Sohlsken
2014-03-07, 15:53
Från morgonen 12:e till lunch 14:e kommer jag att befinna mig i Manchester. Kommer vara i Cheetham Hill-området, till fots för det mesta och tänker väl ta mig tid att utforska centrala stan den 12:e. Har redan kollat ut en restaurang med glutenfri pasta som jag antagligen tänker testa (Bella Italia) så den måltiden blir kanske inte så deffig, men det är inga problem. Någon måltid i veckan bör man ju chocka kroppen *drool*
I övrigt tänker jag baka blåbärsmuffins och ta med, kanske ta med havregryn. Kan tänka mig att Sainsbury's (eller vilka mataffärer de har där) har typ hårdkokta ägg och dylikt, definitivt frukt och så, och tar ju självklart med proteinpulver så det räcker. Men annars då, vad har ni för tips om att äta där borta? Bör jag ta med typ pumpfrön också eller finns det bra alternativ?
Tacksam för alla tips :)
I övrigt tänker jag baka blåbärsmuffins och ta med, kanske ta med havregryn. Kan tänka mig att Sainsbury's (eller vilka mataffärer de har där) har typ hårdkokta ägg och dylikt, definitivt frukt och så, och tar ju självklart med proteinpulver så det räcker. Men annars då, vad har ni för tips om att äta där borta? Bör jag ta med typ pumpfrön också eller finns det bra alternativ?
Tacksam för alla tips :)