handdator

Visa fullständig version : fatblocker

Snapphanen
2004-03-29, 08:46
Jag kollade XXXXXXX.com...Där finns ngn preparat som heter fatblocker som sägs blockera fettet från att upptas av kroppen...Kan detta stämma .. I såna fall kan man ju käka onyttigt med hjälp av pillerna....

Sexydanny

z_bumbi
2004-03-29, 09:19
Fråga gärna hur det fungerar innan du testar.

Var tar fettet vägen om det inte tas upp i tunntarmen?

(Webshop.. :nono: )

RealElwood
2004-03-29, 15:18
Provade något sån't hokupokus för ett par år sen, skulle oxå få fettet att rinna igenom utan att tas upp i tarmen...

Konstant diarrè blev effekten för mig. Då är det bättre att köra lite mer kondition så kan du äta med gott samvete sen...

Thell
2004-03-29, 16:50
Man måste ju ha fett för att kunna bränna fett så ja ser inte hur det skulle kunna gå ihop ?

aliquis
2004-03-30, 11:37
Originally posted by Thell
Man måste ju ha fett för att kunna bränna fett så ja ser inte hur det skulle kunna gå ihop ?
Du får nog i dig en del fett ändå, det är väl för dom som äter alldeles för mycket fett från början.

ReQard
2004-04-06, 18:22
låter som chitosan

D Andersson
2004-04-07, 14:38
Det bästa naturliga sättet är väl att äta ordentligt med fibrer (typ knäckebröd) om man inte vill att kroppen ska ta upp så mycket av fettet man stoppar i sig?

z_bumbi
2004-04-07, 15:49
Originally posted by D Andersson
Det bästa naturliga sättet är väl att äta ordentligt med fibrer (typ knäckebröd) om man inte vill att kroppen ska ta upp så mycket av fettet man stoppar i sig?

Varför inte helt enkelt anpassa mängden mat efter det man vill uppnå?

ReQard
2004-04-08, 01:44
blir man bjuden på en pizza kan man inte bara tacka nej:nono:

moocow
2004-04-09, 08:25
Originally posted by ReQard
blir man bjuden på en pizza kan man inte bara tacka nej:nono:

Öh, jo :)

Iofs, under min vårdeff gick jag lite extremt fram (och när man ligger på ett lite för stort underskott i bra många veckor (och ätardagar är för flickor :booty: ) finns risken att man kan börja bli lite otrevlig, eller åtminstonde jag har den finessen.)
I en lite stressad situation lyckades jag snäsa av min chef ganska grovt (med avgrundsmorr, uppvisande av långfinger :thefinger och hela kalaset (och hennes "brott" var att hon ville bjuda på pizza då vi jobbat över )) vilket kanske inte var så jävla totalt lyckat, men turligt nog så tog hon det hela som ett skämt...