Dansken92
2014-01-22, 12:41
Hejsan
Är behov av ett bra kost schema eller iallfall veta om det jag äter är rätt?
Väger 107kg idag och vill ner till 85kg iallafall 90 och se hur jag ser ut och mår
Är 173cm lång och 22 år
Typiskt dag!
Frukost 8-9 1dl Havregrynsgröt med lite jordgubbsylt och halv tesked socker och 2dl mjölk(röda) 2 Omega-3
Lunch runt 12-13 Någon from av kött 250g (kyckling, Nötkött,Lax,torsk)
Sallad till (paprika gurka morötter kinakål majs) kanske en knäckemacke till med smör
En frukt eller proteinbar runt 15 Tiden äpple, bannan, apelsin
Kvällsmat Någon from av kött 250g (kyckling, Nötkött,Lax,torsk)
Sallad till (paprika gurka morötter kinakål majs)Majskolv, kanske en knäckemacke till med smör
sedan på kvällen frukt eller knäckemacka med smör ägg och kaviar
Jag Tränar 6 dagar i veckan, finns schema på min sida, Jag går minst 5 km på kvällen innan jag går och lägger mig och även springer på gymmet osv dock inte regelbundet, ska ändras på
Är behov av ett bra kost schema eller iallfall veta om det jag äter är rätt?
Väger 107kg idag och vill ner till 85kg iallafall 90 och se hur jag ser ut och mår
Är 173cm lång och 22 år
Typiskt dag!
Frukost 8-9 1dl Havregrynsgröt med lite jordgubbsylt och halv tesked socker och 2dl mjölk(röda) 2 Omega-3
Lunch runt 12-13 Någon from av kött 250g (kyckling, Nötkött,Lax,torsk)
Sallad till (paprika gurka morötter kinakål majs) kanske en knäckemacke till med smör
En frukt eller proteinbar runt 15 Tiden äpple, bannan, apelsin
Kvällsmat Någon from av kött 250g (kyckling, Nötkött,Lax,torsk)
Sallad till (paprika gurka morötter kinakål majs)Majskolv, kanske en knäckemacke till med smör
sedan på kvällen frukt eller knäckemacka med smör ägg och kaviar
Jag Tränar 6 dagar i veckan, finns schema på min sida, Jag går minst 5 km på kvällen innan jag går och lägger mig och även springer på gymmet osv dock inte regelbundet, ska ändras på