Visa fullständig version : Har du sökt till/vart med i en dokusåpa?
filmjölk
2013-12-10, 13:32
Då Kolozzeum till rätt stor del verkar bestå av individer som skulle passa in i en dokusåpa, hur många har deltagit i en eller sökt till en?
Givetvis är pollen anonym.
nissepelle
2013-12-10, 15:24
Jag var den första som klicka "sökt men inte kommit med" då jag sökte till robinson för några år sedan, haha.
Blev kontaktad, såga vad det handlade om, tackade nej!
Blev kontaktad, såga vad det handlade om, tackade nej!
http://www.fyndahome.se/bilder/Handsag-Fogsvans-Bahco-2600XT-65148.jpg
Var det ung och bortskämd? ;)
http://www.fyndahome.se/bilder/Handsag-Fogsvans-Bahco-2600XT-65148.jpg
Var det ung och bortskämd? ;)
Ipad*gah!*
Nääää, bachelor, killen var så långt från min typ av kille man kunde komma:d
Sökte till Robinson och Big Brother för många år sen. Som tur var kom jag inte med. Jag misstänker att Big Brother tackade nej för att jag verkade för labil, haha.
Diomedea exulans
2013-12-10, 22:04
Sökt men inte kommit med. Har bara orkat söka till Paradise Hotel men skulle kunna tänka mig att vara med i vilken som helst av dem. Det vore en stor önskedröm för mig.
Varit när på att söka in en gång på fyllan när jag checkade in var det uttagning, men gick till minibaren i stället.
och blivit tillfrågad
allt detta så länge sedan så det gills inte
Jag blev anmäld av en bekant till big brother och blev sedan uttagen till casting. Kan varit en av de mest akward moments jag haft i mitt liv.
Jag blev anmäld av en bekant till big brother och blev sedan uttagen till casting. Kan varit en av de mest akward moments jag haft i mitt liv.
Tänkte du nån gång under castingen att "Om jag säger att jag skulle kunna ****** med alla i hela huset så kommer jag garanterat med" eller kändes de som att de var ute efter genuina och seriösa människor? Det vore skoj att komma på en casting bara för att se om man kan vara för galen...
Tänkte du nån gång under castingen att "Om jag säger att jag skulle kunna ****** med alla i hela huset så kommer jag garanterat med" eller kändes de som att de var ute efter genuina och seriösa människor? Det vore skoj att komma på en casting bara för att se om man kan vara för galen...
Det var galet. Minns jag fick någon lättare mental block och började önska mig ut ut rummet.
WHITEFOLKS
2013-12-10, 23:52
Jag är en dokusåpa utan kameror
shadowfire
2013-12-10, 23:53
Har tänkt o söka, men ändå velat då det krävt tjänstledighet från jobbet mm + att jag inte varit deffad nog, lol.
I skenet framför dataskärmen ständigt klickandes på uppdatera på Kolo.
PureWhey
2013-12-11, 00:06
Ska nog söka till PH, verkar som om de bor på ett riktigt schyst ställe(?).
Några frågor till er som sett det:
-Vad får dem för mat? (Need proteins)
-Finns det gym?
-Isf, Eleikostång och massa viktkakor?
Förstår inte ens hur man kan tänka tanken att förnedra sig på tv för möjligheten att därefter få gå på lite fester och jobba som C-kändis i någon bar på Kos.
Mitt bidrag till tråden får väl vara att jag var "ihop" med Kija från BB på mellanstadiet :D Numera kör hon lastbil och levererar pålägg (eller liknande) till butiker, så kan det gå.
shadowfire
2013-12-11, 00:15
Förstår inte ens hur man kan tänka tanken att förnedra sig på tv för möjligheten att därefter få gå på lite fester och jobba som C-kändis i någon bar på Kos.
Mitt bidrag till tråden får väl vara att jag var "ihop" med Kija från BB på mellanstadiet :D Numera kör hon lastbil och levererar pålägg (eller liknande) till butiker, så kan det gå.
För min del har nästan tvdelen varit negativt. Jag skulle vilja vara med i Robinson för att se hur duktig jag varit på att spela det psykologiska spelet och för att få tävla. TV-delen hade jag inte brytt mig så mycket om, inte mer än att jag varit livrädd för alla singelmammors anstormning efteråt.
Har aldrig ens tänkt tanken. Usch och tvi vale.
-Finns det gym?
Kollade för ett par år sedan när en bekant var med, dom hade gym då ;)
Var med som statist i "Den sista dokusåpan" men det räknas nog inte...
Diomedea exulans
2013-12-11, 05:13
Det finns fler möjligheter än så. Har man tur och sköter sina kort rätt kan det vara en grym karriärskjuts. Kitty Jutbring blev programledare i radio efteråt. Carolina Gynning i TV.
Sist jag stötte på henne så var hon strippa, och damen är ju väldigt fysisk och verkar tycka om skägg, när jag påvisade att jag hade fästmö tyckte hon att man kan ju leka 3 var en bra ide. Det tyckte varken jag eller tjejen
Sist jag stötte på henne så var hon strippa, och damen är ju väldigt fysisk och verkar tycka om skägg, när jag påvisade att jag hade fästmö tyckte hon att man kan ju leka 3 var en bra ide. Det tyckte varken jag eller tjejen
Hon har nog flera bollar i luften ;-) Kör lastbil kör hon nu då jag ser henne ibland genom jobb, men som sagt man kan ju ha mer än ett jobb.
När vi gick i skolan var hon en liten späd flicka som pysslade med balett :d
PureWhey
2013-12-11, 10:56
Kollade för ett par år sedan när en bekant var med, dom hade gym då ;)
Låter perfekt detta ju...
Blev tillfrågad till ett liknande program, men tackade nej efter en tids övervägande.
Hur blir man tillfrågad för ett sånt här program?
"Hej, du såg tillräckligt retarderad ut på Facebook, vill du vara med i vår nästa dokusåpa?"?
KlartHöger
2013-12-11, 13:08
"Hej, du såg tillräckligt retarderad ut på Facebook, vill du vara med i vår nästa dokusåpa?"?
:laugh:
Ptja, för de som vill ge sig in i TV-media cirkusen (t.ex. bli programledare) är det nog en ypperlig idé.
Ta t.ex. Jan-Emanuel från Robinson som med hjälp av kändisskapet tog sig in i politiken och tjänade mångmiljonbelopp på mycket tveksamma affärer.
Macroman
2013-12-11, 13:33
-Finns det gym?
Haha, jag antar att du skämtar...
PureWhey
2013-12-11, 15:27
Haha, jag antar att du skämtar...
Nej.
http://blog.mmn-o.se/wp-content/uploads/2011/03/man_ska_vara_serios.jpg
Förmodligen.
Närmsta jag kommit var att söka till gladiatorerna. Kom inte ens med där. Their loss, hade dominerat.
Alfen avf Ling
2013-12-11, 15:52
Jag kom med i uttagningen till Robinson 2003 då jag bl a träffade tv4-doktorn Mikael Sandström
filmjölk
2013-12-11, 15:58
Utan att ha en jäkla aning så gissar jag på att man skall synas ofta på fashionabla stockholmsklubbar, ligga med kändisar, vara snygg, och ha minst en psykiatrisk diagnos/personlighetsstörning.
Utan att ha en jäkla aning så gissar jag på att man skall synas ofta på fashionabla stockholmsklubbar, ligga med kändisar, vara snygg, och ha minst en psykiatrisk diagnos/personlighetsstörning.
Vet iaf att BB ringde runt till modellagenturer i jakt på deltagare förr i tiden
filmjölk
2013-12-12, 00:50
Vet iaf att BB ringde runt till modellagenturer i jakt på deltagare förr i tiden
Ringde de inte Bingo Rimér och mutade honom till att övertala nån slitzmodell att ställa upp?
Vanligt vatten
2013-12-12, 01:05
Vem hade inte ställt upp i Hela Sverige bakar eller Hell's kitchen om man hade tiden?
Vågar man bara säga åt Ramsey att hålla käften face-to-face så skulle man nog kunna göra en fin karriär efter det.
För mig var det inte kändisbiten som lockade. Jag ville ut på äventyr och uppleva så konstiga saker som möjligt. Sen undrade jag också hur jag uppfattades utifrån och ville därför kunna se mig själv på teve för att få reda på hur fan jag beter mig.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.