Visa fullständig version : Antal riskakor innan träning och efter
Hej kollo!
Hur många riskakor tror ni jag behöver äta då jag har slut på mitt vitargo
innan träning.
Brukar dra i mig en skopa innan och efter träningen.
Har ingen erfarenhet av just riskakor men hört att dessa skall ge snabb och bra med energi eller har jag fel.
Ligger också i diet så jag kan inte förbruka hur mycket kalorier som helst.
King Grub
2014-06-18, 11:45
Vill du ha samma mängd kolhydrat är det bara att titta på förpackningarna och räkna.
Animalisk
2014-06-18, 11:57
3 före 2 efter. cofffee
Vill du ha samma mängd kolhydrat är det bara att titta på förpackningarna och räkna.
Jo det är ju sant....
3 före 2 efter. cofffee
Jag testar!
Eller så äter du något bättre för dom 100 kalorierna.
Jag testar!
No shit...Tänker du överhuvudtaget när det första som slår dig är att starta en tråd istället för att läsa på förpackningen?
No shit...Tänker du överhuvudtaget när det första som slår dig är att starta en tråd istället för att läsa på förpackningen?
Om folk vill ha reda på saker och ting då kunde dom flesta söka på nätet och om alla gjorde det kanske ett forum inte hade varit nödvändigt.
Tänker du över huvettaget?
Sen har jag ingen förpackning på vare sig ditt eller datt.
1 paket för och 1/2 kaka efter.
Har hört att folk som tränar använder sig av just riskakor.
Personligen har jag använt mig av annat livsmedel men testa kakorna skall jag göra ikväll.
Sheogorath
2014-06-19, 07:43
Om folk vill ha reda på saker och ting då kunde dom flesta söka på nätet och om alla gjorde det kanske ett forum inte hade varit nödvändigt.Tänker du över huvettaget?
Sen har jag ingen förpackning på vare sig ditt eller datt.
Eller så hade trådarna på forumet skapats av vettiga människor som ställer vettiga frågor.
1) ta reda på ungefär hur många gram kolhydrat dina Vitargo-skopor ger
2) ta reda på ungefär hur mycket en riskaka väger
3) ta reda på ungefärligt kolhydratinnehåll per 100 gram riskaka
4) räkna ut hur många riskakor du behöver äta för att nå ditt kolhydratmål
5) njut av att du lärt dig något
vettiga frågor?
Hmm..ser själv en del ovettiga frågor nästan dagligen men jag kritiserar inte folk för det.
Lägger enrgi på annat i stället men smaken är som baken.
Det nån tycker är en vettig fråga tycker en annan är ovettig.
Har hört att folk som tränar använder sig av just riskakor.
Personligen har jag använt mig av annat livsmedel men testa kakorna skall jag göra ikväll.
Tycker du själv att det är vettigt att äta näringslösa omättande riskakor när du deffar? Ska du träna samma muskler så pass snabbt igen att du behöver snabba kolhydrater?
mattilainen
2014-06-19, 10:07
Ät tills det känns torrt i munnen och ta sedan en till, enda rätta.
King Grub
2014-06-19, 10:23
När blev riskakor näringslösa?
Tycker du själv att det är vettigt att äta näringslösa omättande riskakor när du deffar? Ska du träna samma muskler så pass snabbt igen att du behöver snabba kolhydrater?
Vill ha snabb energi innan passet bara.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.