Visa fullständig version : Har skitit ner er när ni tränat? [Seriösa svar]
... Eller varit jävligt nära?
Gunde Svan har gjort det, han som sprang Göteborgsvarvet för några år sen har gjort det... och säkert många fler.
Men har ni?
Jag fes väldigt högt i benpressen en gång, en klassisk lutande benpress
http://stuff.henko.net/tg/Bilder/Ben/benpress1.jpeg
Jag kände att jag fes men eftersom jag hade lurarna i visste jag inte om det var skarpa skott jag precis avfyrat eller inte, med tanke på hur många som kollade på mig fattade jag omgående att jag precis hade lagt av en brakare. Sen dess har jag inte kunnat köra benpress tungt, och ryggat för övningen i allmänhet.
Givetvis gör jag pollen anonym, så att så många som möjligt kan svara utan att behöva göra sig till känna.
Rikard Jansson
2013-11-26, 19:25
Nja, reagerat illa en gång när jag blandade treo och gamla no xplode. Men ingen regelrätt nerskitning.
Sheogorath
2013-11-26, 19:26
"Skita ner sig" låter så... dramatiskt?
Har varit nära någon gång tror jag. Har för mig att det fick bli en kalsongkontroll.
skiter ner mig varje gång, annars får jag inget gjort.
kalk, svett och smuts överallt.
Lägga av en prutt/brakare/fis har väl alla gjort som kört knäböj ordentligt. Skita ner sig om du menar att man fått diarre så är det nog vanligare bland konditionsidrottarna där magen lägger av.
filmjölk
2013-11-26, 19:44
Nej, jag har inte skitit ner mig, jag har drabbats av involuntär fecesutsöndring?
Bajsa på sig låter ju inte så direkt roligt heller...
Jag har märkt att ju mer man äter ju oroligare och gasigare i magen blir man, varför är det så?
awesomooo
2013-11-26, 20:01
Nej men djävulskt nära en gång. Avrböt benpasset och gick hem för att jag skämdes över mig själv fast inget hände eller att någon misstänkte något.
Ristretto
2013-11-26, 20:10
Tyvärr inte.
mangemani
2013-11-26, 20:14
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/6437_455406881247556_192452346_n.jpg
nej, aldrig, men nära har man varit.
http://hemmabloggaren.svenskablogg.se/files/2010/05/bajs1.jpg
Sheogorath
2013-11-26, 20:22
Nej, jag har inte skitit ner mig, jag har drabbats av involuntär fecesutsöndring?
Transistorisk analinkontinens?
Nej, varit nära att spy flera ggr men aldrig den andra änden.
TD1iSGNGyRc
spola till typ 01:55
Nej, om jag är nr2-nödig så brukar det försvinna medan jag tränar. Gasig har jag varit men aldrig råkat släppa mig, endast med flit. Sen fick jag hjärtklappning när dörren till gymmet öppnades innan jag var säker på att det hade "blåst över".
alphahanen2
2013-11-26, 21:58
Inte på gymmet. Det närmsta skulle vara att man var lite lös i magen och la av en när man böjt nångång. Däremot har jag haft gråten upp i halsen när jag tvingats hålla mig nån km hem när jag varit ute och sprungit.
Inte på gymmet. Det närmsta skulle vara att man var lite lös i magen och la av en när man böjt nångång. Däremot har jag haft gråten upp i halsen när jag tvingats hålla mig nån km hem när jag varit ute och sprungit.
Hände mig en gång på högstadiet, hade ca 20min promenad hem. Den gången tog det över en timme då jag knappt kunde gå pga att jag fick knippa igen så satans hårt. Var riktigt nära att gå in en buske och sätta mig, hade också gråten i halsen då smärtan var olidlig och paniken enorm. Lyckades dock ta mig hem, öppna dörren och springa in på toa, hann precis sätta mig när helvetet brakade loss, det var fan som att man funnit gud!
Annars är det närmaste att jag råkat släppa lite väl höga brakare, bl.a i knäböj och bänk. Alltid på ätardagarna när för mycket kolhydrater (läs bröd) gjort mig till en vandrande gasbomb.
Diomedea exulans
2013-11-26, 22:03
Nix. Fisit i benpressen dock.
9JbeaRgaGXM
:em::em:
Dopingkontrollanten blev inte direkt glad då jag sprang in på toan direkt efter lyftet och fick skrika igenom dörren vad som hade hänt :D
Edit: ska tillägga att det inte direkt var något jätteallvarligt men nog för att få lite småpanik :D
Faktiskt inte, lagt av en brakare har väl hänt ett par gånger dock :d
Annars är det närmaste att jag råkat släppa lite väl höga brakare, bl.a i knäböj och bänk. Alltid på ätardagarna när för mycket kolhydrater (läs bröd) gjort mig till en vandrande gasbomb.
Aha, så det är kolhydraterna som gör en gasig, jag äter väldigt mycket kolhydrater... men trodde de va proteinet som spökade!
9JbeaRgaGXM
:em::em:
Dopingkontrollanten blev inte direkt glad då jag sprang in på toan direkt efter lyftet och fick skrika igenom dörren vad som hade hänt :D
Edit: ska tillägga att det inte direkt var något jätteallvarligt men nog för att få lite småpanik :D
Det syns ju faktiskt inget, men nu när du är sådär stark försöker du inte att planera in så att du ska vara så lugn som möjligt i magen/kroppen i allmänhet och att du går på toa ordentligt innan? Det måste ju bli en jävla påfrestning och sen vara lite smånödig på det...
Diomedea exulans
2013-11-26, 22:09
Tack. Nu vet jag vad jag ska säga OM jag skiter på mig under träning: "Gunhamn på Kolo tar 365 i mark, och han sket ner sig en gång. Det händer alla som tränar riktigt hårt någon gång." ;)
Diomedea exulans
2013-11-26, 22:14
Det syns ju faktiskt inget, men nu när du är sådär stark försöker du inte att planera in så att du ska vara så lugn som möjligt i magen/kroppen i allmänhet och att du går på toa ordentligt innan? Det måste ju bli en jävla påfrestning och sen vara lite smånödig på det...
Man behöver inte vara smånödig minutrarna innan för att det ska ske en sån olycka.
Aha, så det är kolhydraterna som gör en gasig, jag äter väldigt mycket kolhydrater... men trodde de va proteinet som spökade!
Iom att att man småbantat dagarna innan för att komma ner i viktklassen så får magen sig en skjuts när man laddar på med mat efter invägning, sedan kom det ganska akut och man går inte på toan och riskera att dräkten sätter sig fel. Det är värt att offra en rand i kallingarna för ett världsrekord :)
Tack. Nu vet jag vad jag ska säga OM jag skiter på mig under träning: "Gunhamn på Kolo tar 365 i mark, och han sket ner sig en gång. Det händer alla som tränar riktigt hårt någon gång." ;)
Haha! Faktiskt hänt en Anna gång också, gör det ku inte lättare när man står sumo :D
filmjölk
2013-11-26, 23:16
Undrar vad som hade hänt med kombinationen explosiv diarre i ett rejält lass och böjdräkt? Rinna ut efter benen har jag svårt att se att det gör då det ser ut att sitta väldigt tight kring låren, skvätter det ut uppe vid bröstet eller vad skulle hända?
Vatten drickaren
2013-11-27, 19:49
nej inte jag men hörde en tjej på gymme en gång
shut teh face
2013-11-27, 19:49
På bussen hem för ett par år sedan :)
Just nu är det mest risk för spy, mår så extremt illa på benpassen
Undrar vad som hade hänt med kombinationen explosiv diarre i ett rejält lass och böjdräkt? Rinna ut efter benen har jag svårt att se att det gör då det ser ut att sitta väldigt tight kring låren, skvätter det ut uppe vid bröstet eller vad skulle hända?
Sluta fråga *spy*
VoDaresVins
2013-11-27, 20:48
Nej. Spytt och fisit ja.
Nej. Spytt och fisit ja.
Har du kommit någon gång då?:naughty:
Bubblan84
2013-11-27, 21:10
Nära har jag varit och fått springa till dass för att lägga en maräng. Fisit har jag gjort flera gånger under tunga set :D
Skit? Nej. Prutt? Ja, titta mig själv mellan benen och försökte låtsas att byxorna hade spruckit, självklart suger mitt gym k*k och högtalarna står nästintill alltid på ljudlöst.
nej inte jag men hörde en tjej på gymme en gång
Hörde du när hon sket ner sig bokstavligen talat eller hörde du talas om att hon sket ner sig?
Om du hörde när hon sket ner sig... hoppsan.
Kul att höra hur många som fisit här inne, har det aldrig känts pinsamt eller jobbigt för er efteråt om det luktade förjävligt och många kollade?
Vatten drickaren
2013-11-28, 15:55
Hörde du när hon sket ner sig bokstavligen talat eller hörde du talas om att hon sket ner sig?
Kul att höra hur många som fisit här inne, har det aldrig känts pinsamt eller jobbigt för er efteråt om det luktade förjävligt och många kollade?
alltså jag hörde det direkt, men är inte 100% på att det var skit.
Luktade riktigt illa en gång, men det var en smygare så det kunde ha varit vemsomhelst! Hatar när det man verkligen känner att nu kommer det en så man kan inte köra ordentligt... Körde 3 reps frontlyft och stannade i toppläget i ca 10-15s mellan varje rep upp till 6 sen orkade jag inte hålla på mer :(
dream_theater_
2013-11-28, 16:37
Jag fes igår när jag böjde :(
framtidalegend
2013-11-28, 23:15
Aldrig.
11 personer som har skitit ner sig, det måste jag ändå säga är mer än vad jag trodde. Hoppas ni är kvar på samma gym och att det inte blev dålig stämning efteråt, jag kan tänka mig att om man skiter ner sig på ett fitness eller nått sånt där city gym så måste man nog packa väskorna efter.
Det finns en berömd historia på detta tema. Minns inte vilket forum den postades på. Det var i alla fall en styrkelyftare som sket ner sig i sin böjdräkt - utan att spilla - och sprang i paniken in på damernas toalett. Glömde så klart att låsa toalettdörren. Just när han står där som bäst och lastar skiten ur den till knäna nedhasade böjdräkten med sina bara händer så öppnas dörren av en stackars tjej som börjar gallskrika.
Inte jag men den jag brukade träna med. Vi hade varit ute kvällen innan jag höll mig till några öl under kvällen och gott sällskap, det gjorde inte han.
Dagen efter när vi skulle köra tunga marklyft så var det en fis som gick över till ett rätt kladdigt ljud medan han stönade upp 200kg. Starkt ändå att göra klart för det började lukta rätt illa halvägs genom lyftet :D
Alldeles för nära många gånger men än så länge har jag klarat mig.
Beholder
2013-11-29, 00:01
Kreatin paja min mage en gång. Bara in i skogen och sätta sig när jag var ute och sprang
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.