handdator

Visa fullständig version : Jag letar efter ett bänkpressprogram som döljer sig här någonstans.

Gnusram
2014-08-17, 20:18
Jag letar efter ett program som jag kört tidigare men inte hittar efter städning på datorn... Det finns alltså här någonstans men nu hittar jag inte på det. Jag kommer inte ihåg om Sheiko eller Smolov eller någon annan var inblandad. Vi pratar några år sen.

Tre pass i veckan.

Första passet var en pyramid med relativt många set (10-15?)
Andra passet var smalbänk
Tredje passet lättare vanlig bänk

Ringer det en klocka hos någon?

Damien Thorne
2014-08-17, 20:23
Jag letar efter ett program som jag kört tidigare men inte hittar efter städning på datorn... Det finns alltså här någonstans men nu hittar jag inte på det. Jag kommer inte ihåg om Sheiko eller Smolov eller någon annan var inblandad. Vi pratar några år sen.

Tre pass i veckan.

Första passet var en pyramid med relativt många set (10-15?)
Andra passet var smalbänk
Tredje passet lättare vanlig bänk

Ringer det en klocka hos någon?

http://damienthorne.fastweb.no/files/berglundstyrkelyft.xls

Stämmer bra på Berglunds bänkprogram förutom på första passet som bara är 5set 1or följt av en tung 10a, och att det är en stege, inte en pyramid.

Första passet låter som Sheiko i alla fall, så det kanske är nåt Sheikoprogram eller Sheikohybridkombinationsprogram?

Richter
2014-08-18, 07:16

Stämmer bra på Berglunds bänkprogram förutom på första passet som bara är 5set 1or följt av en tung 10a, och att det är en stege, inte en pyramid.

Första passet låter som Sheiko i alla fall, så det kanske är nåt Sheikoprogram eller Sheikohybridkombinationsprogram?

Interdasting!

Jag förstår det som att Per skrev bänkprogrammet, och det är du (?) som modifierat det till att även innefatta böj och mark?

Gnusram
2014-08-18, 09:07

Nej, tyvärr. Första passet är ju som jag skrev, mer eller mindre. Jag tror att det var ett fyra veckors upplägg och det var ett rent bänkprogram, inga komplement.

Jag tänker Sheiko också förstås men jag hittar det ju inte! *gah!*

Damien Thorne
2014-08-18, 12:44
Interdasting!

Jag förstår det som att Per skrev bänkprogrammet, och det är du (?) som modifierat det till att även innefatta böj och mark?

Ja, det stämmer.

Per skrev ett bänkpressprogram till mig som var ungefär samma som han själv brukar köra. Det innehöll även knäböj på måndagar och fredagar, och marklyft på onsdags.

Men när jag senare skrev in programmet i excel, så valde jag att istället göra om böj och mark så att det skulle bli liknande bänkpressprogrammet. Nu i efterhand känns det som ett dumt beslut, jag skulle ha låtit det vara som Per skrev eftersom det fungerade bra för mig.

Damien Thorne
2014-08-19, 21:35
Nej, tyvärr. Första passet är ju som jag skrev, mer eller mindre. Jag tror att det var ett fyra veckors upplägg och det var ett rent bänkprogram, inga komplement.

Jag tänker Sheiko också förstås men jag hittar det ju inte! *gah!*

Har du kommit på vilket program det är?