Visa fullständig version : Rippad 64-åring
Lance Uppercut
2013-12-04, 21:11
Vet inte om den här har postats tidigare men här får ni lite inspiration:
NPG94VMWPww
Nu vet jag inte om han tar det men tycker man borde få utskrivet testosteron efter en viss ålder. Tror bara det ökar livslyckan för de flesta.
Undra om det blir möjligt någon gång i framtiden här i Sverige? Varför inte egentligen?
filmjölk
2013-12-05, 00:13
I detta klippet ser man verkligen skadeverkningarna av prepp när man jämför med 100% rena jämnåriga.
I detta klippet ser man verkligen skadeverkningarna av prepp när man jämför med 100% rena jämnåriga.
Tala ur skägget karl! Försöker du vara lite provocerande ironisk eller menar du att du ser några skadeverkningar?
Lance Uppercut
2013-12-05, 00:19
wtf?
Tricklew
2013-12-05, 00:23
Men jösses gott folk, är detta första inlägget av filmjölk ni läser? Har ni öht hört talats om sarkasm?
Lance Uppercut
2013-12-05, 00:26
Har snarare läst för många, vet aldrig vad jag ska tro längre! Men du har nog rätt i att han var sarkastisk.
Men jösses gott folk, är detta första inlägget av filmjölk ni läser? Har ni öht hört talats om sarkasm?
Löjlig kommentar om det är sarkasm vilket jag också antar det är. Eller ska man jämföra denna gubbes eventuella lågtestokur som vi inte vet ett skit om med monsterdoser prepp i 40år? eller vad, wat!
Undra om det blir möjligt någon gång i framtiden här i Sverige? Varför inte egentligen?
Att träna utomhus vid 64 års ålder? Det fungerar rätt bra.
Att träna utomhus vid 64 års ålder? Det fungerar rätt bra.
Rolig du är då:hbang:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.