Visa fullständig version : Har du sex som på porrfilm?
När man var yngre och aldrig hade lekt doktor med någon så fick man ofta höra från vuxenvärlden: "Porr är inte alls som sex är i verkliga livet". Vad menade de med det egentligen? Sex IRL är ju nästan på pricken exakt som sex i porrfilm.
Visst känner vi alla igen citatet, "porr är inte som sex i verkligheten" men hur ligger det till egentligen? Nuppar vi på kolo som porrstjärnor?
Vi kan ha som riktlinje att porr i de här fallet är som man har sex i filmen "Ridskolan" eller nån annan klassisk svensk porrfilm, fäbojäntan eller vad ni nu har sett. Jag syftar alltså inte på nån speciell typ av porr, strypsex, fetischer e.t.c utan klassisk svensk "vanilj" porr.
Rikard Jansson
2014-02-13, 18:23
Självklart, något annat skulle bara kännas som slösad potential.
Diomedea exulans
2014-02-13, 18:24
Ja, vad jag tycker i denna fråga behöver jag väl inte skriva igen. :)
Spetälsk
2014-02-13, 18:26
De flesta här har har bara sex med sig själva :)
Nej, det är finare, mer passion, i verkligheten.
Robbmeister
2014-02-13, 18:26
Bortser man från att jag inte är ett pizzabud eller en gynekolog är det snarlikt.
Heddaway
2014-02-13, 18:27
Ofc. Se på porrfilm samtidigt och ha sex därefter är ju standard.
Red Apple
2014-02-13, 18:28
Överlag, så nej. Jag tror även att merparten som svarar "ja" i pollen behöver en dos verklighet i form av en video på sig själva under akten.
Blandat. Ibland lever man ut sjuka fantasier som inte ens finns som porrfilm, ibland är det avsevärt mer intimt/tillsammans/connection/härligt än det någonsin är i en porrfilm.
Vi kan ha som riktlinje att porr i de här fallet är som man har sex i filmen "Ridskolan" eller nån annan klassisk svensk porrfilm, fäbojäntan eller vad ni nu har sett. Jag syftar alltså inte på nån speciell typ av porr, strypsex, fetischer e.t.c utan klassisk svensk "vanilj" porr.
Diomedea exulans
2014-02-13, 18:29
Bortser man från att jag inte är ett pizzabud eller en gynekolog är det snarlikt.
+1, den stora skillnaden är ju det som leder upp till sexet. IRL tar det oftast från ett par timmar till flera månader att få tjejen att vilja ligga, på film tar det några sekunders replikskifte. Men när väl första kyssen är överstökad så är likheten nästan 100 % överrensstämmande.
forestgrove
2014-02-13, 18:40
Ibland kan det liggas som på film här hemma men för det mesta är det älskog.
Scratch89
2014-02-13, 18:41
Jag kräver någon slags definition på vad som "inte" räknas som sex på porrfilm? Och vad innebär porrfilmens vaniljsex? Porrsex är ju jäkligt passionslöst och avpersonifierat.
DPahkamaa
2014-02-13, 18:44
Nej.
Diomedea exulans
2014-02-13, 18:46
Jag kräver någon slags definition på vad som "inte" räknas som sex på porrfilm? Och vad innebär porrfilmens vaniljsex? Porrsex är ju jäkligt passionslöst och avpersonifierat.
Vi kan ta min definition från diskussionen som ledde till den här tråden. Porrfilmssex är:
Lite hångel och smek utanför kläderna, kläderna åker av, killen utdelar oralsex några minuter, de byter och tjejen utdelar oralsex några minuter, sedan blir det vaginalsex i tre olika ställningar i en kvart medan tjejen stönar högt och killen är knäpptyst, sedan drar killen ut den och ejakulerar över tjejens bröst eller ansikte.
Ibland kan det liggas som på film här hemma men för det mesta är det älskog.
Om du har gjort det en gång eller nån gång så räknas det som att du ska rösta ja, enligt mig så tolkar jag det här klassiska "man ligger aldrig som på film", som ett definitivt aldrig dvs har du gjort det 1 gång är de förbi aldrig.
Räknar vi porr som hårt sex med allt vad det innebär så visst, men porrfilmssex är annars sjukt tråkigt och fantasilöst. Typ; man hittar kvinna onanerandes i skogen. De sätter på varandra i olika ställningar och han sprutar på rumpa/bröst/ansikte/mun.
Jag gillar sex som är hungrigt, våldsamt och snuskigt... med alla element runtomkring; allt från den lättsamma konversationen, till att man trycker upp henne mot väggen, med ett stadigt grepp om halsen och kysser henne tills hon knappt kan stå, och senare ta henne så det stänker upp i taket... Ännu bättre blir det om man lyckats bygga upp en erotisk bubbla som tilltalar fantasin och involverar alla sinnen.
Porrfilmssex är som dålig snabbmat.
Jag vet inte för jag har dålig koll på vad man ska klassa som "klassisk svensk porr". Ibland känns det som porr är "mer porrigt än riktigt sex" men ibland känns det som att sex är "mer porrigt än porr", beroende på vad definitionen egentligen är.
Porr är ju så mycket och sex är ju mycket det med :P
Japp. Tycker sex är skittråkigt om man inte kör porr-style :)
Iaf om man sexar utan kärlek!
filmjölk
2014-02-13, 18:57
Jag är småbarnspappa och min son är som fastlimmad vid mig när jag är hemma och lägger sig först vid 22-23. Så jag har knappt sex öht.
Jag vet inte för jag har dålig koll på vad man ska klassa som "klassisk svensk porr". Ibland känns det som porr är "mer porrigt än riktigt sex" men ibland känns det som att sex är "mer porrigt än porr", beroende på vad definitionen egentligen är.
Porr är ju så mycket och sex är ju mycket det med :P
Det brukar börja med en oralsex, först ger tjejen sen ger killen, sen blir det lite olika ställningar kanske 4-5 stycken, oftast bakifrån, nån typ av sked, rida givetvis och det hela avslutas med att killen ejakulerar antingen mellan tjejens ben (inte i dvs), på hennes bröst eller i hennes ansikte.
Ett vanligt sex som jag tror är urbilden av ett samlag är missionären, man är väldigt nära varandra och man byter inte ställning, oralsex är också mer främmande eller obefintligt.
Jag såg att den definitionen redan var postad
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=6869614&postcount=15
Lite hångel och smek utanför kläderna, kläderna åker av, killen utdelar oralsex några minuter, de byter och tjejen utdelar oralsex några minuter, sedan blir det vaginalsex i tre olika ställningar i en kvart medan tjejen stönar högt och killen är knäpptyst, sedan drar killen ut den och ejakulerar över tjejens bröst eller ansikte. Så menade jag.
Isåfall har jag sex "som på porrfilm" om jag ska gå efter de 2 jämförelserna.
No offense till missionären, det är en jäkligt bra position (som finns i flera versioner), men tråkigt att knappt byta ställning eller att bara köra vaginal penetration.
Man går ju inte på som Max Hardcore men nog är det rätt tuffa tag mellan varven.
Man går ju inte på som Max Hardcore men nog är det rätt tuffa tag mellan varven.
Det är inte något hardcore jag syftar på heller med min fråga, det är vanlig klassisk porr. Mike Beck porr om namnet Mike Beck säger nån något.
ARMSTARK
2014-02-13, 19:52
Som i porrfilm, ja många gånger.
Som i hollywoodfilm, sällan.
Kallas inte Rocco för inget.
Mvh
It only smellz
Kallas inte Rocco för inget.
Mvh
It only smellz
Aware.
Herr Oberst
2014-02-13, 21:00
Jag vägrar stoppa in den om jag inte har min fluffer vid min sida
R Scarpa27
2014-02-13, 21:04
http://s2.quickmeme.com/img/1f/1fe1615d906f1e9c8a8b1007aed826631caf169963786db4bf 692f2a09568ad4.jpg
Ja men bara scat, zoofili och nekrofiligrejer.
Diomedea exulans
2014-02-13, 21:08
Som i hollywoodfilm, sällan.
Det tror jag jag aldrig haft nån gång ens. I Hollywoofilmer åmar de sig konstant, håller sig aldrig till en ställning utan hela sexet är ett enda byte mellan ställningar, juckar aldrig två juck i samma takt, eller ens i samma riktning, smeker varandra konstant med händerna överallt, och kysser varandra konstant överallt. Och så stönar de i högan sky (de har klippt bort ljudet, men man ser hur de kastar bak huvudet med öppen mun). Det verkar kort sagt skitjobbigt.
I pollen formulerar du det som "vanligtvis har jag sex..." och i tråden räcker en gång. *jorgen*
Desertrat
2014-02-13, 21:12
Jag skall nog vara tyst i den här tråden..... känner mig lite skyldig.... *ähum*
Diomedea exulans
2014-02-13, 21:12
Jag skall nog vara tyst i den här tråden..... känner mig lite skyldig.... *ähum*
Har du sagt A får du säga B!
Desertrat
2014-02-13, 21:13
Har du sagt A får du säga B!
Har gjort P-film...... :em:
Inte varit mammas snälla flicka.....
mangemani
2014-02-13, 21:13
beror på vilken slags porrfilm.
kan variera mellan att köra ett skit långt förspel, kyssar, ömhet, intima ord, ja you get the picture, till att rent spontant ta tag i tjejens bröst bakifrån när hon gör whatever och minst anar det, skjuta upp mot väggen/trycka ned mot bord/whatever, ned med byxorna och köra på hårt som bara den.
beror på humör, situation och vart vi befinner oss.
Diomedea exulans
2014-02-13, 21:15
Haha, fan vad coolt! Har gått i de banorna själv.
PontusAndersson
2014-02-13, 21:15
Alltså en kommersiell köp-porrfilm? Kul i så fall *popcorn*
Desertrat
2014-02-13, 21:18
Alltså en kommersiell köp-porrfilm? Kul i så fall *popcorn*
kommersiellt i högsta grad.
var en riktigt stygg flicka jag.
Desertrat
2014-02-13, 21:20
Haha, fan vad coolt! Har gått i de banorna själv.
Inte var jag snäll inte, min mamma skulle nog rodna om hon skulle veta. Det var liksom inte vanilj heller....
Hemma Gymmaren
2014-02-13, 21:32
Less talk more video...
Hahah verkligen "vid or it didnt happen" på den.
Diomedea exulans
2014-02-13, 21:35
Eller länka åtminstone namnet på filmen så man kan googla!
Desertrat
2014-02-13, 21:36
Hahah verkligen "vid or it didnt happen" på den.
Tja RÅ vill nog gärna veta mitt namn med.
tre filmer, vad jag vet med mig åkte på svarta listan över titlar som inte är tillåtna i Sverige.
R Scarpa27
2014-02-13, 21:37
maybe ridskolan?
Desertrat
2014-02-13, 21:39
maybe ridskolan?
Nog liiite hårdare tag än det där.
Hemma Gymmaren
2014-02-13, 21:40
Nu teasar du ba asså
tre filmer, vad jag vet med mig åkte på svarta listan över titlar som inte är tillåtna i Sverige.
cofffee
Desertrat
2014-02-13, 21:42
Nu teasar du ba asså
S/M-porr, av den graden att holländskt och tyskt material var rena barnleken.
PontusAndersson
2014-02-13, 22:17
Desertrat kan du inte lägga ut bilden på dig själv som du skickade till mig här så att alla kan se den :d
Desertrat
2014-02-13, 22:17
Desertrat kan du inte lägga ut bilden på dig själv som du skickade till mig här så att alla kan se den :d
Helst inte.
Håller mig diskret på bild utåt
S/M-porr, av den graden att holländskt och tyskt material var rena barnleken.
Men det här kan du ju avslöja: vilket år och vilken producent ?
OnT: är oskuld!
Desertrat
2014-02-13, 22:24
Men det här kan du ju avslöja: vilket år och vilken producent ?
Eget bolag, 1996-98, innan jag abrupt lade av, uppskattade inte att ha RÅ flåsande i nacken.
Eget bolag, 1996-98, innan jag abrupt lade av, uppskattade inte att ha RÅ flåsande i nacken.
Råd och rön ? :confused:
Desertrat
2014-02-13, 22:27
Råd och rön ? :confused:
Riksåklagaren, den nissen kan ge en semester om man inte ser upp för sådana här filmer.
att dem sedn högg ner på en snaskfilm (piss och bajs) som var den snällaste av dem alla är rätt komiskt.
Riksåklagaren.
Haha, ok tänkte väl...
Och denne var på dig för att du spela in porr?
Desertrat
2014-02-13, 22:31
Haha, ok tänkte väl...
Och denne var på dig för att du spela in porr?
Ja.
Dem höll sig inte inom svenska lagstiftning alla gånger. Feministerna hade kokat torra på en del.
Med andra ord sagt att jag nog har sett tillräckligt mer P-rullar för att bli tämligen uttråkad, inte sett en P-rulle sedan typ år 2000.....
Lite hångel och smek utanför kläderna, kläderna åker av, killen utdelar oralsex några minuter, de byter och tjejen utdelar oralsex några minuter, sedan blir det vaginalsex i tre olika ställningar i en kvart medan tjejen stönar högt och killen är knäpptyst, sedan drar killen ut den och ejakulerar över tjejens bröst eller ansikte. Så menade jag.
Öh... Vem kollar på sån tråkporr egentligen? Nej, jag har fan inte sex som i porrfilmerna jag kollar på.
Öh... Vem kollar på sån tråkporr egentligen? Nej, jag har fan inte sex som i porrfilmerna jag kollar på.
Det är ju lite det tråden handlar om, förr sa man ju alltid att "Man har aldrig sex som på film" jag har fått höra det i alla fall, och tydligen många andra. Men det blir ju lite skevt med tanke på att 90% av de gånger jag har haft sex så har de ju just varit som på en "vanlig" p-rulle eller värre.
Som din musik.
Love you! :)
Nog liiite hårdare tag än det där.
Elefantbajs 2000?
Beror väl på om man har känslor för tjejen eller ej.
Men det vuxna menade var väl opassionerat, mekaniskt, stereotypa könsroller o förutsägbart? Att det är bra mkt härligare, kåtare o friare irl än slentrianmanus?
Jag uppfattade iaf inte att de syftade på ställningar etc...?
Desertrat
2014-02-13, 22:49
Elefantbajs 2000?
Jag skall inte säga nåt.... Kan ge dig snuskiga tankar.
Hängde du med Carl Serum eller..*spy*
filmjölk
2014-02-13, 22:56
Men det vuxna menade var väl opassionerat, mekaniskt, stereotypa könsroller o förutsägbart? Att det är bra mkt härligare, kåtare o friare irl än slentrianmanus?
Jag uppfattade iaf inte att de syftade på ställningar etc...?
Njae, jag har fått uppfattningen om att porrfilmsex är dåligt för att porrfilmer förr ofta innehöll utnyttjade kvinnor och våldtäktsscener. Porren var ju, tvärtemot gängse uppfattning, inte alls gladare förr, utan råare.
Viktor_Balck
2014-02-13, 22:56
I regel brukar jag köra som Rocco, den scenen när han penetrerar en tjej analt och trycker ner hennes huvud i toaletten.
Desertrat
2014-02-13, 22:57
Hängde du med Carl Serum eller..*spy*
Inte den gynnaren.
Han är tack o lov passé nu.
Ingen ville ha med honom att göra.
Scratch89
2014-02-13, 22:58
Vi kan ta min definition från diskussionen som ledde till den här tråden. Porrfilmssex är:
Lite hångel och smek utanför kläderna, kläderna åker av, killen utdelar oralsex några minuter, de byter och tjejen utdelar oralsex några minuter, sedan blir det vaginalsex i tre olika ställningar i en kvart medan tjejen stönar högt och killen är knäpptyst, sedan drar killen ut den och ejakulerar över tjejens bröst eller ansikte.
Det låter sjukt tråkigt. Mekaniskt och utan känsla. Nä, jag har betydligt bättre sex än porrfilmssex.
Scratch89
2014-02-13, 22:59
Som din musik.
Love you! :)
löl! Säger den som lyssnar på trashmetal från 80-talet! :d
Diomedea exulans
2014-02-13, 23:06
Det låter sjukt tråkigt. Mekaniskt och utan känsla. Nä, jag har betydligt bättre sex än porrfilmssex.
Mekaniskt är väl inget problem? Många tjejer föredrar ju dildos över män.
Jag har alldeles för lite erfarenhet av porr för att veta om mitt sexliv liknar detta.
löl! Säger den som lyssnar på trashmetal från 80-talet! :d
: and I f@ck like a beast! :hbang:
Desertrat
2014-02-13, 23:27
: and I f@ck like a beast! :hbang:
:laugh:
jflycore
2014-02-13, 23:27
Fint! :)
Imorgon efter kladdkakan så kan vi hångla.
OnT:
Har inget emot "porrfilmssex", men tycker porrfilm är rätt tråkigt.
Men ett mysigt morgonsex ger mig mer än ett ansiktssprut.
Jag har alldeles för lite erfarenhet av porr för att veta om mitt sexliv liknar detta.
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=6869509&postcount=18573
http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=6869509&postcount=18573
Det där lät ju sjukt tråkigt. :MrT: Tittar folk på sån porr? Seriöst?
Diomedea exulans
2014-02-13, 23:31
Det där lät ju sjukt tråkigt. :MrT: Tittar folk på sån porr? Seriöst?
Ja? Vad är det tråkiga?
spoonchest
2014-02-13, 23:39
Det beror såklart på hur freakig porr du tittar på.
Jag satt och tänkte på det här häromdagen! Aldrig förstått mig på personer som säger att porr och sex är två olika saker. Jag knullar precis som i porrfilm!
Heddaway
2014-02-14, 01:04
Skillnaden är ju att de är skådespelare, precis som i sexscener i en random dramafilm. Men de har ju regelrätt sex, vilket vi har hemma i sängen också. Alla, eller de flesta har sina fetischer, och porr är ju delvis till för att tillfredsställa dessa människor och alla som bara gillar att se när andra ligger. En fin tanke.
Desertrat
2014-02-14, 01:11
Skillnaden är ju att de är skådespelare, precis som i sexscener i en random dramafilm. Men de har ju regelrätt sex, vilket vi har hemma i sängen också. Alla, eller de flesta har sina fetischer, och porr är ju delvis till för att tillfredsställa dessa människor och alla som bara gillar att se när andra ligger. En fin tanke.
Äntligen någon som säger som det är, det är skådespel.
Ni skulle bara veta hur mycket filmtrick jag använt i filmer.
Kort sagt, det så mycket ljug så det visslar om det.
Heddaway
2014-02-14, 01:19
Äntligen någon som säger som det är, det är skådespel.
Ni skulle bara veta hur mycket filmtrick jag använt i filmer.
Kort sagt, det så mycket ljug så det visslar om det.
Ja det är fejk, och det är nog det som många gillar. Att det liksom är "okänsligt" och okomplicerat. Menar, hemma i sängen kan det dyka upp störande moment som att killen inte får upp den eller man slår sig eller det ringer eller man börjar tjafsa etc etc. Porr är bara så, perfekt. Man har ju fått höra det ena o andra om "intesåsexiga" kroppsvätskor och diverse andra olyckor vid inspelningar men det får man ju inte se i det färdiga materialet.
Diomedea exulans
2014-02-14, 01:21
att killen inte får upp den
Know that feel, Rikard.
Tricklew
2014-02-14, 01:24
Rikard kan inte få upp den, Rikard kan inte få upp den, Rikard kan inte få upp den, för han är ingen maaaan!
Nej men, jag knullar inte som porr, helt ointressant, man får faktiskt ha en position i mer än 90 sekunder.
Heddaway
2014-02-14, 01:33
Nej men nu får ni ge er. Rikard får upp den i alla lägen. Alla.
decussatio
2014-02-14, 01:35
Det beror väl på vilken porr man ser.
Edit: Ja, det var ju fett informativt. Men nej, sexet jag har på riktigt är inte som den porr jag ser på. Av detta kan man ju dra slutsatsen att jag har lite halvtrist sex eller att jag ser på lite kinky porr.
Desertrat
2014-02-14, 01:52
Det beror väl på vilken porr man ser.
Edit: Ja, det var ju fett informativt. Men nej, sexet jag har på riktigt är inte som den porr jag ser på. Av detta kan man ju dra slutsatsen att jag har lite halvtrist sex eller att jag ser på lite kinky porr.
Porr är porr, och sex är sex.
Och det är jävligt sällan dem möts.
decussatio
2014-02-14, 02:01
Finns jättemycket porr producerad av kvinnor som är genuina scener med riktiga par. Dessa är väldigt lika den typen av sex jag oftast har. Däremot är det inte den typ av porr jag oftast ser.
Diomedea exulans
2014-02-14, 02:27
Nej men nu får ni ge er. Rikard får upp den i alla lägen. Alla.
Jag tror dig. Kan man få upp 155 i bänk så kan man fan få upp allt.
decussatio
2014-02-14, 03:25
Min erfarenhet säger att de flesta män har erektionsproblem någon gång i livet. Jag tycker det är rätt kefft att upphålla (lol) någons förmåga att alltid få erektion, det blir lite en diss mot de män som någon gång har problem (dvs majoriteten). Det är helt okay att inte få upp den.
50/50 porrsex/vanilj. Vad de gör i Ridskolan har jag ingen aning om, gissar att det inte är så spännande, så jag använder definitionen porr := Evil Angel.
cRcUTg3xRXU
Jag skall inte säga nåt.... Kan ge dig snuskiga tankar.
I-E9nrBBKls
Scratch89
2014-02-14, 07:49
Finns jättemycket porr producerad av kvinnor som är genuina scener med riktiga par. Dessa är väldigt lika den typen av sex jag oftast har. Däremot är det inte den typ av porr jag oftast ser.
Bra inlägg! X-art är en bra produktion, och det är väl mer likt. Jag tycker att vanlig porr är för ytlig som sagt, ingen känsla mellan personerna, massa silikon och rakat och kukar på 30 cm. Så ser det liksom inte ut. :D
Nä, bättre med lite riktig känsla, passion och kåthet.
Sen gillar jag en del kinky grejer också, men då handlar det inte om tråkigt torrjuckande...
Den riktigt stora skillnaden mellan vanligt sex och porr är att man är två pers som gör något för varandras skull och inte för någon som tittar på. Det är tätare och mer intimt. Med kolotermer skulle man kunna säga att man söker pump och kontakt med många reps och lägre vikter :)
Det här med att spruta ner sin partner känns som en porrfilmsskada kan jag tycka. Snackar vi skillnad yngre/äldre generation här?
Allt jag säger är med reservation för att min situation liknar filmjölks fast det börjar reda upp sig :)
Jag tror definitionen "som på porrfilm" måste cementeras en aning. När man gör någon form av bdsm så blir det rätt automatiskt som på film.
Medan vanligt sex är väl något mellanting förutom att man inte arbetar mot en kamera och ska visa upp sig.
Det är rätt stor skillnad på nordisk äldre porr och amerikansk standardporr dessutom.
Tycker förövrigt det är förvånandsvärt många damer som gillar rough sex & de som gillar förnedring (sistnämda har jag rätt svårt för).
Nitrometan
2014-02-14, 09:46
Porrfilm är ju helt orealistiskt. Hantverkaren är på plats inom minuter efter att de har ringt. Det skulle aldrig hända utanför filmens värld.
Nitrometan
2014-02-14, 09:52
De flesta här har har bara sex med sig själva :)
Tru dat.
Nej. När jag har sex är det oftast mycket längre förspel, själva knullandet varar mycket längre, fler sprut och hon stönar/låter/skriker inte som honorna i filmerna. :Virro
Jag har inte porrsex.
Stackars baan
Scratch89
2014-02-14, 12:40
Stackars baan
Ni får det att låta som om porrsex är något bra.
filmjölk
2014-02-14, 12:56
Ni får det att låta som om porrsex är något bra.
Porrsex= Tända lampor, byte av ställningar, oralt, lite krydda i form av tex. insmorning med olja eller speciella kläder, olika miljöer och tider på dygnet.
Icke-Porrsex= Släckta lampor, missionären i sängen på kvällen.
Nitrometan
2014-02-14, 13:13
Porrsex= Tända lampor, byte av ställningar, oralt, lite krydda i form av tex. insmorning med olja eller speciella kläder, olika miljöer och tider på dygnet.
Icke-Porrsex= Släckta lampor, missionären i sängen på kvällen.
Hmmm. Det känns som om båda bara är lite lätt variation på vaniljsmaken. Jag tror att det krävs mer för att vara "porrsex".
Ofc. Se på porrfilm samtidigt och ha sex därefter är ju standard.
VArför gör man det? Har aldrig förstått mig på det
Tänder man inte tillräckligt på avarndra eller?
Det är väl inget fel om ens sängkamrat gillar det. Alla har vi våra kinks och om det krävs en tv på i bakgrunden för att ens kamrat ska njuta extra så är väl det inte så farligt begärt ?
Hmmm. Det känns som om båda bara är lite lätt variation på vaniljsmaken. Jag tror att det krävs mer för att vara "porrsex".
Hm, det trodde jag med. Okej isåfall har jag både och. Blivit lite lat på senaste tiden dock.
Sex blir aldrig "tillräckligt", det kan alltid bli bättre.
Minimjölk
2014-02-14, 14:35
Jag kanske har fått det om bakfoten men är inte porr ett försök till en avbild av folks verklighet eller i alla fall fantasier och inte tvärtom?
Det är ju inte som så att folk började ha "pervo"-sex i sambande med att dteta började filmatiseras utan filmerna är ju en produkt av kundernas önskemål.
Sedan att man då och då kommer över en film som ligger utanför ens egen bekvämlighetsradar kan ju då utlösa antingen nya fantasier eller avsky.
Det behöver ju heller inte vara så att man tittar på för filmer är det som tilltalar en i verkligheten. Precis som med vanlig spelfilm. jag tittar på ganska udda spelfilmer då och då men lever ändå nöjd med mitt relativt vanliga liv.
När det gäller P-film så ser jag helst filmer som ligger inom min komfortzon som består av det jag själv upplever alternativt fantiserar om.
High1ander
2014-02-14, 16:04
Jag har varierat, ibland är det hårdporr, ibland mjukt...
Beror också på med vem och hur många som är inblandade ändå.
Det är väl inget fel om ens sängkamrat gillar det. Alla har vi våra kinks och om det krävs en tv på i bakgrunden för att ens kamrat ska njuta extra så är väl det inte så farligt begärt ?
farligt begärt, que?
Har du aldrig tänkt på varför din partner vill ha porr på när ni har sex? Varför hon tänder mer då?
Nej, men jag är osexig av mig.
Det beror också på vilken porrfilm det är vi snackar om. :naughty::whipped:
Det ska vara släckt. Under täcket och så långsamt och försiktigt att ens partner helst somnar mitt i. Great success!
Heddaway
2014-02-14, 21:37
Nu gör ju inte jag det exakt som jag skrev men det har ju testats och gillar man det så gillar man det. Att se på film samtidigt som man "håller på" utan att nödvändigtvis härma dem tycker jag är hett. Precis som vissa gillar bajssex liksom.
Att ha porr på under akten är väl inte mycket annorlunda än att ha sex i samma rum som andra för att förhöja nöjet med sig eget sex, eller?
Det ska vara släckt. Under täcket och så långsamt och försiktigt att ens partner helst somnar mitt i. Great success!
Helst inte vaknar mitt i.
sex efter man rökt på är nice
Wrenchgirl
2021-02-18, 06:38
Tjejer är definitivt inte som på film. Tycker överlag dessutom att ljudet mer påminner om ett kattslagsmål än någon som har en trevlig stund. :laugh:
Tjejer är definitivt inte som på film. Tycker överlag dessutom att ljudet mer påminner om ett kattslagsmål än någon som har en trevlig stund. :laugh:
Något som jag som lite större än snittet fått erfara är att även små tjejer vill bli pumpade ganska hårt. Speciellt mitt ex fick ibland jätteont efteråt i livmodertappen vilket fick mig att känna mig skyldig. Så nästa gång tog jag det lite lugnare men varje gång jag tog det lite lugnare så sa hon direkt "hårdare" eller "djupare". Hon ville helt enkelt hellre ha ont efteråt men hårt i stunden än att jag tog det lugnt.
Samma med nuvarande tjejen och nog alla jag varit med; dom säger själva att dom inte gillar hårt sex men när den väl körs in så ska den pumpas hårt och bestämt även om det ibland orsakar smärta efteråt.
Jag hade nästan inga tjejer upp till kring 25 år så jag var övertygad om att tjejer egentligen vill ha sex mjukt och älskvärt och inte hårt och burdust som i porr, men så är det verkligen inte alls.
Alltid förundrad över hur dessa gamla trådar helt plötsligt dyker upp igen. 7 år denna gång, någon som vet vad rekordet ligger på? *popcorn*
Alldeles för tamt för min frus smak.
Tjejer är definitivt inte som på film.
Håller med. *cry*
Alltid förundrad över hur dessa gamla trådar helt plötsligt dyker upp igen. 7 år denna gång, någon som vet vad rekordet ligger på? *popcorn*
I det här fallet bumpades tråden av en bot som gjorde reklam för eskortsidor. Inlägget är så klart raderat men om någon hinner börja skriva i ämnet så faller det inte tillbaka ned i glömskan.
I det här fallet bumpades tråden av en bot som gjorde reklam för eskortsidor. Inlägget är så klart raderat men om någon hinner börja skriva i ämnet så faller det inte tillbaka ned i glömskan.
Aha, det förklarar saken. *hug*
Aha, det förklarar saken. *hug*
Annars är det Lafayette som är necrofil och gräver upp gamla trådar vanligtvis :hbang:
Diomedea exulans
2021-02-18, 10:31
Vad är skillnaden? Jag har inte märkt någon skillnad.
Langster
2021-02-18, 13:54
Vad är skillnaden? Jag har inte märkt någon skillnad.
Ja, vad är skillnaden mellan sex och ett kattslagsmål egentligen?
Diomedea exulans
2021-02-18, 14:00
Ja, vad är skillnaden mellan sex och ett kattslagsmål egentligen?
Jag var lat, jag skulle raderat allt utom första meningen i hennes inlägg.
För övrigt är det väl rätt vanligt att det låter som ett kattslagsmål när man har sex? Jag är tyst som en ninja när jag gökar, men att motparten låter som en tränande styrkelyftare hör väl mer till regel än undantag.
Langster
2021-02-18, 14:10
Jag var lat, jag skulle raderat allt utom första meningen i hennes inlägg.
För övrigt är det väl rätt vanligt att det låter som ett kattslagsmål när man har sex? Jag är tyst som en ninja när jag gökar, men att motparten låter som en tränande styrkelyftare hör väl mer till regel än undantag.
Själv låter jag som en ångmaskin. TUFFA-TUFFA TUFFA-TUFFA... TUUUT-TUUUT!
Diomedea exulans
2021-02-18, 14:11
Själv låter jag som en ångmaskin. TUFFA-TUFFA TUFFA-TUFFA... TUUUT-TUUUT!
Iofs, jag med, om det vara längre än en minut; jag har bra kondition, men inte så bra.
Langster
2021-02-18, 14:16
Iofs, jag med, om det vara längre än en minut; jag har bra kondition, men inte så bra.
Som tur är tar det aldrig mer än 30 sekunder. Jag är en EFFEKTIV maskin.
trädgårdsmöbel
2021-02-18, 14:35
Jag misstänker att jag låter som en stor sköldpadda när jag kopulerar. (Det finns av någon anledning fullt av filmer på YT med sköldpaddor som gör roliga sexljud på YT. Om du vill må underligt resten av dagen så sök och du skall hitta)
Diomedea exulans
2021-02-18, 14:42
För att vara seriös så förstår jag faktiskt inte vad den stora skillnaden är mellan tjejer i porr och IRL.
Är det utseendet? Visst: unga, snygga och uppiffade är överrepresenterade inom porr. Men det finns massor porr med tjocka, gamla och håriga också. Och omvänt, massor tjejer IRL ÄR förbannat snygga och uppiffade.
Är det hur de har sex? Här ser jag inte heller den stora skillnaden. Tjejer stönar jättemycket IRL. Säkert fejk ofta, men det förtäljer ju inte historien. Tjejer gillar att göra samma saker som i porr. Fan, till och med sånt som jag som sjuttonårig oskuld trodde att nästan bara tjejer i porrfilm gillar — lesbiskt sex, analsex, cumshots — är ju uppskattat av en förvånansvärt stor del av vanliga kvinnor.
En skillnad är väl kanske att tjejerna i porrfilm vill ha sex i så hög utsträckning? Men det är väl bara bra i så fall; feminister gnäller mycket över att tjejer som ligger runt får slamprykte, så det är väl kanon att överkåthet bland kvinnor normaliseras.
Det är klart att det inte är hundraprocentigt överlapp mellan porr och IRL — det vore statistiskt osannolikt — men jag ser som sagt inte någon enorm skillnad.
Ligger som på film. I mörkret under täcket och klart på 30 sek.
Enda jag saknar med Sertralinet, att kunna hålla på tills man faktiskt blev fyskiskt utmattad. Sen att man inte kunde komma var inte jätteviktigt - iaf inte för mig.
Diomedea exulans
2021-02-18, 16:21
Enda jag saknar med Sertralinet, att kunna hålla på tills man faktiskt blev fyskiskt utmattad. Sen att man inte kunde komma var inte jätteviktigt - iaf inte för mig.
Jag tycker det är rätt pinsamt att inte komma. Har svårt att hitta på ett naturligt avslut på sexet. De sista minutrarna ägnas ibland åt att jag tänker ”har ledsnat lite på det här nu, hur fan ska jag avsluta det utan att det blir awkward?”
För att vara seriös så förstår jag faktiskt inte vad den stora skillnaden är mellan tjejer i porr och IRL.
Är det utseendet? Visst: unga, snygga och uppiffade är överrepresenterade inom porr. Men det finns massor porr med tjocka, gamla och håriga också. Och omvänt, massor tjejer IRL ÄR förbannat snygga och uppiffade.
Är det hur de har sex? Här ser jag inte heller den stora skillnaden. Tjejer stönar jättemycket IRL. Säkert fejk ofta, men det förtäljer ju inte historien. Tjejer gillar att göra samma saker som i porr. Fan, till och med sånt som jag som sjuttonårig oskuld trodde att nästan bara tjejer i porrfilm gillar — lesbiskt sex, analsex, cumshots — är ju uppskattat av en förvånansvärt stor del av vanliga kvinnor.
En skillnad är väl kanske att tjejerna i porrfilm vill ha sex i så hög utsträckning? Men det är väl bara bra i så fall; feminister gnäller mycket över att tjejer som ligger runt får slamprykte, så det är väl kanon att överkåthet bland kvinnor normaliseras.
Det är klart att det inte är hundraprocentigt överlapp mellan porr och IRL — det vore statistiskt osannolikt — men jag ser som sagt inte någon enorm skillnad.
Tycker att ämnet är lite småsunkigt men delar ändå med mig.
Kan hålla med om allt. Tjejen är ju betydligt värre än jag med. Det ska fistas, kissas, vara analsex, hon kan komma oändligt antal gånger på raken och sprutar likt en brandbil. Tror hon lyckats komma kring en 40ggr under en och samma omgång men sedan var det nästan plocka fram rullstolen efter det då benen inte bar henne. Andra kvinnor har hon provat på förr samt föreslagit blanda in men där har jag dragit gränsen. I stort så känner jag mig ibland på efterkälken och att jämföra hårdporr blir nästan vanilj när man ser hur donnan ibland vill ha det.
Ska man ge sig på en analys så är det rätt lustigt då snarlika beteenden från män många gånger kopplas till porren. Men vad gäller tjejen min så nyttjar hon knappt porr och då det sker är det mest amatörgrejer. Samtidigt är hon som hämtad ur något klipp från legalporno. Nu säger en persons beteende inte så mycket men då skaran jag haft sex med ändå hör till den övre gränsen i antal måste jag påpeka att snarlikt fenomen inte alls är ovanligt bland kvinnor.
Har nog inte så mycket mer att säga förutom att ge min syn på saken efter egna erfarenheter :d
Ladugårdsdörr
2021-02-18, 21:38
Jag tycker det är rätt pinsamt att inte komma. Har svårt att hitta på ett naturligt avslut på sexet. De sista minutrarna ägnas ibland åt att jag tänker ”har ledsnat lite på det här nu, hur fan ska jag avsluta det utan att det blir awkward?”
Ibland är du så jävla obildad. Lyssna på Golge Jacobsson som förklarar hur man fejkar ett sprut, 3:30:
https://vimeo.com/368249231
Haha, Golge är kung. Önskar jag hade hans vader.
Lafayette
2021-02-18, 21:53
Sjukt obehagligt ju. Det är då man ifrågasätter hur hälsosamt det är med ssri. Redan på 5mg är snasen trött, på 10mg helt ur funktion.cofffee
Diomedea exulans
2021-02-18, 22:21
Haha, Golge är kung. Önskar jag hade hans vader.
Önskar jag likt Golge var polare med Arne Schwarzenegger.
trädgårdsmöbel
2021-02-18, 22:45
Ligger som på film. I mörkret under täcket och klart på 30 sek.
Ska det vara som i film fast filmat i snabba klipp och inte bara antydet så skall man rulla runt en jäkla massa, byta ställning och/eller plats var tredje sekund, det skall spelas någon trevlig musik och ses genom ett filter.
MasterChief
2021-02-18, 22:49
Ibland är du så jävla obildad. Lyssna på Golge Jacobsson som förklarar hur man fejkar ett sprut, 3:30:
https://vimeo.com/368249231
Tränade på samma gym som honom på 90-talet. Snackade en del med honom. Helt klart ett Original. :D
Diomedea exulans
2021-02-18, 22:51
Ska det vara som i film fast filmat i snabba klipp och inte bara antydet så skall man rulla runt en jäkla massa, byta ställning och/eller plats var tredje sekund, det skall spelas någon trevlig musik och ses genom ett filter.
Vanliga spelfilmer har ju mycket mer orealistiskt sex än porrfilmer. I porrfilm ligger de iallafall still och pumpar; i vanliga filmer åmar de sig konstant och långsamt, precis som du säger.
Och tjejen kastar alltid med håret. Jag har aldrig sett en tjej kasta med håret IRL.
Sjukt obehagligt ju. Det är då man ifrågasätter hur hälsosamt det är med ssri. Redan på 5mg är snasen trött, på 10mg helt ur funktion.cofffee
Min funkade fint, även med gedigna mängder alkohol.. fast då kom jag inte ihåg nått i stället.*grr*
Vaknade en gång helt insmord i olivolja och med sliten pillevipp och inte minsta minne av vad som hänt. Det kändes lite onödigt.
Gillar om man sett någon mysig film med tjejen och så juffsar de runt likt du beskriver i filmen. Tjejen kan sitta och åhhha sig vad mysigt osv och sedan så ska hon själv bjuda till och det blir något helt annat. Alltid lika kul. :d
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.