Visa fullständig version : Biljetterna till Luciapokalen 2014 släppta.
Vad anser ni om prissättningen?
Länk.
http://www.ticnet.se/artist/luciapokalen-tickets/925174
400 kr låter saftigt, men jag är hårdrockare så jag ska inte dit. Eller är det 425 för hela helgen?
Pudzianovski
2014-04-24, 15:08
Kan inte komma in på sidan just nu men 400 kr låter väldigt dyrt i mina ögon. Då får man vara bra intresserad.
Styrkelyftare, och det är lååångt dit! Också relativt ointresserad.
ChuckTesta
2014-04-24, 15:40
aa fast ne
Dom behöver inte bry sig om att göra plats för mig iaf... Känns lite som axons prissättningar
Likeapeanut
2014-04-24, 16:02
Dom behöver inte bry sig om att göra plats för mig iaf... Känns lite som axons prissättningar
LOL! :d
Vad är de som kostar så mycket? Lokalen? Prispotten är väl en hink vassle och en keps.
Jag klicka fel ;)
Polls är svåra!!
Jag bojkottar pga priset, det är inte att jag inte har råd, det är principen, enda jag som individ kan göra är att inte gå och påpeka att det är därför... nu skiter ju dom i mig, skulle dock många göra samma sak så...
Jag tycker det är kul att gå på tävlingar/mässor men inte tillräckligt för att dom skall försöka råna mig.
SM bojkottar jag pga att det är i Västerås
Body classic och Fitnessgalan, nja där är jag fortfarande osäker hur jag skall göra
Albatross, fanns inget "Jag kanske kommer att gå".
Går ju inte oavsett pris men hade verkligen inte gått till det priset om jag velat, så jävla spännande är inte byggartävlingar. (har varit på två)
Jag bojkottar pga priset, det är inte att jag inte har råd, det är principen, enda jag som individ kan göra är att inte gå och påpeka att det är därför... nu skiter ju dom i mig, skulle dock många göra samma sak så...
Jag tycker det är kul att gå på tävlingar/mässor men inte tillräckligt för att dom skall försöka råna mig.
SM bojkottar jag pga att det är i Västerås
Body classic och Fitnessgalan, nja där är jag fortfarande osäker hur jag skall göra
Fitnessgalan kostar 700 spänn. :)
Kom till Body Classic och ge mig en kram. *hug*
Jag kommer att vara där, men jag jobbar väl i vanlig ordning.
Priset är helt ok om man bara ämnar att se en gren per dag. Men vill man se allt så blir det väldigt dyrt.
PureWhey
2014-04-24, 21:23
Fitnessgalan för 700:- är bara löjligt :D
Bättre än förra året, nu behöver jag inte betala för sånt jag inte behöver se men sämre än för några år sen. Är det mycket att se så drar dock priset iväg rejält. Skönt att jag fått min beskärda del av tävlingar för i år :)
filmjölk
2014-04-27, 22:49
Bodybuilding avnjuts bäst via fotografier och korta YT-klipp. IRL är det en seeeeg långdragen affär med jobbig publik.
Fitnessgalan för 700:- är bara löjligt :D
Vad menar du? Det är ju "Europas mest prestigefulla fitnessevent". :laugh:
(Jag vet inte om Binais har missat både FIBO, Arnold Festival Europe, Fitnessfestivalen m.fl.)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.