handdator

Visa fullständig version : Game of Thrones (inga bokspoilers)

eternallord
2014-06-16, 22:00
Well, jag är nog inte ensam i att jag inte vågar mig in i den andra tråden med tanke på att diverse hints, bokinformation och rena rama spoilers spökar titt som tätt, så därför tycker jag att det behövs en separat tråd som uteslutande behandlar TV-serien. Tråden är avsedd för oss som ser på TV-serien som en helt separat del. Inget av följande material får således förekomma i tråden:

*Information eller antydningar om vad som kommer hända härnäst
*Information om hur saker var annorlunda i böckerna (många som ser på TV-serien vill kanske läsa böckerna i framtiden ändå och vill inte ha sådan förhandsinformation)
*Spoilers av något slag

Vi kommer dock att behandla allt som förekommit hittills i TV-serien, dvs har du inte sett hela serien så håll dig borta.

Dreas
2014-06-16, 22:03
Den andra tråden har uppdaterats och handlar numera endast om serien. Bokspoilers får inte förekomma. Och ska dom förekomma så borde personen iaf markera det med bokspoiler innan taggen.

Petoria
2014-06-16, 22:03
Saker som jag hoppas händer i nästa säsong:

Bran lär sig kontrollera drakar
Arya går med lönnmördarna i Braavos
Dorne startar krig för att hämnas Oberyn
Daenerys gör något

Scratch89
2014-06-16, 22:06
Saker som jag hoppas händer i nästa säsong:

Bran lär sig kontrollera drakar
Arya går med lönnmördarna i Braavos
Dorne startar krig för att hämnas Oberyn
Daenerys gör något

:d

Scratch89
2014-06-16, 22:07
Jag måste säga att det är kul att en sån här stor serie faktiskt, till väldigt stor del, håller sig trogen böckerna. Fantastiskt att se vissa miljöer precis som man tänkt sig, och vissa faller pladask.

Troligen bästa serien jag nånsin har sett. Och den verkar bara fortsätta växa, eftersom fler och fler förstår hur bra, välskriven och komplex den faktiskt är.

eternallord
2014-06-16, 22:08
Dreas: Inget som efterlevs. Jag vill till exempel inte ha information om i vilken bok som delar av TV-serien utspelar sig, vilka manusförändringar som gjorts etc, vilket förkommer konstant i den andra tråden.

King Grub
2014-06-16, 22:26
En tråd får räcka. Den andra skall som sagt gälla TV-serien nu.