Visa fullständig version : Android-appar bundna till konto?
Masterpan
2014-01-31, 08:00
Om man köper en android-surfplatta, kommer man då kunna ladda ner de appar man köpt till min telefon utan att behöva betala igen?
Om man köper en android-surfplatta, kommer man då kunna ladda ner de appar man köpt till min telefon utan att behöva betala igen?
japp
Apparna är bundna till ditt konto, men du kan koppla hur många enheter du vill till ett och samma konto. Du kan med andra ord inte ladda ner appen från ett annat google konto.
Masterpan
2014-02-01, 01:43
Tack for svar allihoppa!
Tankte pa en till sak.. Kommer snart plugga pa hogskola, ar det da nodvandigt att ha en laptop eller racker det med en surfplatta + stationar dator?
Tack for svar allihoppa!
Tankte pa en till sak.. Kommer snart plugga pa hogskola, ar det da nodvandigt att ha en laptop eller racker det med en surfplatta + stationar dator?Hänger nog en del på vad du pluggar och hur bekväm/snabb du är att skriva på en läsplatta.
Har ett par polare som pluggar, alla utom en använder enbart surfplattor. Men då behöver de aldrig göra mer än att skriva ner anteckningar och diskutera i skolan. Den som använder laptop gör det bara för att han måste använda programvara som bara fungerar i en laptop, annars hade han använt surfplatta.
Masterpan
2014-02-02, 02:32
Jag tankte Ga Lakarlinjen, och jag sitter lite I ett f
dilemma.
Jag har en stationar dator, samt en stor laptop. Kommmer snart vara I USA o e sugen pa att kopa en surfplatta o vad jag tankte pa var Hur bra de ar att fora anteckningar pa o striva dokument, nagon har nagon koll pa detta?
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.