMS Laestander
2014-11-07, 00:29
... men jag blir rädd ibland att jag ser ut att vara attraherad av det motsatta könet då jag blir mer och mer vältränad...
Tror du har snurrat ihop det här med orden.
Som jag? :eek:
Biffkriminella homovåldtäktsmän är nog lite för selektiva för att välja mig, men jag byter om hemma, så jag klarar mig oavsett :)
Men jo, lite sanning verkar det ju finnas i påståendet. Kollar man på den manliga motsvarigheten mot att gå på gatorna en dag, modellkillen som gick runt med dold kamera i tre timmar för att spela in reaktioner, så var det ju minst lika många karlar som fruntimmer som ropade och visslade.
:laugh::laugh::laugh:
Dagens mening.
Speciellt på fyllan när man är ute på krogen så är det många killar som håller på, det är min erfarenhet från att gå ut med någon som är välsvarvad.
Kanske 70% killar kommer fram på en kväll.
ARMSTARK
2014-11-07, 09:31
Speciellt på fyllan när man är ute på krogen så är det många killar som håller på, det är min erfarenhet från att gå ut med någon som är välsvarvad.
Du ska inte gå på såna ställen (om du inte är lagd så). *facepalm*
Bara 70%? Mej händer det ytterst sällan att tjejer kommer fram på grund av musklerna men killar ska alltid veta vad man bänkar. Har man däremot snackat ett tag med en tjej eller dragit hem henne börjar komplimangerna hagla.
Du ska inte gå på såna ställen (om du inte är lagd så). *facepalm*
Gayklubb? Varför inte, det är bra musik!
Langster
2014-11-07, 12:58
Bara 70%? Mej händer det ytterst sällan att tjejer kommer fram på grund av musklerna men killar ska alltid veta vad man bänkar. Har man däremot snackat ett tag med en tjej eller dragit hem henne börjar komplimangerna hagla.
Håller med. Det är 99% killar som ger en uppmärksamhet för fysiken. Oavsett om det är sexuellt eller inte.
Andromeda
2014-11-07, 16:32
Håller med. Det är 99% killar som ger en uppmärksamhet för fysiken. Oavsett om det är sexuellt eller inte.
No offence, men det är för att du är knallhård. Det är äckligt. Och så har du bulliga muskler. Det ser larvigt ut, och så är de inte lika starka som "riktiga" muskler.
Om du kör högre reps (helst 20+ med lätta vikter) får du långa och slanka muskler, sen äter du upp dig till 10% BF som Fredrik Ljungberg och andra kalsongpojkar. Damerna kommer att spontansquirta i drivor där du går :hbang:
WHITEFOLKS
2014-11-07, 17:30
Eller så är det för att killar tar mer initiativ i allmänhet :)
martikainen
2014-11-10, 14:32
Finns ju inget sämre för att få ragg än att vara vältränad, svältläge initiated! Bye bye gains :D
Studier har visat att chansen att bli homosexuell ökar med 87% vid styrketräning.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.