Bikini 2016
2014-09-18, 16:07
I en månad har jag tränat 3-4ggr i veckan, främst styrka, mkt basövningar och fria vikter och tillräckligt tungt för att orka max 10-12 reps.men även kondition.
Kör ca 1h på gymmet plus 30 min jogg, 45min pw, eller simmning 3ggr i veckan.
Äter enligt liberal lchf vilket innebär att jag äter runt 50-80gr kolhydrater per dag, mer de dagar jag tränar. Försöker hålla maten på ca 1800kcal
På en månad har det hänt noll. Alltså snarare sitter jeansen tightare nu än innan, fläsket är kvar precis som förut, inte minskat en endaste cm någonstans! Väger mig inte ens.
Det jag dock märkt är att jag är starkare och har fått bättre flås, men annars har ingenting alls hänt.
Räknar såklrt inte med nå super resultat men hade iaf trott att jag skulle gå ner en eller 2 cm på olika ställen men det står helt still!!!
Hur ska jag göra för att det ska hända något?
Ändra matvanor? Äta färre kalorier? Träna mer kondition?
Tips tack!!!
Kör ca 1h på gymmet plus 30 min jogg, 45min pw, eller simmning 3ggr i veckan.
Äter enligt liberal lchf vilket innebär att jag äter runt 50-80gr kolhydrater per dag, mer de dagar jag tränar. Försöker hålla maten på ca 1800kcal
På en månad har det hänt noll. Alltså snarare sitter jeansen tightare nu än innan, fläsket är kvar precis som förut, inte minskat en endaste cm någonstans! Väger mig inte ens.
Det jag dock märkt är att jag är starkare och har fått bättre flås, men annars har ingenting alls hänt.
Räknar såklrt inte med nå super resultat men hade iaf trott att jag skulle gå ner en eller 2 cm på olika ställen men det står helt still!!!
Hur ska jag göra för att det ska hända något?
Ändra matvanor? Äta färre kalorier? Träna mer kondition?
Tips tack!!!