Lina89
2014-03-28, 17:09
Nu när jag har börjat träna igen så har jag räknat ut att jag ska ha kcal 1828 ca och protein ca 160g om dagen. Försöker räkna ut för varje dag i veckan. Men ja har svårt att hitta tiden att äta de jag behöver. Stiger upp 07:30-08:00 och åker till stallet och efter som att jag har väldigt svårt att äta direkt på morgonen så brukar jag bara äta något lätt. dom dagar jag inte tränar mig själv så tränar jag och sköter 2 hästar åker hem hinner äta innan jag börjar jobba kl 14:00 till 24:00 (Jag kör taxi, fredagar och lördagar börjar jag dock inte fören 22;00 till 03;00-06;00). Dom dagar jag tränar har jag antingen bara 1 häst att ta hand om eller ingen. Träna kan jag inte göra med en massa mat i magen häller, får rätt ont i magen av de. Brukar äta frukt i bilen. Men kan det räka med att man äter något lätt och sen ett rejält mål mat och äter frukt resten så jag kommer upp i de jag behöver. Tränar 3 gånger i veckan och försöker promenera en dag. skulle bli glad om jag kunde få lite tips på hur jag skulle kunna lägga upp de