handdator

Visa fullständig version : För/nackdelar med att vara kille/tjej?

Sidor : 1 [2]

Olegh
2014-03-15, 22:10
Det är bara att titta tillbaka hur det har sett ut historiskt sett. Mannen fixade tak över huvudet och mat på bordet medans kvinnorna satt och flätade varann i håret.

Kanske lite överdrivet men åt det hållet är det

Det är bara att titta tillbaka hur det har sett ut historiskt sett. Männen var ute och muckade gräl, mätte längd på penis och lyckades fånga en och annan benig hare. Detta medan kvinnorna skötte tamboskapen, uppfostrade barnen, sydde kläder och oroade sig för sin man.

filmjölk
2014-03-16, 01:25
Jag vet inte om jag nämnt det innan i tråden, men det tål att upprepas. En fördel med att vara kvinna är att de generellt har högre IQ än män. Visst, de flesta genier är män, men det är extremer.

Normalkvinnan är bevisat lite intelligentare än normalmannen. Smaka på den ni :)

WHITEFOLKS
2014-03-16, 01:26
Jag vet inte om jag nämnt det innan i tråden, men det tål att upprepas. En fördel med att vara kvinna är att de generellt har högre IQ än män. Visst, de flesta genier är män, men det är extremer.

Normalkvinnan är bevisat lite intelligentare än normalmannen. Smaka på den ni :)

Sådär får man inte säga, alla är lika.

TranceII
2014-03-16, 01:34
Sådär får man inte säga, alla är lika.

Det är väl så gott som ingen som säger?

WHITEFOLKS
2014-03-16, 01:39
Det är väl så gott som ingen som säger?

Ett skämt, homeboy. Självklart är ett kön starkare, smartare, rikare, kåtare, snyggare i genomsnitt. Dock inte nödvändigtvis samma på alla :)

Desertrat
2014-03-16, 01:41
Uselt trollförsök. Eller Göran Hägglund, är det du?
Göran Hägglund förtjänar en stor fet känga i arslet ut ur landet.
Sådana kräkmedel förtjänar inte att sitta i riskdagshuset.
Vilka egenskaper man har beror inte på könet.
Det beror på en lång rad andra faktorer.
Finns killar som är mer tafatta än pimpinetta nippertippor till tjejer.

timoat
2014-03-16, 10:12
fördel kille är toakön. Och det går alltid snabbare för båda lägren när de plockat bort speglarna. Eller gick, nu har ju alla en spegel på deras telefoner...

Desertrat
2014-03-16, 10:14
fördel kille är toakön. Och det går alltid snabbare för båda lägren när de plockat bort speglarna. Eller gick, nu har ju alla en spegel på deras telefoner...
Utvecklingen går framåt broder, som med allt.

Inget jag skulle pyssla med för övrigt

WHITEFOLKS
2014-03-16, 10:17

Är inte direkt ovanligt att tjejer hoppar över till killtoan :(

jenni
2014-03-16, 16:21
Juste, man blir oftast uppgraderad på flyget, hotellet osv när man reser själv

Snubben
2014-03-16, 16:29

Då säger man till vakten varpå man skrattar inombords över makten man har som man varpå man tittar i golvet och skäms lite.

Akada
2014-03-16, 16:32
Kanske händer att man råkar visa snabeln lite för mycket, och möjligtvis råka skvätta lite urin på inkräkterskan.

WHITEFOLKS
2014-03-16, 16:53
Då säger man till vakten varpå man skrattar inombords över makten man har som man varpå man tittar i golvet och skäms lite.

Ja och räknar sina chefsmiljoner.