Logga in

Visa fullständig version : Hur skall jag göra för att maximalt förbättra min insulinkänslighet under tre veckor?

Medusa
2004-03-11, 23:05
Jag har tre veckor innan jag skall styrketräna igen, så jag tänkte försöka bränna lite fett samtidigt som jag förbättrar insulinkänsligheten.

Hur skall jag göra för att maximalt förbättra min insulinkänslighet under tre veckor?

Ja, ni läste rätt, jag vill förbättra min insulinkänslighet så mycket som möjligt under 3 veckor.

Kost, konditionsträning, "you name it", skriv ner allt ni kan komma på :naughty:

Om jag får något bra förslag så kommer jag noga följa den träning och kost som rekommenderas, och resultatet tillskrivs metodskaparen :thumbup:

z_bumbi
2004-03-11, 23:10
Styrketräna. Finns inget bättre på lång sikt. IMHO

Konditionsträna.. hur tränar du kondition idag?

Vad äter du idag, hur mycket och när?

Varför ska du hålla upp i tre veckor och varför ska du helt plötsligt bränna fett?

Medusa
2004-03-11, 23:17
Originally posted by z_bumbi
Styrketräna. Finns inget bättre på lång sikt. IMHO

Konditionsträna.. hur tränar du kondition idag?

Vad äter du idag, hur mycket och när?

Varför ska du hålla upp i tre veckor och varför ska du helt plötsligt bränna fett?

Styrketräna skall jag, aldrig att jag skulle sluta med det, mitt liv :D

Idag tränar jag kondition 1 gång i veckan i snitt :em:

Jag äter frukost, lunch i skolan, frukt direkt när man kommer hem, middag kl 5, oftast en kvällsmat och/eller prottedrink.

Det är dock "ren" mat jag äter, så ingen fara där.

Jag skall hålla upp i tre veckor därför att jag skall ta 1 vecka till att hitta mina maxlyft, och sedan 2 veckors SD (Strategic Deconditioning), om du är bekant med HST vet du vad detta är.

Bränna fett är aldrig fel :naughty:

Tack för snabba svaret!