handdator

Visa fullständig version : Tjej på gymmet...

Eddvinho
2013-11-26, 21:12
Tja kollo...
Har nämligen kollat in en tjej på gymmet som jag tycker är skitsnygg, vet dock inte hur jag ska hantera en situation med snacket för att inte allting ska gå åt helvete när jag är där och snackar med henne sen är det ju pinsamt att gå fram för det kan bli så awkward och fel om man bara går fram och frågar direkt om nummret...

Kan tilläggas att jag är 18 år och hon är väl runt den åldern med.
Tips?

Ristretto
2013-11-26, 21:17
Dra lite tunga mark i korta tights, knästrumpor och linne framför henne.

Eddvinho
2013-11-26, 21:20
Dra lite tunga mark i korta tights, knästrumpor och linne framför henne.

meh

nyvaken
2013-11-26, 21:21
Intelligent beröm. Förutsätter ju att det finns något med träningen att imponeras av, eller kör hon bara avancerad pilatesboll?

Ristretto
2013-11-26, 21:21
meh

Trust me, I'm a physical therapist.

Ristretto
2013-11-26, 21:24
Asså av dem gångerna jag sett henne så har hon bara sprungit på springmaskin och gjort plankan osv

Prova springa ikapp henne och hjälp henne göra plankan. Sen kan du fråga om hon vill ta en fika.

Eddvinho
2013-11-26, 21:25
Intelligent beröm. Förutsätter ju att det finns något med träningen att imponeras av, eller kör hon bara avancerad pilatesboll?
Dem gångerna jag har sett henne har hon sprungit på springmaskin och gjort plankan.. Vanlig tonårstjej väl.
Kom med något seriöst gubben :D

XXXL
2013-11-26, 21:25
Kvinnor är luriga, även om man tror att man vet hur man ska vara för att inte verka flirtig eller ragga, så är det precis vad de tror eller tycker att man är.

Prata med henne nån gång sådär ibland, träningsrelaterat, men var kall och verka upptagen.

-Går det bra eller?
Jaadå
-Härligt

Sen fortsätter du bara som vanligt, då verkar du intresserad samtidigt som du inte verkar klängig eller påfrestande, det viktigaste är ju att bryta isen och om man gör det med små steg eller stora är ju efter situationen. Du kan ju följa upp det med att le mot henne om du ser att hon kollar på dig, men le snabbt och dröm dig inte bort, upp, le, titta bort och fortsätt träna.

Om hon är intresserad av dig kommer hon tillslut att tycka att du är lite spännande och då kommer hon tillslut säga något, men tro inte att spelet är vunnet för det utan bjud inte ut henne direkt för då verkar det som att det har varit din plan hela tiden!

Eddvinho
2013-11-26, 21:31
Kvinnor är luriga, även om man tror att man vet hur man ska vara för att inte verka flirtig eller ragga, så är det precis vad de tror eller tycker att man är.

Prata med henne nån gång sådär ibland, träningsrelaterat, men var kall och verka upptagen.

-Går det bra eller?
Jaadå
-Härligt

Sen fortsätter du bara som vanligt, då verkar du intresserad samtidigt som du inte verkar klängig eller påfrestande, det viktigaste är ju att bryta isen och om man gör det med små steg eller stora är ju efter situationen. Du kan ju följa upp det med att le mot henne om du ser att hon kollar på dig, men le snabbt och dröm dig inte bort, upp, le, titta bort och fortsätt träna.

Om hon är intresserad av dig kommer hon tillslut att tycka att du är lite spännande och då kommer hon tillslut säga något, men tro inte att spelet är vunnet för det utan bjud inte ut henne direkt för då verkar det som att det har varit din plan hela tiden!

Svårt och börja en konversation, har ju aldrig snackat med henne förut lixom..

Piranha
2013-11-26, 21:33
Du behöver tights å djupa böj, sen äre klart.

XXXL
2013-11-26, 21:34
Gör ingen stor grej av det, det var därför jag sa åt dig att fråga om det "Går bra" och inte "Har du hört att bostadspriserna ska gå upp ännu mer, det är ju skrämmande.. har du pengar i fonder?"

Ett "Går det bra" och personen svarar "Ja" eller "Nej" och sen om man gör en snabb nick eller bara ett "OK" som svar tillbaks, det är något som ingen kommer kunna tolka på nått sätt men samtidigt beroende på hur hon svarar kan du ju få ut mycket av det, svarar hon "Mm...." och verkar frånvarande/ointresserad eller om hon svara "Jo tack, det går alla tiders faktiskt men jag är lite trött för jag hade en väldigt hemsk dag på jobbet, vet du vad som hände? En kollega som heter Göran pissade ner sig inför hela butiken!" , dvs mer öppnande då vet du att dörren står på glänt och du kan börja borsta av skorna för att kliva in.

Också, svarar hon "Mm.." och verkar fråvarande kan hon haft en dålig dag på riktigt, eller bara är trött och vill fokusera. Gör ett nytt försök om ett par dagar, eller nån vecka eller två och absolut inte under några omständigheter en timme senare eller följande dag.

Jeffplsgo
2013-11-26, 21:37
Svårt och börja en konversation, har ju aldrig snackat med henne förut lixom..

När du ser att hon har nån maskin, gå fram till henne och fråga hur mycket hon har kvar eller om du kan köra imellan! Woops så har du börjat en non akward konversation och brytit isen. Simple as that.

sweetkarolina
2013-11-26, 21:37
Du kan ju börja med att hälsa på henne ett par pass, för att göra det lättare att bryta isen senare?

PureWhey
2013-11-26, 21:41
Trust me, I'm Physical, the rapist.

Fixat :)

R Scarpa27
2013-11-26, 21:42
får jag bjuda på post workout mål efter gymmet?
lyxig restaurang eller korv med mos på grillen?
:D tror den kan gå hem och då får du blixtsnabbt svar på om hon är singel eller har sällskap med.
så du inte wastear time i onödan.
snygga brudar bruka tyvär vara upptagna.

XXXL
2013-11-26, 21:44
snygga brudar bruka tyvär vara upptagna.

Det är ju inget som är hugget i sten eller skrivet i betong direkt...

R Scarpa27
2013-11-26, 21:46

nix självklart inte, men bättre att tänka så och bli bättre överaskad av tvärtom =)

sen är ju personligheten och snällhet viktigare.
och även det gör en person snyggare. =)

Menigar
2013-11-26, 21:51
Enkel instruktionsvideo för att ta kontakt:
EDIT: Tänk att du är tjejen i videon.
4Udsbl0Tvw0

alphahanen2
2013-11-26, 22:01
Curla i böjracket. - Visa vem som bestämmer!

Scratch89
2013-11-26, 22:12

Haha! Den ska jag börja köra med.

Ristretto
2013-11-26, 22:24
Haha! Den ska jag börja köra med.

Ja, den är ju given när man behöver övertala någon.

cero
2013-11-26, 22:28
XXXL är på helt rätt spår här, lyssna på honom.

Kan berätta hur jag bröt isen med en tjej på gymmet en gång som vilade inför bänkpress:

Jag: "Går det bra?" (just denna frasen tycker jag alltid fungerar på gymmet)
Hon: "Jodå, tack.."
Jag: "Hur mycket kan du maxa?"
Hon: "Vet inte riktigt, brukar inte träna så tungt men 45 KG kanske"
Jag: "Stabilt" (och ett litet leende till det)

Ser lite lol ut i text, men något liknande var det. Efter detta pratade vi inte mer utan fortsatte träna, men vi stötte sedan på varandra flera gånger på lite olika ställen under samma pass och chattade lite mellan setten. Innan jag skulle gå lämnade jag över bollen till henne genom att säga mitt namn och att hon kunde lägga till mig på Facebook, efter det sa jag hejdå och gick. Och några senare lade hon till mig och vi pratade mer.

Är man inte van att prata med främlingar är det inte alltid så lätt till en början, men som med allt annat så får man öva. Att vara kortfattad och inte vara påträngande är en bra start.

drakfelt
2013-11-26, 22:32
cero:

Bara att gratulera, kul att det fungerade :)
Tycker dock det är rätt tafatt med FB, vad är det för fel på telefonnummer?

Sheogorath
2013-11-26, 22:39

Inte upptagenheten heller. Jag stal min.

spoon
2013-11-26, 22:45
cero:

Bara att gratulera, kul att det fungerade :)

FB känns mer neutralt. Ett telefonsamtal med någon man inte känner är så stelt. Man är ju på facebook hela tiden. Har man väckt ett intresse så är man ju bara ett klick bort. Mycket enklare att ta det steget.

cero
2013-11-26, 22:47

Att byta FB-profiler är nog mest accepterat bland oss yngre, men det finns många fördelar med det. Mindre påträngande, mer tillbakalutat, inte lika personligt, man får en liten inblick i den andra personens liv vilket kan vara kul osv. Telefonnummer kopplar folk ihop med raggande direkt vilket jag inte föredrar.

Fast allt detta spelar ingen större roll.

Ett telefonsamtal med någon man inte känner är så stelt.

SMS? Men jag föredrar FB över det också.

Eddvinho
2013-11-26, 22:48
Tycker det här med att fråga tex "går det bra?" och sedan fortsätta med om man kan köra imellan, Men nackdelen är att hon inte varit på någon maskin/övning ännu när jag sett henne och det känns så löjligt och behöva JUST det för att få kontakt med henne.

aijou
2013-11-26, 22:50
Finns det inte risk att personen i fråga tror att man antyder att hen gör någonting fel om man öppnar med "går det bra?"?

Så hade nog jag tolkat det om någon okänd kom fram och sa det till mig. Lite som en dumförklaring. Men jag kan ha fel. Jag är nog inte världsbäst på att läsa av människor. :)

narcissisten
2013-11-26, 22:52

QFT. *cupid*

drakfelt
2013-11-26, 22:53
Finns det inte risk att personen i fråga tror att man antyder att hen gör någonting fel om man öppnar med "går det bra?"?

Så hade nog jag tolkat det om någon okänd kom fram och sa det till mig. Lite som en dumförklaring. Men jag kan ha fel. Jag är nog inte världsbäst på att läsa av människor. :)

Hahaha, du är så jävla skön, aijou!

NÅDE DIG OM DU FRÅGAR MIG OM DET GÅR BRA!!!!

spoon
2013-11-26, 22:59
Ser det ut som att det går bra? Va?!

cero
2013-11-26, 23:02
Tycker det här med att fråga tex "går det bra?" och sedan fortsätta med om man kan köra imellan, Men nackdelen är att hon inte varit på någon maskin/övning ännu när jag sett henne och det känns så löjligt och behöva JUST det för att få kontakt med henne.

Tja, vad hade du annars tänkt dig? Har man en riktigt rapp käft kan man gå fram och presentera sig från ingestans, men det rekommenderas inte och kommer att framstå som ganska forcerat i de flesta lägen. Dessutom måste man snabbt komma på vad man vill prata om, till skillnad från om du öppnar med något träningsrelaterat.

Vad du än gör, öppna inte med att ge råd. Vi svenskar blir tyvärr kränkta av det. :D

Mycket möjligt, men det är inte hela världen. Nu när jag tänker efter brukar jag nog snarare säga "Hur går det?" vilket låter smidigare, men skitsamma. Ingen idé att överanalysera.

Hahaha kolo levererar alltid teh lulz.

XXXL
2013-11-26, 23:11

Du behöver inte fråga om du kan gå emellan, bara genom att du frågat om det går bra så bryter du isen, samtidigt som du gör det på ett sätt där du inte lämnar ut dig själv totalt eller gör en stor grej av det. Du behöver liksom inte ens säga hej eller hej då,

"Går det bra?"
-Ja
"Härligt"

Sen kan du ju bara försvinna iväg och fortsätta lyfta, hon har fått sig en funderare och du har presenterat dig. Samtidigt som du inte lämnat dig själv hängande eller visat att du egentligen bara innerst inne vill att hon ska följa med dig ut på parkeringen och köra så air-bagen går.

Jag gör inte ens det ibland, ibland söker jag kontakt med nån bara genom att göra tummen upp och sen le eller nått..

nyvaken
2013-11-26, 23:22
Gräv fram en av JensAndreas trådar och byt ut, öh, tunnelbana mot gym.

TLDR: Nej, du får inte kyssa henne innan hennes set är färdiga.

Eddvinho
2013-11-26, 23:23
Du behöver inte fråga om du kan gå emellan, bara genom att du frågat om det går bra så bryter du isen, samtidigt som du gör det på ett sätt där du inte lämnar ut dig själv totalt eller gör en stor grej av det. Du behöver liksom inte ens säga hej eller hej då,

"Går det bra?"
-Ja
"Härligt"

Sen kan du ju bara försvinna iväg och fortsätta lyfta, hon har fått sig en funderare och du har presenterat dig. Samtidigt som du inte lämnat dig själv hängande eller visat att du egentligen bara innerst inne vill att hon ska följa med dig ut på parkeringen och köra så air-bagen går.

Jag gör inte ens det ibland, ibland söker jag kontakt med nån bara genom att göra tummen upp och sen le eller nått..
Sant... Känns som du beskriver det bra hur det kan gå till, fick ögonkontakt med henne i 1-2sekunder idag på gymmet och hon fixade till håret ungefär precis när vi bröt det. Kanske inte har något alls något och göra med det men... Hon satt typ med mobilen en del mellan seten, kanske inte alls är intresserad vet inte alls vad jag ska göra känns så delade tankar just nu..

cero
2013-11-26, 23:23

:laugh:

Sant... Känns som du beskriver det bra hur det kan gå till, fick ögonkontakt med henne i 1-2sekunder idag på gymmet och hon fixade till håret ungefär precis när vi bröt det. Kanske inte har något alls något och göra med det men... Hon satt typ med mobilen en del mellan seten, kanske inte alls är intresserad vet inte alls vad jag ska göra känns så delade tankar just nu..

Ett tips är att gå ut på krogen eller på fest (fa hemmafest) och öva på att mingla. Det är så jag har blivit bra på det. Efter det känns det inte lika svårt att prata med folk på andra ställen som stan, gymmet, tunnelbanan, affären osv. Om du verkligen vill ha kontakt med just denna tjejen får du väl samla mod och försöka. Finns sällan några magiska strategier man kan hitta på för sånt här, utan det handlar om att vara spontan och bekväm i hur man pratar och för sig. "Hur går det/Går det bra" är dock ganska skottsäkert i detta sammanhang. Försök klämma in det på ett lämpligt ställe.

alphahanen2
2013-11-27, 00:04
Fråga om du får ta hennes oskuld.

nissepelle
2013-11-27, 00:05
Jag är jävligt söt när jag ler. Så jag ler mot tjejen och sen frågar hon mig efter mitt nummer.

Tolkia
2013-11-27, 00:06
Fråga om du får ta hennes oskuld.
Det fungerar bara i videobutiker.

XXXL
2013-11-27, 08:01

Eller om hon är nymfoman?

skivståång
2013-11-27, 08:46
Hej, tycker du är jättesöt så jag ville bara säga hej =)

problem solved.

Röda Björnen
2013-11-27, 08:51

Jag är jävligt söt när jag ler. Så jag ler mot tjejen och sen frågar hon mig efter mitt nummer.

:laugh::laugh: Love you guys.

Men gör inte en så stor grej utav det, det värsta som kan hända om du säger "-hej" är att hon tittar bort eller säger att hon inte är intresserad.

+1 på att bara fråga "får jag köra i
i mellan" , "kan du passa mig", och sedan därifrån fråga "hur går det" och återigen inte göra så stor grej. Kallsnacka och ta det lite lugnt för att se om det öppnar upp henne eller stänger ner.

MVH

hugok
2013-11-27, 09:08
Fråga om hon kan passa när du bänkar. Efter setet verka jätteglad och säg att det gick över förväntan (även fast det var ditt sämsta set någonsin). Då kommer du utstråla glädje som hon kommer snappa upp. Sen kan du fortsätta att prata lite om att det har gått riktigt bra senaste tiden sedan du började med schema xxx. Är hon lite träningsintresserad kommer hon fråga mer om programmet och rätt vad det är så är ni mitt uppe i en konversation. När konversationen är på topp så avbryt och säg att du måste köra nästa set innan du blir kall och tacka så mycket för passningen. Man ska alltid avbryta vid peaken, hon kommer minnas peaken och det faktum att du bryter för ditt bänkset gör att du verkar odesperat.

aijou
2013-11-27, 09:15
Smooth. :naughty:

Edit: På riktigt alltså. Se bara till att det inte känns uppgjort.

lucius
2013-11-27, 09:19
Jag bad en tjej passa i bänken för ett tag sen. Ingen baktanke med det i och för sig.
Men jag kände ju att jag inte hade nån lust att faila utan hellre verka lite stark.
Så jag tog i som fan! Bet ihop tänderna och pressade som fan. Tryckte ut luft mellan tänderna och såg världens salivsprut stiga uppåt och hann uppfatta hur det träffade henne i ansiktet.
Sen failade jag.
Sen sa jag tack med stammande röst och blicken i golvet, hon gick därifrån och torkade sig i ögat.

Hade jag varit ute efter en väl genomförd första kontakt med goda framtidsutsikter hade jag inte varit särskilt nöjd...
Något att tänka på!

Knatcharn
2013-11-27, 10:20
Ptja, dela bänk? Sedan berömmer du hennes brutala pump i bröstmuskulaturen. Alternativt gluteus maximus om hon böjer. "Wow, har aldrig sett en sådan välutvecklad och balanserad muskulatur, får jag känna?" (:

Scratch89
2013-11-27, 10:35

Haaaaahaahahahahahaha du är fan rolig ibland. :d

Ristretto
2013-11-27, 12:31
Jag bad en tjej passa i bänken för ett tag sen. Ingen baktanke med det i och för sig.
Men jag kände ju att jag inte hade nån lust att faila utan hellre verka lite stark.
Så jag tog i som fan! Bet ihop tänderna och pressade som fan. Tryckte ut luft mellan tänderna och såg världens salivsprut stiga uppåt och hann uppfatta hur det träffade henne i ansiktet.
Sen failade jag.
Sen sa jag tack med stammande röst och blicken i golvet, hon gick därifrån och torkade sig i ögat.

Hade jag varit ute efter en väl genomförd första kontakt med goda framtidsutsikter hade jag inte varit särskilt nöjd...
Något att tänka på!

Det är ju hennes fel om hon har sitt ansikte i skottlinjen.

WHITEFOLKS
2013-11-27, 12:34
Om hon är intresserad så frågar hon väl dig, problem solved. Du slipper tänka på hur du ska approacha henne och du slipper dissen.

Knatcharn
2013-11-27, 12:35
Det är ju hennes fel om hon har sitt ansikte i skottlinjen.

Jag vet inte om det hjälper att det var hennes fel... :p

Ristretto
2013-11-27, 12:38
Jag vet inte om det hjälper att det var hennes fel... :p

Jag hade sagt ursäkta saliven, men du får faktiskt välja om du vill pussa eller passa mig.

Juxta
2013-11-27, 12:41
Du kan alltid hoppas på att hon failar i bänken, sen springer du fram som en riddare i vit rustning och hjälper henne. Sen är hon din för evigt, så går gymlagen.

tjing
2013-11-27, 12:42
Skicka lite positiva signaler; le ut i tomma luften, knäpp med fingrarna, smådansa på stället mellan set.

Kvinnor positiva killar som ser ut att ha roligt för då kan de ha roligt med dem.

Också ett sätt att komma i "state", d v s höja sin energi för att t ex kunna slänga fram ett spontant och naturligt hej när hon befinner sig i en träningsmaskin nära dig.

Efter hej:et sätter du dig och tar i för kung och fosterland (hon är fortfarande lite förvånad och nyfiken på varför du sa hej till henne) och då ser hon att du kan ta i. Och det har jag läst på Kolozzeum att tjejer gillar med killar som tränar.

Sen går du iväg och nästa gång ni ses är det mer naturligt att säga hej igen och kanske "går det bra" och hela den baletten.

Knatcharn
2013-11-27, 12:58
Jag hade sagt ursäkta saliven, men du får faktiskt välja om du vill pussa eller passa mig.

Varför välja? Jag trodde TS ville ha ragg också, inte bara en träningskompis. :naughty:

4623
2013-11-27, 13:09
Om hon är intresserad så frågar hon väl dig, problem solved. Du slipper tänka på hur du ska approacha henne och du slipper dissen.

Hur tänker du nu? Om tjejer är intresserade så gör de närmanden. Men killar som är intresserade gör inte det?

WHITEFOLKS
2013-11-27, 13:13
Hur tänker du nu? Om tjejer är intresserade så gör de närmanden. Men killar som är intresserade gör inte det?

Jodå, båda kan väl göra det? Tänkte mer att om hon är intresserad så kommer väl hon fråga?

Macroman
2013-11-27, 13:26
Jodå, båda kan väl göra det? Tänkte mer att om hon är intresserad så kommer väl hon fråga?

Haha, nej knappast.

WHITEFOLKS
2013-11-27, 13:37
Haha, nej knappast.

Why not? :(

4623
2013-11-27, 13:44

Knappast något du kan ta för givet.

PureWhey
2013-11-27, 14:14

Logics

LeBron
2013-11-27, 14:21

Ta inte Piranhas råd om du inte kan fylla ut tightsen, aka discogymmare som bara kör överkropp och sedan ben någongång i månaden(max). :)

Eddvinho
2013-11-27, 14:28
Allt med att passa henne vid bänk eller något så är det ganska svårt eftersom hon verkar bara vara där för att springa och sedan typ göra lite planka/stretch whatever efter... Känns så jävla fel och gå fram när hon springer på löpbandet och säga, Tja, hur är det? Skulle varit så jävla mycket enklare om hon faktiskt gjorde något i maskinerna eller med hantlar för det skulle bara bli random och awkward och göra det när hon löper med hörlurarna i -.-

Kotten
2013-11-27, 14:29
Skrik som Coleman. Yeah baby, lightweight. Sen är det klart. Ge från dig ett litet vrål oxå
efter setet, det funkar alltid

Knatcharn
2013-11-27, 14:40
Allt med att passa henne vid bänk eller något så är det ganska svårt eftersom hon verkar bara vara där för att springa och sedan typ göra lite planka/stretch whatever efter... Känns så jävla fel och gå fram när hon springer på löpbandet och säga, Tja, hur är det? Skulle varit så jävla mycket enklare om hon faktiskt gjorde något i maskinerna eller med hantlar för det skulle bara bli random och awkward och göra det när hon löper med hörlurarna i -.-

Hjälp henne stretcha efteråt. :naughty: Sedan får du in henne på styrketräning. Efter någon månad inser hon att du ökat hennes livskvalitet ofantligt mycket och måste tacka dig med en middag.

Macroman
2013-11-27, 15:32
Why not? :(

Tjejer är generellt passiva tyvärr. Även om de är attraherade så väntar de på att killen ska ta initiativ. Dock ger hon mer eller mindre subtila signaler om att det är ok att komma fram.

WHITEFOLKS
2013-11-27, 15:54
Tjejer är generellt passiva tyvärr. Även om de är attraherade så väntar de på att killen ska ta initiativ. Dock ger hon mer eller mindre subtila signaler om att det är ok att komma fram.

Så du menar att hon inte skulle ta kontakt även om hon var intresserad?

XXXL
2013-11-27, 16:08

Jag har märkt att det hela inte behöver gå så snabbt för tjejer heller, de kan vara intresserad av nån väldigt länge utan att visa det eller behöva ta steget. Det handlar nog inte alls om att de väntar på att vi ska kliva fram, eller att de inte vågar. Det ligger nog vara i deras natur att inte vara så stressade när det kommer till att börja dejtas och ses.

Killar är mer, kontakt-nummer/facebook-dejt-ligg
Tjejer skulle jag tro är mer Intresse-spänning-funderingar-intresse-undran-intresse...

WHITEFOLKS
2013-11-27, 16:15
Jag har märkt att det hela inte behöver gå så snabbt för tjejer heller, de kan vara intresserad av nån väldigt länge utan att visa det eller behöva ta steget. Det handlar nog inte alls om att de väntar på att vi ska kliva fram, eller att de inte vågar. Det ligger nog vara i deras natur att inte vara så stressade när det kommer till att börja dejtas och ses.

Killar är mer, kontakt-nummer/facebook-dejt-ligg
Tjejer skulle jag tro är mer Intresse-spänning-funderingar-intresse-undran-intresse...

Låter som om man aldrig skulle hitta någon med tjejmetoden.

MilkmaN
2013-11-27, 16:19

Och: VEM FAN VARE SOM KASTA?!

mangemani
2013-11-27, 17:06
finns en hel del tjejer som tar kontakt om de är intresserade.
tar de inte kontakt med en då är de antingen inte intresserade eller så består de utav den delen som vill sitta på sina rumpor och inte göra ett skit och förväntar sig att killen göra jobbet.

ONT: om du nu vill det tillräckligt mycket, då är det väl bara att gå fram.
se inte på henne som en tjej du är intresserad utav utan som vilken person som helst och tänk inte med k***n då du pratar med henne så kommer det att gå bra.
börjar man att tänka, vela och förstora upp saker och ting, så går det bara åt helvete.

4623
2013-11-27, 17:13
finns en hel del tjejer som tar kontakt om de är intresserade.
tar de inte kontakt med en då är de antingen inte intresserade eller så består de utav den delen som vill sitta på sina rumpor och inte göra ett skit och förväntar sig att killen göra jobbet.

Vad är detta för resonemang att tjejer alltid tar kontakt om de är intresserade? Och tar de inte kontakt så är de "dåliga" människor. Vilken värld lever ni i?

WHITEFOLKS
2013-11-27, 17:14
Vad är detta för resonemang att tjejer alltid tar kontakt om de är intresserade? Och tar de inte kontakt så är de "dåliga" människor. Vilken värld lever ni i?

Jag har inte sagt något om dåliga människor men rent logiskt borde de väl ta kontakt om de är intresserade?

mangemani
2013-11-27, 17:21

nu måste du ha quotat fel person=/
jag skrev att det finns en hel del tjejer därute som tar kontakt om de är intresserade.
och "dåliga", vart fick du ens det ifrån=/

jenni
2013-11-27, 17:27
Man kan även få killen man är intresserad av att ta kontakt med en, du får honom att komma till dig helt enkelt :d

cero
2013-11-27, 18:23

Ja, och?

Inte så att man tar kontakt med alla man är intresserad av. Kvinnor är för fega när det gäller sånt här.

Rikard Jansson
2013-11-27, 18:30
Gör en human flag, tydligen :)

WHITEFOLKS
2013-11-27, 19:41
Man kan även få killen man är intresserad av att ta kontakt med en, du får honom att komma till dig helt enkelt :d

Verkar dwt inte smidigare att bara ta kontakt med honom?

shut teh face
2013-11-27, 19:49
Kasta en burk sylt i ansiktet på henne och skrik "King Grub!"

Vad annars? Universallösning

Bubblan84
2013-11-27, 20:04
Verkar dwt inte smidigare att bara ta kontakt med honom?

Du ser ju hur killen i tråden funderar över hur man ska ta kontakt. Är väl precis samma sak med tjejer? Om det är två parter som bara funderar på att ta kontakt blir det aldrig någon kontakt.

4623
2013-11-27, 20:26
nu måste du ha quotat fel person=/
jag skrev att det finns en hel del tjejer därute som tar kontakt om de är intresserade.
och "dåliga", vart fick du ens det ifrån=/

"...eller så består de utav den delen som vill sitta på sina rumpor och inte göra ett skit och förväntar sig att killen göra jobbet."

Tycker jag absolut har en negativ klang.

Macroman
2013-11-27, 20:28
Låter som om man aldrig skulle hitta någon med tjejmetoden.

Voilá!