Logga in

Visa fullständig version : SD och expressen

z_bumbi
2013-12-11, 14:15
Ni från SD får helt enkelt kordinera era försök till uppmärksamhet bättre så att ni inte gör dubbelarbete hela tiden för tråden kommer inte att få vara kvar även om ni formulerar om er en aning mellan försöken.

Från tre olika medlemmar idag:

"Har noterat att Expressen verkar driva nån kampanj där man vill outa alla som skriver hatfullt om invandrare på nätet och publicerar namnen på dessa och även går hem till vissa av dom för kommentarer."

"Ni har kanske sett att Expressen har en ny artikelserie där man hänger ut personer som skrivit anonymt på olika "hatsidor" på nätet, som friatider, avpixlat & exponerat."

"Det har förmodligen inte undgått någon, man har tillsammans med en vänsterextrem gruppering som kallar sig researchgruppen genom ett säkerhetshål i programvaran disqus fått fram drygt 6000 identiteter på människor som kommenterar på sidor som Avpixlat och Fria tider."

Innan ni går i taket för den här tråden så vill jag passa på att gratulera er till att ni lyckats döda alla möjligheter till politisk diskussion här på forumet vilket jag antar att det var ert mål. Om det inte var målet så har jag ingen aning om vad ert mål var då det är det enda synbara ni har åstadkommit. Alla vi som är intresserade av politk och att diskutera det har nu helt tappat den möjligheten här på forumet då allt fastnar i en sörja av SD, rasism och näthat.

Jag vill inte ha några PM om den här tråden.

Allan
2013-12-11, 19:37
Skickar upp den här igen. Bara så ni vet.