handdator

Visa fullständig version : Vad ger dig ångest just nu?

Raschmus
2014-03-17, 15:03
Har du försovit dig? Krökat för hårt i helgen? Sagt något dumt? Gjort något dumt?

Själv har jag bränt för mycket pengar i helgen på kalas och sån skit. Känner mig som en mycket dålig människa idag.

Hjälp varandras ångest och beskriv hur dåliga ni är just nu...

The_RobRoy
2014-03-17, 15:04
Flyga till Sverige om några timmar, hatar långflyg

4623
2014-03-17, 15:06
Att köpa bord 03:10 var inte en jättebra idé såhär i efterhand. :(

The_RobRoy
2014-03-17, 15:07
Att köpa bord 03:10 var inte en jättebra idé såhär i efterhand. :(

Köpa bord?

4623
2014-03-17, 15:09
Köpa bord?

"Bottle service" för att vara lite mer internationell.

The_RobRoy
2014-03-17, 15:11
"Bottle service" för att vara lite mer internationell.

Ahh :)

Ja mycket skit har man gjort på fyllan, man vaknar upp med total bakisångest och inser att man spenderat 2XXX igår *facepalm*

aijou
2014-03-17, 15:18
Jobb och diverse åsikter som man måste rätta sig efter även om man inte håller med.

Utöver det så känner jag mig ganska tillfreds med tillvaron.

Snubben
2014-03-17, 15:28
Krim.

Raschmus
2014-03-24, 10:12
Inga helgfadäser som gett ångest idag?

Själv höll min förra helgs ångest i sig hela jävla veckan så tog det riktigt piano både fredag och lördag.

Oljeblixten
2014-03-24, 10:18
Låtit en psykbrud metodiskt ljuga för mig samt vara otrogen med en lesbisk tjejkompis till mig.

Och som fast jag redan vet allting och redan fått det erkänt från båda parter fortsätter försöka ljuga för mig.

Hon kommer hit idag och då ska jag göra slut, tjejpolaren har jag känt i nästan tio år och henne har jag redan klarat av att "göra slut" med.

Detta är en ganska stor ångestkälla atm.*cry*

jenni
2014-03-24, 10:55
Låtit en psykbrud metodiskt ljuga för mig samt vara otrogen med en lesbisk tjejkompis till mig.

Och som fast jag redan vet allting och redan fått det erkänt från båda parter fortsätter försöka ljuga för mig.

Hon kommer hit idag och då ska jag göra slut, tjejpolaren har jag känt i nästan tio år och henne har jag redan klarat av att "göra slut" med.

Detta är en ganska stor ångestkälla atm.*cry*

Varför inte göra dem sällskap :naughty:

Oljeblixten
2014-03-24, 11:10
Varför inte göra dem sällskap :naughty:

trekanter är inte min grej, inte otrohet eller lögner heller. :/

Mental
2014-03-24, 11:13
Mm, man brukar vara jättesugen på en trekant med sitt ex och sin föredetta polare när man just blivit bedragen och fått sitt hjärta trampat på...

Grotesk
2014-03-24, 11:28
Mitt jobb.

MrBoris
2014-03-24, 11:35
Att jag drack för mycket och således couldnt seal the deal;

Själv hade jag en helt galen helg med hångel men inget ligga! WTF! Vad är det för fel på damerna här:confused: Fredagen var nog min roligaste kväll för gårdagen minns jag inte mycket av. Ledsen som jag var så blev jag som väntad väldigt full. In på klubben och träffar en ung blond brud och vi tokhånglar, hon slänger ner mig på soffan och blir typ intim med mig (tar mig på brännbollsträt och för även ner min hand på hennes taco). Sen poff, försvann hon bara. Det roliga var dock att jag var då helt inkladdad i läppstift runt hela käften men hade ingen aning (förrän jag vaknade dagen efter). Gick vidare till en gayklubb och helt otroligt släpper han in mig trots att kl var 3.30 och jag såg ut som jag gjorde. Han frågade hur många öl jag druckit och jag svarade några st (var väl uppe i en 12öl då haha), o han bara log och släppte in mig. Där inne hittade jag ganska snabbt en söt brud med en nallebjörn, hon vinkade med björnens arm mot mig och jag högg henne direkt och började hångla. Tyvärr drog hennes killkompis henne från mig efter ett tag :( Och på allt detta ville jag ha en wingman och försöka ragga damer med men tänkte inte så långt att det fanns bögar där, så när jag vinkade till en snubbe att haka ut på dansgolvet så blev han intresserad av mig, lol. Måste ha sett bra roligt ut. Sen igår fann jag en (rock)brud (You would have loved her Tricce) vid 3tiden som köpte en öl åt mig, hennes kompisar lämnade henne åt mig men så sa jag något som gjorde henne arg, ingen aning om vad för jag var så full, och det sket sig också:( Så nu blir det inge alkohol på ett tag..

Oljeblixten
2014-03-24, 11:51
Mm, man brukar vara jättesugen på en trekant med sitt ex och sin föredetta polare när man just blivit bedragen och fått sitt hjärta trampat på...

Motiveringen då sanning kom fram efter typ 2 timmars ljugande var "Men det var ju en tjej, ja en lesbisk tjej - Mitt lilla utfall att "Då är det okej om jag mumsar lite vagina efter krogen då?" godtogs inte, det var uppenbarligen inte samma sak.

Ska återgå till att vara singel, jag vet att jag trivs bra med det. Då blir man inte bedragen, ska bara lyckas lappa ihop mitt brustna hjärta. *cry*