Visa fullständig version : Sam Bright Jr. (70 år gammal bodybuilder)
Steckmaestro
2014-02-15, 19:06
Detta kanske är repost. Men jag tycker alla ska se den.
Den här killen är 70 och får oss "flesta" ynglingar att se ut som skämt jämfört med honom..
http://www.youtube.com/watch?v=ieZpM3YvDAY
Herregud! vilken förebild
Han måste nog ha väldigt bra gener, för att bibehålla en sådan testoproduktion vid den åldern.
Hardcore gubbe!
Han måste nog ha väldigt bra gener, för att bibehålla en sådan testoproduktion vid den åldern.
Hardcore gubbe!
:naughty:
eternallord
2014-02-15, 19:15
TRT, det är framtiden :)
PureWhey
2014-02-15, 19:20
Hardcore gubbe!
Haha, snälla, han bor i staterna.
Diomedea exulans
2014-02-15, 19:31
Han har inspirerat mig. Jag ska börja träna när jag fyller 60.
Steckmaestro
2014-02-15, 19:32
Han började när han var 43, tränat i 27 år ju ;)
Diomedea exulans
2014-02-15, 19:33
Han började när han var 43, tränat i 27 år ju ;)
Åh!
Haha, snälla, han bor i staterna.
Ja.
Afrikaner är ju bra på att springa, amerikaner verkar ha begåvats med aldrig sinande testiklar.
Vart kan jag köpa linnet han bär?! *drool*
R Scarpa27
2014-02-15, 20:38
sparade på kroppen till 43 sen jaekla =O hehe.
häftigt iaf.
Lägg ner steroidsnacket omedelbart. Vi behöver inte fler bittra losers som skyller andras framgångar på hormoner, istället för att att acceptera att de själva är lata...
PureWhey
2014-02-15, 20:43
Edit, nvm.
Generation95
2014-02-15, 20:48
Vart kan jag köpa linnet han bär?! *drool*
Vilket linne?:naughty:
Desertrat
2014-02-15, 20:49
Såg på TV om nån i Västerås tror jag det var, en man på 92 bast som drog på så yngre grabbar bleknade i jämförelse.
DET var upplyftande att se.
Kvicksilver
2014-02-15, 20:51
Lägg ner steroidsnacket omedelbart. Vi behöver inte fler bittra losers som skyller andras framgångar på hormoner, istället för att att acceptera att de själva är lata...
Bra sagt. Började själv träna styrketräning efter 40 och det funkar kanon. Växer så det knakar.
Förvånansvärt fast hud för att vara 70 bast. Tumme up :thumbup:
Att han är dopad bör framgå, eftersom repotaget är framtaget för att inspirera andra. Att upplysa om att vissa atleter är dopade är också viktigt, Tycker inte du? Handlar inte om att vara bitter.
Kvicksilver
2014-02-15, 21:02
Förvånansvärt fast hud för att vara 70 bast. Tumme up :thumbup:
Tänkte på det jag med. I ansiktet är huden åldrad men ser yngre ut på kroppen. Han kanske sover i ett badkar med Nivea. :d
Arne Persson
2014-02-15, 21:12
Att han är dopad bör framgå, eftersom repotaget är framtaget för att inspirera andra. Att upplysa om att vissa atleter är dopade är också viktigt, Tycker inte du? Handlar inte om att vara bitter.
ALLA är inte dopade som LYCKAS träna upp sig...
ALLA är inte dopade som LYCKAS träna upp sig...
Det håller jag med om.
R Scarpa27
2014-02-15, 21:12
Tänkte på det jag med. I ansiktet är huden åldrad men ser yngre ut på kroppen. Han kanske sover i ett badkar med Nivea. :d
eller fyller ut med muskler så rynkorna inte träder fram =) bara stramar åt huden ist.
inte lika lätt att träna ansiktshuden (kanske tugga tuggummi vad vet jag)
Kvicksilver
2014-02-15, 21:18
Om de tävlingar han deltagit i är sådana som inte har ett regelverk mot och inte utför tester när det gäller doping... är han verkligen dopad då?
Sen ska är det ju så att tex prohormoner är fullt lagligt i USA. Dessutom är det fullt lagligt till och med här i sverige att ge testosteron till äldre patienter... så är man bundis med sin husläkare så kan man ju "dopa" sig fullt lagligt här med. :d
Oavsett om han är ren eller inte så är den här gubben mer imponerande än 99% av alla som uttalar sig här på kolo ändå. :smash:
Om de tävlingar han deltagit i är sådana som inte har ett regelverk mot och inte utför tester när det gäller doping... är han verkligen dopad då?
Sen ska är det ju så att tex prohormoner är fullt lagligt i USA. Dessutom är det fullt lagligt till och med här i sverige att ge testosteron till äldre patienter... så är man bundis med sin husläkare så kan man ju "dopa" sig fullt lagligt här med. :d
Oavsett om han är ren eller inte så är den här gubben mer imponerande än 99% av alla som uttalar sig här på kolo ändå. :smash:
Man behöver såklart inte tävla för att vara dopad. Får man TRT (med eller utan HGH) så är man inte ren i min bok, trotts att jag stöttar det. Min poäng var att man bör upplysa publiken om att det inte enbart är hårt arbete och motivation som har gett honom hans form, utan även droger. Samma sak bör sägas om elitatleter när 15 åringar sitter och drömmer om att leva deras liv.
Kvicksilver
2014-02-15, 21:20
eller fyller ut med muskler så rynkorna inte träder fram =) bara stramar åt huden ist.
inte lika lätt att träna ansiktshuden (kanske tugga tuggummi vad vet jag)
Hehe... alternativet om man inte vill träna till sig fin hud vid 70 är att bli smällfet, då stramar huden fint med. :d
När en moderator säger att ni ska lägga ner dopingsnacket - så gör ni det. Inga om eller men eller bara lite till. Sluta bara. Tjafsar ni blir det bekymmer.
Steckmaestro
2014-02-15, 22:22
.. och där dog konversationen :P
Har kollat i totalt 5 trådar idag. Av dessa fem så har Allan fräst till ordentligt i två. Är det tuffare tag som gäller bland modsen eller är det bara att han/du har haft en dålig dag?
Motiverande video att fortsätta hålla igång oavsett om det blir en massa utveckling eller inte. Han såg ju ung och fräsch ut överlag.
Jag gillar också att sno top comments från YT!!!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.