Visa fullständig version : Skämtsida driver med mackan58's ben!
BobaFett
2014-07-19, 09:26
http://news.distractify.com/people/personal/people-who-prove-you-should-never-skip-leg-day/?v=1
Folk som aldrig tränar ben. Tydligen är mackan en av dem.
lillmesen
2014-07-19, 09:31
Mackan tar 200 i djup böj, aldrig tränat ben? Bild 22. Gay att visa bild när någon har pösiga mjukisar på sig :P
http://latsbrah.files.wordpress.com/2014/07/dsc_0331.jpg?w=584&h=390
Man kanske får skriva till de ansvariga för sidan och tvinga dem att sluta ärekränka den gode Mackan the god of Latzs
King Grub
2014-07-19, 09:34
Den bilden var väl mer ett offer för bildvinkel än något annat.
http://media.tumblr.com/tumblr_lh2d2kZKtY1qb9f0l.gif
lillmesen
2014-07-19, 09:40
Den bilden var väl mer ett offer för bildvinkel än något annat.
bildvinkel + pösiga brallor = ej opti
BobaFett
2014-07-19, 10:19
Han får skylla sig själv som gör ett sånt nybörjarmisstag :D
Andy.da.wohoo
2014-07-19, 11:05
Även gudar kan göra fel.
Skulle vilja se en bild med vinkel underifrån för att få en bra bild på benen.
Skulle vilja se en bild med vinkel underifrån för att få en bra bild på benen.
Mhm ;)
Äsch, de är bara avundsjuka:d
Även gudar kan göra fel.
Skulle vilja se en bild med vinkel underifrån för att få en bra bild på benet.
Korrekt nu? =)
Andy.da.wohoo
2014-07-19, 12:26
No homo, grabbar :)
På många av bilderna ser man ju inte ens benen för shorts och dylikt, man blir inte automatiskt disco/no leg-guy för att vaderna är små.
Evankhell
2014-07-19, 20:58
På många av bilderna ser man ju inte ens benen för shorts och dylikt, man blir inte automatiskt disco/no leg-guy för att vaderna är små.
Livet är orättvist, I know that feel :(:(:(
Asså är inte många bilder photoshopade? Vissa har ben lika grova som en handled
Snälla säg att den på Wolverine är photoshoppad, annars: *cry*
Tror den är äkta. Har iaf sett den förr.
http://img.gawkerassets.com/img/18vhwstvmmhegjpg/ku-xlarge.jpg
Verkar som att de tog bort bilden på Mackan, den finns inte med längre.
lillmesen
2014-07-21, 07:49
Verkar som att de tog bort bilden på Mackan, den finns inte med längre.
Jag hörde av mig till den som hade gjort kollaget och bad honom, å det ödmjukaste, att ta bort den :-) Nu såg man ju inte ansiktet, men ändå. Det måste vara sämst "reklam" så att säga att hamna på den där "listan" :-(
R Scarpa27
2014-07-21, 08:02
even stewie ;)
http://s2.dmcdn.net/AGMXO/526x297-piQ.jpg
Satt och letade efter Mackan i 15 minuter. :(
En del är ju uppenbart photoshoppade, och en del har bara dåliga vader (genetiskt). Men det finns faktiskt en del extrema exempel på mitt gym som är i klass med de photoshoppade.
Men vem är jag att döma, det kan ju ligga olika diagnoser bakom detta, skador, sjukdomar och lathet.
En del är ju uppenbart photoshoppade, och en del har bara dåliga vader (genetiskt). Men det finns faktiskt en del extrema exempel på mitt gym som är i klass med de photoshoppade.
Men vem är jag att döma, det kan ju ligga olika diagnoser bakom detta, skador, sjukdomar och lathet.
läste om nån snubbe (som också hamnat på liknande sida),
som skadats i irak, och hade därför inte kunnat träna ben på evigheter.
http://i.imgur.com/oNz77.png
tossefar
2014-07-21, 10:57
Källkritik qozmox. Du kommer att behöva det på internet.
Post MTV-Generation behöver ingen källkritik, if its on internet its true :d
något som klart slagit mig.
men när det gäller rent nonsens, bryr jag mig sällan om det.
då låter jag internet bestämma vad som är sant och inte.
BobaFett
2014-07-21, 11:23
Mycket har med genetik att göra. Visst finns det många som inte tränar ben men det finns även folk som tränar ben som fan och inte får de att växa.
Jag har kämpat som fan med benen och äntligen börjar jag komma nån vart men de är fortfarande inte som överkroppen och kommer aldrig att vara det.
BobaFett
2014-07-21, 11:27
http://img.gawkerassets.com/img/18vhwstvmmhegjpg/ku-xlarge.jpg
Det där fenomenet är vanligt för folk som har muskelfästen som sitter högt ovanför knät. Har man shorts så ser benen taniga ut. Det ser nog annorlunda ut om han skulle ta av sig dem. Tror inte han skulle kunna marka 190 kilo + med otränade ben.
Jag har de där höga fästena på mina ben, det plus vader som vägrar växa. Ska man visa upp benen får man köra speedos :D
Fast det där med att han var skadad var bullshit. Skiten tankas upp på 9gag/imgur/andra sådana sajter, någon länkade till facebook grejen och en annan användare tränade på samma ställe och kände snubben. :) Han var bara en vanlig snubbe(bröst-biceps).
Mycket har med genetik att göra. Visst finns det många som inte tränar ben men det finns även folk som tränar ben som fan och inte får de att växa.
Jag har kämpat som fan med benen och äntligen börjar jag komma nån vart men de är fortfarande inte som överkroppen och kommer aldrig att vara det.
Även så för mig, alltid kört benen lika hårt som allt annat i 25 år, ändå skulle jag platsa in på de där bilderna. Finns många som aldrig tränat en gång som har bättre ben än mig *gah!*
Även så för mig, alltid kört benen lika hårt som allt annat i 25 år, ändå skulle jag platsa in på de där bilderna. Finns många som aldrig tränat en gång som har bättre ben än mig *gah!*
Tvärtom här, fick hyfsade ben rätt fort. Men överkroppen växer långsamt som tusan. Förutom pecs. *gah!*
Låter ju helt otroligt att dina ben skulle vara som en otränad individs ben. Om nu resten av kroppen också var väldigt dåligt utvecklad så kan jag förstå då det borde tyda på extremt dåliga gener. Men att det inte skulle hända något öht med benen efter 25års hård träning låter märkligt?
Tog något år innan det hände något med mina ben, vågar knappt skriva vilken övning jag började med för att växa mer på ett halvår än på flera år ;)
PureWhey
2014-07-21, 13:11
Låter ju helt otroligt att dina ben skulle vara som en otränad individs ben. Om nu resten av kroppen också var väldigt dåligt utvecklad så kan jag förstå då det borde tyda på extremt dåliga gener. Men att det inte skulle hända något öht med benen efter 25års hård träning låter märkligt?
Tog något år innan det hände något med mina ben, vågar knappt skriva vilken övning jag började med för att växa mer på ett halvår än på flera år ;)
Benspark?
Menar inte alla otränade men de ser ut som "vanliga" ben, dvs skulle inte gå att säga att jag tränat i 25 år extremt seriöst bara av att se benen. Men visst har det hänt en del även med benen, är väl ca 60 cm i omkrets nu motför 50 när jag började - vader ca 40 motför 35 när jag började, men till 194 cm så är det ju ändå fågelben.
Benspark?
Det kör jag iofs, men jag syftar på benböj :) Det är ju nästan lite kontroversiellt att skriva det då det verkar provocera en del. Övertygad om att det går att bygga stora ben med alla möjliga övningar, men böj är det enda som fungerat för mig.
Rikard Jansson
2014-07-21, 13:22
Bah, jag hade redan innan jag började träna oproportioneligt (är inte det här ett ord?) små ben, och efter att inte ha någon aning om att man ens borde träna ben det första året mer än typ hopprep och ninjasparkar så var situationen körd sen.
PureWhey
2014-07-21, 13:44
Varför var det kört?
Jag körde knappast nån benträning i början heller, funkar bra nu ändå.
Fast det där med att han var skadad var bullshit. Skiten tankas upp på 9gag/imgur/andra sådana sajter, någon länkade till facebook grejen och en annan användare tränade på samma ställe och kände snubben. :) Han var bara en vanlig snubbe(bröst-biceps).
Hahaha, bra troll.
Hahaha, bra troll.
Jag eller snubben i sig?
Jag eller snubben i sig?
Snubben som fick alla att be om ursäkt och få dåligt samvete. :D
Snubben som fick alla att be om ursäkt och få dåligt samvete. :D
Du borde träffa dubbeltrollet från Imgurs senaste. ;)
Killen låtsas vara en homosexuell person uppväxen i en strikt katolsk familj. Hans "bror" gör en s.k. "call-out" och avslöjar bluffen. Någon kollar upp detta och allt är samma person som fiskar efter "likes" på Imgur.
Vad folk gör sig till för lite internetbekräftelse.
Killen låtsas vara en homosexuell person uppväxen i en strikt katolsk familj. Hans "bror" gör en s.k. "call-out" och avslöjar bluffen. Någon kollar upp detta och allt är samma person som fiskar efter "likes" på Imgur.
Vad hette killen, Justblaze? :d
PureWhey
2014-07-21, 18:17
Hahahaha, läste också den... Sjukt verkligen.
Mätte ration på arm vs vad, skiljer 3cm :(
PureWhey
2014-07-21, 18:45
Tror jag har ~37 vs ~43... :p
Sheogorath
2014-07-21, 18:56
Ni som har svårt för ben kan prova att lägga lika många set på BEN som på ÖVERKROPP. Inte lika många set ben som rygg. Inte lika många set ben som bröst. Inte lika många set ben som armar. Lika många set ben som hela jävla överkroppen. Varje vecka. Ge det några år. Återkom.
D-Crawler
2014-07-21, 18:56
Det där fenomenet är vanligt för folk som har muskelfästen som sitter högt ovanför knät. Har man shorts så ser benen taniga ut. Det ser nog annorlunda ut om han skulle ta av sig dem. Tror inte han skulle kunna marka 190 kilo + med otränade ben.
Det skulle jag dock säga att du kan. Har en polare vars ben kan klassas som otränade samtidigt som han markar 190~ relativt stabilt.
PureWhey
2014-07-21, 18:58
Ni som har svårt för ben kan prova att lägga lika många set på BEN som på ÖVERKROPP. Inte lika många set ben som rygg. Inte lika många set ben som bröst. Inte lika många set ben som armar. Lika många set ben som hela jävla överkroppen. Varje vecka. Ge det några år. Återkom.
Vi som inte har problem med låren utan vaderna då?
Har iofs slutat lägga tid på det nu..
Sheogorath
2014-07-21, 19:00
Har fortfarande relativt kassa vader så jag har inget stalltips där. Mina har blivit bättre med spinning och hög volym allmän benträning. Men jag är mitt uppe i något halvnytt nu som verkar väldigt lovande men det vill jag återkomma med när jag har ett bättre underlag. Pics or it didn't happen, liksom. ;)
Har testat att träna vaderna i allt från 2 till 5 dagar i veckan, lågrep, högrep, fågel fisk och mittemellan. Det har jag gjort i typ 4 år med några uppehåll och det har aldrig hänt något. Låren är inga problem, men vaderna, nope..
PureWhey
2014-07-21, 19:03
Har testat att träna vaderna i allt från 2 till 5 dagar i veckan, lågrep, högrep, fågel fisk och mittemellan. Det har jag gjort i typ 4 år med några uppehåll och det har aldrig hänt något. Låren är inga problem, men vaderna, nope..
+1
Har också kört mycket volym i perioder, lite volym osv.
Många påstår att man ska springa osv, farsan löper/cyklar hur mycket som helst och har inte heller några vader.
Sheogorath
2014-07-21, 19:04
-"Men jag har ett skiiiiiiiitbra tips som verkligen får det att bränna i vaderna och ger sån sjuuuuuuk träningsvärk!!!!!!!!!!!!!1111" *flex*
Blir dina vader större av det då?
http://www.albert0.nl/wp-content/plugins/wordpress-custom-avatars-plugin/images/009-ok-guy.png
-"Men jag har ett skiiiiiiiitbra tips som verkligen får det att bränna i vaderna och ger sån sjuuuuuuk träningsvärk!!!!!!!!!!!!!1111" *flex*
Blir dina vader större av det då?
http://www.albert0.nl/wp-content/plugins/wordpress-custom-avatars-plugin/images/009-ok-guy.png
Växer bara av att läsa detta!
Men jag inbillade mig faktiskt att vaderna ökade lite när jag körde mycket promenader och cykel, fast det var verkligen inga stora ökningar och inget jag skulle syssla med i syfte att bygga vader.
Sheogorath
2014-07-21, 19:08
Växer bara av att läsa detta!
Men jag inbillade mig faktiskt att vaderna ökade lite när jag körde mycket promenader och cykel, fast det var verkligen inga stora ökningar och inget jag skulle syssla med i syfte att bygga vader.
Sen är det tyvärr lätt att missta lite allmän inflammation, glykogeninlagring och pympf för tillväxt. :(
Sen är det tyvärr lätt att missta lite allmän inflammation, glykogeninlagring och pympf för tillväxt. :(
Haha, ja jo det var väl det det handlade om då detta var på diet med mycket cardio :d:(
The Swedish Oak
2014-07-21, 21:55
http://d3dsacqprgcsqh.cloudfront.net/photo/aG9PwKX_460s.jpg
Hahahahaha så jävla skön bild :laugh:
Slartibartfast
2014-07-22, 09:43
+1 Jackman har ju skitlånga armar och ben. Tycker benen är helt i proportion till armarna, t.ex.
Mina ben ser också helt otränade ut efter snart 15 års träning. Dom har växt lika bra/dåligt som resten av kroppen, dock. Hade XS-ben och M-överkropp när jag började träna. Nu har jag S-ben och L-överkropp. Man kan inte ändra sina genetiska proportioner med träning.
Deceiver85
2014-07-22, 16:59
Efter att ha granskat bilderna i länken så är jag glad att jag inte figurerar allt för mycket på bild. Man är rejält diskotränad, plus att man inte har vett att ha långbyxor på sig året runt. När jag tänker efter så ser det knappt ut som jag tränat alls på mina 9 år i gymmet.
http://a1.s6img.com/cdn/0022/p/8620801_7624424_b.jpg
+1 Jackman har ju skitlånga armar och ben. Tycker benen är helt i proportion till armarna, t.ex.
Mina ben ser också helt otränade ut efter snart 15 års träning. Dom har växt lika bra/dåligt som resten av kroppen, dock. Hade XS-ben och M-överkropp när jag började träna. Nu har jag S-ben och L-överkropp. Man kan inte ändra sina genetiska proportioner med träning.
Du borde ha börjat med bara benträning.
Det där fenomenet är vanligt för folk som har muskelfästen som sitter högt ovanför knät. Har man shorts så ser benen taniga ut. Det ser nog annorlunda ut om han skulle ta av sig dem.
Det stämmer. Jag har höga muskelfästen, men låren har alltid varit min starka sida. Vaderna ser ut som skit och växer inte av någonting. En gång när jag hade shorts som slutade strax ovanför knäna var det en som sa "Du får träna benen så dom kommer ikapp överkroppen" sådär skämtsamt som folk säger när dom ser någon som tränar. Då drog jag upp shortsen lite och sa "Jag tror jag klarar mej".
Det stämmer. Jag har höga muskelfästen, men låren har alltid varit min starka sida. Vaderna ser ut som skit och växer inte av någonting. En gång när jag hade shorts som slutade strax ovanför knäna var det en som sa "Du får träna benen så dom kommer ikapp överkroppen" sådär skämtsamt som folk säger när dom ser någon som tränar. Då drog jag upp shortsen lite och sa "Jag tror jag klarar mej".
Hehe bra svar där :d Hoppas personen i fråga tappade hakan (hakorna :naughty: ) *flex*
Lol
Slartibartfast
2014-09-12, 20:46
Jackman lägger upp en marklyftfilm, och mer än hälften av kommentarerna handlar om hur smala ben han har :D
Stackars Hugh :(
http://www.enjoygram.com/m/807872074214937573_489110643
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.