Visa fullständig version : Outsiders på Kanal 5.
Dagens program: "Besatt av min hobby. Vi möter människor vars hobby upptar hela deras liv. Det som en gång var ett intresse har utvecklats till en besatthet som gör det svårt att leva ett vanligt liv med arbete och umgänge. Susanne tillbringar nästan all vaken tid på gymmet."
Börjar kl 20:00, kanske någon som känner igen sig.
Schysst, satt precis med en folköl och trodde att det inte fanns nåt kul att kolla på!
Jag har ju faktiskt äntligen kopplat in en tv i lägenheten. (efter ~3år)
Kanske skulle kolla om jag har tillgång till femman. Tack för tipset :)
Kände redan igen att man tackat nej till fika när man varit på diet*facepalm*
Frank Slater
2014-01-20, 20:31
Fruktkillen är riktigt flummig.
Pudzianovski
2014-01-20, 20:32
Var de ett par? eller var det hans mamma?
Jag är glad att jag fick se den stereotypiska gasp-byggarn :)
Var de ett par? eller var det hans mamma?
Ett par.
Frukterianen ser ändå rätt fräch ut för att vara 69. Man tror om de beror på frukten eller all svamp han ätit.
KalleTeodor
2014-01-20, 21:06
Det där är väl inget konstigt eller. Dem tränar hårt och äter vanlig mat? Det är ju ingen konstigt mat. Vad äter annars folk? Det enda konstiga som folk kanske tycker är väl att dem väger maten. Men de gör man ju när man bakar också så så himla konstigt är det väl ändå inte.
filmjölk
2014-01-20, 21:07
Frukterianen ser ändå rätt fräch ut för att vara 69. Man tror om de beror på frukten eller all svamp han ätit.
Jag tror avsaknad av vettig sysselsättning och inte diet är framgångsreceptet där.
Går det att se online?
Kanal 5 play.
Frukterianen var rätt underhållande, fågeltanten var rätt jobbig att lyssna på, han piercingkillen verkar ju ha någon identitetskris.. bodybuildartjejen såg väldigt förändrat ut ansiktsmässigt från tidigare foton?
Även utan fördomar så är det ju svårt att köpa att dom är så bara för att dom hittat sig själva..
Frukterianen... hur får han i sig protein? :S En skopa whey vid sidan om?
JacobHeitmann
2014-01-21, 21:24
Oh, thy mystery! :D
filmjölk
2014-01-21, 22:50
Han får i sig ytterst lite, men är samtidigt inte i behov av ett högt proteinintag. Han är sällan sjuk, tränar inte, har väldigt liten muskelmassa, och jobbar inte fysiskt, så hans kropp klarar sig på väldigt små mängder protein.
awesomooo
2014-01-21, 23:05
Nu såg jag inte avsnittet men äter han bara frukt? Jag tror han tjuväter annat titt som tätt. Precis som dom där dårarna som påstår sig leva enbart på luft.
Nu såg jag inte avsnittet men äter han bara frukt? Jag tror han tjuväter annat titt som tätt. Precis som dom där dårarna som påstår sig leva enbart på luft.
Jo, annars blir det ju tveklöst "se upp för dårarna, dårarna dör!".
Frågan är om han äter stenfrukter, som inte räknas som nötter. Då borde det inte vara några större problem.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Stenfrukt
cashew
kaffe
kokosnöt
mango
pekannöt
pistagenöt
valnöt
Pistage, Valnöt och Pekannöt innehåller alla relativt mycket protein per hundra gram.
Avokado innehåller annars 2gram per 100 gram, så äter han kring ett kilo avokado per dag, så motsvarar det ungefär 20 gram protein. Väger han då en 50-60 kilo så kanske det räcker, kombinerat med protein från den övriga frukten.
Fast jag tyckte nog att han såg rätt sunkig ut. Han kanske inte kan tas för den typiska 69 åringen, men han såg sjuk ut. Insjunkna kinder, glåmig hy (kan bero på all avokado i och för sig). I mitt tycke då.
Fast jag tyckte nog att han såg rätt sunkig ut. Han kanske inte kan tas för den typiska 69 åringen, men han såg sjuk ut. Insjunkna kinder, glåmig hy (kan bero på all avokado i och för sig). I mitt tycke då.
Tycker inte heller han verkade överdrivet ungdomlig. Han såg inte ut som en extremt frisk människa, även om han var smal.
Om jag fick välja så skulle jag nog vilja se ut som den här killen istället :)
(70-år)
uKJaZDGVNWA
Frågan är om han äter stenfrukter, som inte räknas som nötter. Då borde det inte vara några större problem.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Stenfrukt
cashew
kaffe
kokosnöt
mango
pekannöt
pistagenöt
valnöt
Pistage, Valnöt och Pekannöt innehåller alla relativt mycket protein per hundra gram.
Avokado innehåller annars 2gram per 100 gram, så äter han kring ett kilo avokado per dag, så motsvarar det ungefär 20 gram protein. Väger han då en 50-60 kilo så kanske det räcker, kombinerat med protein från den övriga frukten.
Nötter hade han inte ätit på väldigt länge, tror han spydde sist han åt det eller något. Avokado åt han dock en del av, sen tog han skalen och drog det med insidan emot huden, längs armarna och smorde in sig med fruktjuicen/oljan på armar, ansikte och i håret.
Nitrometan
2014-01-22, 11:08
En vuxen människa behöver inte så mycket protein. Ska han inte syssla med nån kraftsport eller så... Det funkar säkert utmärkt att bara äta frukt så länge man inte är en växande individ.
ARMSTARK
2014-01-22, 11:38
Frukterianen såg allt annat än frisk ut, som en canserpatient under sina sista dagar. 130 år, hahaha, han får vara glad om han överlever sin 80 års dag.
Jag skulle också vilja ha den muskelökningen på 5 år när jag går från 36-41år.
ARMSTARK
2014-01-22, 12:10
Jag skulle också vilja ha den muskelökningen på 5 år när jag går från 36-41år.
Jag ser vart du är på väg, säg det inte, det är förbjudet att prata om på Kolo!
Jag ser vart du är på väg, säg det inte, det är förbjudet att prata om på Kolo!
Hey, det är bara vad jag önskar. ;)
För övrigt tycker jag alla människor var rätt sköna. Ingen tar skada av deras beteende och alla verkar må bra. Det är som det ska vara. Fruktarianen var också rätt skön när han satt och smörjde in sig med avokadoskal. :)
Jag vet vilka som står bakom produktionen av Outsiders och det är ena riktiga producentäckel. Dom får oftast människorna framför kameran att göra saker dom normalt inte skulle göra.
Herr Oberst
2014-01-22, 12:47
Har bara sett tidigare säsongsavsnitt från outsiders och hela programmet stinker ju bluff.
Massa människor med påhittade problem och som inte tyckt dom fått tillräckligt mycket uppmärksamhet tidigare. Skriver ett brev till redaktionen om att dom tror sig vara ett dörrhandtag och bara måste visas upp för omvärlden som ett sådant
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.