handdator

Visa fullständig version : Pikétröja på gymmet

frågvis
2013-10-26, 12:56
Hej

Av diverse anledningar skulle jag vilja höra vad ni tycker om folk som gymmar i pikétröja.

Själv tycker jag det är både skönt och snyggt samt att plagget ursprungligen kommer från idrottsrelaterade sammanhang.

Vad tycker ni?

r1kkie
2013-10-26, 13:03
Hej

Av diverse anledningar skulle jag vilja höra vad ni tycker om folk som gymmar i pikétröja.

Själv tycker jag det är både skönt och snyggt samt att plagget ursprungligen kommer från idrottsrelaterade sammanhang.

Vad tycker ni?

Vem bryr sig vad folk har på sig när dom tränar?

Det enda jag reagerat på är väll blå jeans som kanske inte verkade som ett bra val...

Oxe
2013-10-26, 13:04
beror på hur dom beter sig, tröjan är inga problem i sig

Akerhage
2013-10-26, 13:06
Hej

Vad tycker ni?

Vad är det för anledningar?

Själv förstår jag mig inte varför man ens bryr sig? Piketröja funkar väl att träna i?

LeBron
2013-10-26, 14:45
gutCFMc5khY

knuckles
2013-10-26, 14:46
gutCFMc5khY

Hen är nog en fashionista. :D

rememberence
2013-10-26, 15:00
Lu Xiaojun vet jag tycker om att träna i piké :)

jZUQMNenhnA

ETK_TIS
2013-10-26, 15:08
Nog en av dom underligaste trådarna jag har stött på , är du på gymmet för att träna , eller fundera på vilken klädsel du har på dig ????

Beholder
2013-10-26, 16:07
Vid sl böj tycker jag pike är skön då den oftare är grövre i tyget och stången ligger bättre. Men kan ju vara något som finns i min skalle

Bushi^
2013-10-26, 16:44
Vid sl böj tycker jag pike är skön då den oftare är grövre i tyget och stången ligger bättre. Men kan ju vara något som finns i min skalle

Funkar den att köra vanlig böj i också?

4623
2013-10-26, 16:45

VikG
2013-10-26, 17:17
xwjGqlBu0HA

Grotesk
2013-10-26, 17:28
Det är okej om den är röd.

tjing
2013-10-26, 17:45
Piké på gymmet = douchebag.

Beholder
2013-10-26, 18:22

Testa, vad är det värsta som kan hända? Att det inte känns bra så får du väl byta tröja. Tror inte direkt att val av tröja påverkar särskilt mycket. Där jag tränar är tjocktröja väldigt poppis vid knäböj.

Bushi^
2013-10-26, 18:49
Testa, vad är det värsta som kan hända? Att det inte känns bra så får du väl byta tröja. Tror inte direkt att val av tröja påverkar särskilt mycket. Där jag tränar är tjocktröja väldigt poppis vid knäböj.

Det värsta som kan hända är att det blir en hockeyböj och den risken vill jag inte ta, därav min fråga. Angående tröjbyte mitt i passet är heller inte aktuellt då det är fullt i min gympapåse redan som det är.

PontusAndersson
2013-10-26, 19:45
Saken är den att det det spelar verkligen ingen roll vad du har på dig när du tränar. Visst, självklart har det hänt att man stör sig på personer med en viss typ av kläder men i grunden har det inte med kläderna utan snarare utstrålning och personlighet att göra.

Med andra ord, går du och tränar i ralph-lauren pike och beter dig som en dryg jävel... Ser sur ut, smäller högt i maskinerna, låter ingen köra emellan när de frågar osv.. Då kan du ge dig på att folk kommer störa sig på dig och säkert även snacka om dig som "han med ralph lauren-pike".

Är du däremot gymmets solstråle, glad och med ett trevligt leende mot alla utan att söka uppmärksamhet. Låter folk använda din utrustning när du vilar, plockar undan efter dig och är en allmänt skön kille. Då kan du lika gärna gå till gymmet i kallingar och folk kommer vara trevliga och gilla dig ändå!

Med andra ord. Sluta tänka så mycket på vad du klär dig i och tänk mer på din utstrålning och försök vara en sådan kille du själv vill träna bredvid på gymmet! Sen klär du dig i det du tycker är bekvämt oavsett om det är pike eller hoodie.

wozz
2013-10-26, 20:40
xwjGqlBu0HA

skön jävla tröja :D :d