Visa fullständig version : 1 bild innan deff
henke_in_training
2004-03-09, 21:23
ska fixa flera...... tills i sommar ;)
ät mera.....tycker VERKLIGEN inte du ska deffa....
henke_in_training
2004-03-09, 21:32
SKA göra det tills i sommar... har aldrig gjort det förr, behöver ju massvis med mer massa, jag vet :D men det får bli tills i höst
Vart hade du tänkt ta fett ifrån då? Runt midjan har du då inget iaf.
Inte lätt att dieta bort höftbenen ;) .
henke_in_training
2004-03-09, 23:09
Originally posted by Solle
Vart hade du tänkt ta fett ifrån då? Runt midjan har du då inget iaf.
Inte lätt att dieta bort höftbenen ;) .
ska fixa lite fler bilder så fort jag fixat kameran..... rutorna syns inte än så det finns att ta..... som sagt...ska fixa fler bilder...
divinity
2004-03-10, 15:40
du är ju redan deffad.
henke_in_training
2004-03-10, 16:36
ICKE.... finns mycket kvar på magen....
nordlander
2004-03-10, 16:47
ja herregud du borde nog fara på fatcamp ditt fetto :rolleyes:
henke_in_training
2004-03-10, 16:48
Originally posted by nordlander
mjaa men om man ska vara deffad så ska man vara REJÄLT deffad... och jag lovar jag kan gå ner mycket mer i fett..
Varför ska alla alltid gnälla så jävligt när nån ska deffa och personen inte är jättegrov? Men när nån är fet som en valross och folk säger "deffa" så gnälls det som fan "han får väl köra på om han trivs!?!?!"...
henke_in_training
2004-03-10, 17:43
Originally posted by Teval
Varför ska alla alltid gnälla så jävligt när nån ska deffa och personen inte är jättegrov? Men när nån är fet som en valross och folk säger "deffa" så gnälls det som fan "han får väl köra på om han trivs!?!?!"...
vadå inte jättegrov??? :D det där tog jag som en förolämpning :rolleyes:
Muaytudd
2004-03-10, 17:56
lol!
YE FATCAMP hehe :D :smokin:
Mmm...man får passa sig för bulkvägrarna också! :rolleyes:
henke_in_training
2004-03-10, 19:22
så fort jag fixat en bättre kamera (alltså en suom funkar) ska jag lägga upp fler bilder...så får ni se att det finns en del att deffa bort...
nordlander
2004-03-10, 19:25
Fan vad taskigt sagt...jag bara skojar osså ska du gå och förolämpa Henke sådär. Nu tycker jag du ska be om ursäkt!
Fan vad taskigt sagt...jag bara skojar osså ska du gå och förolämpa Henke sådär. Nu tycker jag du ska be om ursäkt!
Be om ursäkt för att jag tar hans parti? Jag har förståelse för folk som är i bra form fast vill komma i bättre form. Mer förståelse för dom än för folk som är feta, och vill bli ännu fetare.
nordlander
2004-03-10, 20:00
hehe...jag skojade ju bara :smash:
Ja ibland verkar inte hissen gå ända upp:D .
Varför ska du deffa? Sommardeff eller (ska ... tills sommaren)
? Isåfall behöver du väl inte börja riktigt än för du har inte så mkt som behöver bort för att rutorna ska bli fint definierade.
Själv har man rutor så det räcker men inte är jag lycklig för det :cryout: Vill bli biff. men det får vänta tills man har tid att ta itu med träningen ordentligt.
hehe...jag skojade ju bara :smash:
Ärligt talat, man vet aldrig på det här stället..
Du kan nog gott allt vänta tills slutet av maj innan du startar deffen och då bara slita bort några få kilon.
Själv tänker jag göra just så, kanske ta bort en 3-4kg eller något som man ser lite mer slimmad ut på beachen...
Plus om man går ner 4kg INNAN sommaren slipper man den stora chocken i slutet av sommaren då man ökat massa i önödig vikt.
4 ner innan 4 upp under och sen brakar det på igen så man är riktigt bitig till nästa sommar :)
Lycka till
//Garnax
henke_in_training
2004-03-11, 09:22
stridis: jo man kan väl kalla det en sommardeff, men den största anlednigen är att jag aldrig i mitt liv har varit riktigt deffad.. så detr är väl av ren nyfikenhet antar jag :D .. 1 april är D-Dagen....
Garnax: Vill vara säker eftersom jag aldrig gjort så här tidigare... vet inte hur mycket jag borde/behöver gå ner heller.... vi får se, när jag är nöjd...
jag e tjock så jag ska deffa, men du behöver fan inte deffa din pinne:smash:
henke_in_training
2004-03-15, 09:38
ReQard.. det vet jag nog bäst själv, och ja jag vet att jag är pinne, men det skiter jag i....
Metal_boy_
2004-03-15, 18:01
Börja köra lite styrketräning också så ökar förbräningen då me samtidigt:)
henke_in_training
2004-03-15, 18:18
Originally posted by Metal_boy_
Börja köra lite styrketräning också så ökar förbräningen då me samtidigt:)
vem vet :thefinger
Tryck inte ihop skulderbladen i dubbel-biccen.
Lycka till med deffen, gör som jag och ta bara bort det värsta fläsket och börja bygga igen sedan!
henke_in_training
2004-03-16, 09:43
Originally posted by kharon
Tryck inte ihop skulderbladen i dubbel-biccen.
Lycka till med deffen, gör som jag och ta bara bort det värsta fläsket och börja bygga igen sedan!
Exactomundo!!! :thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.