Visa fullständig version : The dark knight på kanal 9 nu!
Skön rulle! Kanske min favvo-batman!
Har det ädla betyget 9.0 på imdb! Det hamnar den på 4:plats all high!
Delar den platsen med bland annat Schindlers list, Den gode. den onde och den fule och Pulp fiction.
Tänk att Pulp fiction ligger så högt upp:) Tarantino var väl inte jättekänd när han gjorde den?
Undrar förresten hur stor skillnad på budgeten på The dark knight och den gode, den onde och den fule är:)
Nåväl, chipsen och colan smakar gott till det här mästerverket:d
Tarantino var ganska känd.
Il bueno, il brutto, il cattivo hade en budget på $1,200,000 medan The Dark Knight landade på ca $185 000 000.
$183 800 000 i skillnad alltså, inflation ej inräknad.
Fler frågor? :)
Tarantino var ganska känd.
Il bueno, il brutto, il cattivo hade en budget på $1,200,000 medan The Dark Knight landade på ca $185 000 000.
$183 800 000 i skillnad alltså, inflation ej inräknad.
Fler frågor? :)
Nu blev jag sugen på att åka till Italien! Var Clintans poncho så dyr alltså?
The Dark Knight landade på ca $185 000 000.
standard
Nu blev jag sugen på att åka till Italien! Var Clintans poncho så dyr alltså?
Ponchos är generellt sett ett funktionellt och enkelt plagg som traditionellt bärs av den fattiga befolkningen i Central och Sydamerika. Även om Blondie (Eastwood) är en någorlunda slipad typ var klädvalet förmodligen gjort i ett försök att förmedla just den enkla och ändamålsenliga prägel som ponchon besitter.
Ponchos är generellt sett ett funktionellt och enkelt plagg som traditionellt bärs av den fattiga befolkningen i Central och Sydamerika. Även om Blondie (Eastwood) är en någorlunda slipad typ var klädvalet förmodligen gjort i ett försök att förmedla just den enkla och ändamålsenliga prägel som ponchon besitter.
Du har verkligen klamydia.
eternallord
2014-08-18, 21:23
En film som The dark knight ska inte besudlas med att ses på en reklamstörd TV-sändning.
En film som The dark knight ska inte besudlas med att ses på en reklamstörd TV-sändning.
Precis. Den skall ses i bluraykvalitet också.
eternallord
2014-08-18, 21:29
Exakt. Ett vettigt ljudsystem med bra bas och sen är vi hemma.
Den klådan är ingenting mot den som uppstår när jag läser dina inlägg. :)
Jag kollar på film, inte bild.
Jag kollar på film, inte bild.
Tacka vet jag raspig vhs-film kopierat från en annan vhs.
Detta borde gälla ALLA kvalitétsfilmer, seriöst. Reklam var 15'e minut förstör allt. Precis när stämningen börjar komma igån-... "KÖP EN CYKEL PÅ JYSK, FÅ EN SKOTTKÄRRA PÅ KÖPET"
Han kan ponchos... hantera det. :cool:
en stor stark
2014-08-18, 21:50
Detta borde gälla ALLA kvalitétsfilmer, seriöst. Reklam var 15'e minut förstör allt. Precis när stämningen börjar komma igån-... "KÖP EN CYKEL PÅ JYSK, FÅ EN SKOTTKÄRRA PÅ KÖPET"
+1 sin fan. Men det är också anledningen till att jag kan se filmen. "Om jag pluggar i reklamerna så kan jag kolla på filmen" :D
NautilusMetoden
2014-08-18, 22:54
Föredrar faktiskt den originella Batman filmen från 80-90 talet, det är något med 80-90 tals filmer som gör att jag helt enkelt gillar atmosfären mer i sådana filmer.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.