Visa fullständig version : Hur gör ni för att ragga på andra ställen än krogen?
JensAndreas
2013-10-20, 09:57
I den andra tråden verkade det mest handla om hur man går till väga på krogen så då tyckte jag den här var passande att göra.
JensAndreas
2013-10-20, 10:12
För att hålla isär de två sakerna alltså.
Diomedea exulans
2013-10-20, 10:18
Händer aldrig.
Du kanske menar flirta? Det kan man ju göra lite varstans.
JensAndreas
2013-10-20, 10:30
Du kanske menar flirta? Det kan man ju göra lite varstans.
Nej det var inte det jag menade, jag vet att det finns folk som lyckas på andra ställen än krogen, tänkte då att det borde väl finnas några såna här också.
http://uk.askmen.com/top_10/dating_top_ten/49_dating_list.html
Det är väldigt ovanligt att folk faktiskt raggar utanför krogen och fester skulle jag säga. Det är faktiskt rätt ovanligt att folk raggar så mycket på krogen också, för den delen. De allra flesta relationer skapas genom att man flirtar med vänner och bekanta.
JensAndreas
2013-10-20, 10:37
Vad är att flexa?
PureWhey
2013-10-20, 10:42
Sliter upp skjortan och säger dessa meningar i valfri ordning:
"u mirin'?"
"u mad?"
"come at me"
Vad är att flexa?
Man kommer in lite sent i alla konversationer. Flextid typ!
knuckles
2013-10-20, 10:43
Twerkar framför dem.
JensAndreas
2013-10-20, 10:44
Är rätt dålig på slang, vad är twerka?
Nej det var inte det jag menade, jag vet att det finns folk som lyckas på andra ställen än krogen, tänkte då att det borde väl finnas några såna här också.
Jo tror faktiskt det var det du menade. :)
Om du flirtar med någon så kan ju det leda till att man frågar ut dom på dejt t.ex.
JensAndreas
2013-10-20, 10:49
Jo tror faktiskt det var det du menade. :)
Om du flirtar med någon så kan ju det leda till att man frågar ut dom på dejt t.ex.
Jo juste ja, du har rätt.
JensAndreas
2013-10-20, 10:51
Kan tillägga btw att jag hade denna tråd i åtanke, glömde säga det.
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=205776
knuckles
2013-10-20, 10:51
Är rätt dålig på slang, vad är twerka?
NP8MnY1_dO0
Diomedea exulans
2013-10-20, 11:45
Händer aldrig.
Eller vänta, det gör jag ju visst det, ju. Jag raggar ju för 17 på Internet. Tänkte inte på det.
När man ska nätragga är det viktigt att skilja sig från mängden. 95 % av alla killar bryter isen med "hej", "fin", "läget?", "vad gjorde du i helgen då?", eller en kombination av dessa, t ex trippekombon "Hej fin! Gjorde du i helgen då?" Så ska man inte göra.
Det korrekta sättet att nätragga är att surfa runt på tjejens presentation tills man spontant kommer på något intressant att skriva. Ser du i hennes galleri att hon har en likadan hund som du själv, skriv "oh fan, jag har också en blue island merle sheltie sheepdog, hur gammal är din?" Ännu bättre är det om du kan komma med en vitsig kommentar om hennes presentationstext eller användarnamn.
Sedan är det bara att låta det rulla på. Är hon en tråkig typ som bara skriver "ja", "nej" och "haha", gå vidare till nästa.
WHITEFOLKS
2013-10-20, 11:47
Ta det lugnt bara JensAndreas, låt tjejerna ragga på dig. På så sätt vet du att de är intresserade och slipper det problemet.
Jag går bara fram till någon som ser intressant ut, stannar henne och säger att jag vill snacka med henne eftersom jag gillade hennes energi, utseende, klädstil eller liknande. Sen visar jag min personlighet och testar hennes under 5-10 min och om jag gillar henne så frågar jag om hon vill hänga med till X inom Y dagar. Acceptar hon så tar jag nummer.
Det krävs balls i början men när du har gjort det några gånger så blir det naturligt.
JensAndreas
2013-10-20, 12:16
Jag går bara fram till någon som ser intressant ut, stannar henne och säger att jag vill snacka med henne eftersom jag gillade hennes energi, utseende, klädstil eller liknande. Sen visar jag min personlighet och testar hennes under 5-10 min och om jag gillar henne så frågar jag om hon vill hänga med till X inom Y dagar. Acceptar hon så tar jag nummer.
Det krävs balls i början men när du har gjort det några gånger så blir det naturligt.
Okej men min pappa som är över 50 säger att man inte ska inleda med att säga "får jag snacka med dig?" utan istället ska man säga "fint väder idag", annars blir man sedd som konstig.
Okej men min pappa som är över 50 säger att man inte ska inleda med att säga "får jag snacka med dig?" utan istället ska man säga "fint väder idag", annars blir man sedd som konstig.Indirekt snack funkar bättre på krogen eftersom alla andra raggar på henne där, men IRL ska du vara DIREKT eftersom alla andra är indirekta. Du ska alltid vara undantaget. Du ska säga att du gillar något hos henne och därför vill prata. Säg det med självförtroende och ställ verkligen ingen ja- eller nej-fråga, lol.
Okej men min pappa som är över 50 säger att man inte ska inleda med att säga "får jag snacka med dig?" utan istället ska man säga "fint väder idag", annars blir man sedd som konstig.
Man inleder inte med en fråga såvida det inte är ett skämt eller liknande som är roligt att svara på.
Okej men min pappa som är över 50 säger att man inte ska inleda med att säga "får jag snacka med dig?" utan istället ska man säga "fint väder idag", annars blir man sedd som konstig.Men din pappa är också över 50. Idag får kvinnor ha byxor och rösta, bilarna behöver inte vevas igång och mjölken kommer inte längre i glasflaskor.
Tiderna förändras.
Du kan le lite creepy mot dem. Ler de tillbaka är det boom!
Är värdelös på att ragga på krogen. Dock kan intet ont anande söta kassörskor och medborgare på den lokala skivstångslokalen få sig en inbjudan till en lunch ibland, ofta med rätt blandade resultat.
Du kommer en sån här ;)
0iyeUcFKRv4
Captainwide
2013-10-20, 14:21
Grow a pair.
Gå fram till människan och säg att du tyckte han/hon/den/det var söt eller ser bra ut och fråga om de kan tänka sig att gå ut med dig på bio, middag eller en casual fika.
Samma sak gäller fortfarande som på krogen , men du har mindre utrymme för snesteg då människan troligtvis inte har alkohol i kroppen eller väntar sig att det kan komma fram någon att ragga.
Att inte verka galen är en fördel! :)
JensAndreas
2013-10-20, 16:28
Ta det lugnt bara JensAndreas, låt tjejerna ragga på dig. På så sätt vet du att de är intresserade och slipper det problemet.
Hade det varit så för mig hade jag knappast gjort den här tråden.
Är "JensAndreas" Carnes verkliga identitet?
Scratch89
2013-10-20, 17:35
Hade vi inte i tidigare trådar kommit fram till att du inte skulle "ragga", utan du ska helt enkelt prata med kvinnor och flickor som vilka andra som helst? Sätter man upp hela aktiviteten upp på en piedestal är det inte konstigt att det blir svårt.
Hitta något gemensamt, prata om det. Hittar du henne i skolan så fråga vad hon pluggar.
- "Jaha, sjuksköterska, vad kul! Min kusin läser också det, hon går termin fyra, du kanske känner henne?"
JensAndreas
2013-10-20, 18:11
Vem är det?
alphahanen2
2013-10-20, 18:18
Vafan..!? Har du inte hört talats om den gyllene regeln?
JensAndreas
2013-10-20, 18:22
Vafan..!? Har du inte hört talats om den gyllene regeln?
Att alltid ta initiativet eller vad menar du?
Att klistra tjugan i pannan, inte på ryggen.
Mvh
rachmus
alphahanen2
2013-10-20, 18:28
Nej att det inte finns nån gyllene regel utan ja som du säger. Du får ta initiativ och prata med de på ett trevligt och civiliserat sätt. :)
Hur gammal är du och vad gör du (jobb, skola)?
JensAndreas
2013-10-20, 18:42
Hur gammal är du och vad gör du (jobb, skola)?
24 år, arbetslös för tillfället men hade tänkt börja gymma igen och ska försöka hitta nåt nytt jobb inom sin tid.
alphahanen2
2013-10-20, 18:48
Hur kommer det sig att krogen inte är ett alternativ?
JensAndreas
2013-10-20, 18:50
Hur kommer det sig att krogen inte är ett alternativ?
Har provat men det funkar bara inte, dessutom har jag tappat intresset för att kroga.
Hahaha! Vart har Carnes tagit vägen btw?
Har provat men det funkar bara inte, dessutom har jag tappat intresset för att kroga.
Blir du dissad direkt eller när ni pratat en stund?
Är du bra på att tolka signaler? Blickar och kroppsspråk?
JensAndreas
2013-10-20, 19:08
Blir du dissad direkt eller när ni pratat en stund?
Är du bra på att tolka signaler? Blickar och kroppsspråk?
Har iofs. inte raggat så mycket på krogen men känner mig obekväm i den miljön oavsett.
Har iofs. inte raggat så mycket på krogen men känner mig obekväm i den miljön oavsett.
Då kan du ju inte säga att det inte funkar.. :)
Prova nätdejting då?
JensAndreas
2013-10-20, 19:11
Då kan du ju inte säga att det inte funkar.. :)
Prova nätdejting då?
Har faktiskt provat bodycontact också men det funkar absolut inte, fattar inte vad jag gör för fel alltså.
mangemani
2013-10-20, 19:16
nada.
är mig själv, pratar, skämtar, ja, så som man gör med vilken person som helst, sen lägger jag bollen på hennes plan halva, vill hon fortsätta samtalet i form utav en massa "ska vi träffas" prat, då gör hon det, om hon inte gör det, då är hon helt enkelt inte intresserad och det är ju bara att respektera, inget man tänker på utan fortsätter vara likadan mot henne nästa gång man ses.
R Scarpa27
2013-10-20, 19:19
raggar gör jag inte längre mer växt ifrån det där och blivit äldre. =P
vrålsuper och besöker knppt krogen heller.
så vet i fan.
kommer väl kanske spontant.
Har faktiskt provat bodycontact också men det funkar absolut inte, fattar inte vad jag gör för fel alltså.
Börjar väl som andra här få intrycket av att du skriver i trollsyfte. Du påstår att du vill ha hjälp men är helt tafatt när du svarar på våra frågor...
Har för mig att Jens var ute efter att ligga först och främst och då kanske ett sådant svar inte är ett försök till trollning.
JensAndreas
2013-10-20, 19:27
Börjar väl som andra här få intrycket av att du skriver i trollsyfte. Du påstår att du vill ha hjälp men är helt tafatt när du svarar på våra frågor...
Okej då, trollar inte, har provat krogen men är så jävla blyg att jag knappt vågar prata med tjejer, de gånger det har hänt har det dock gått ganska bra.
Captainwide
2013-10-20, 19:43
Okej då, trollar inte, har provat krogen men är så jävla blyg att jag knappt vågar prata med tjejer, de gånger det har hänt har det dock gått ganska bra.
Precis. Gå ut dit och ta tjuren vid hornen. Det är läskigt de första gångerna men det går över. Självklart kommer några säga nej men bry dig inte om det. Ha kul och kör på bara! :)
Håller fast hans blick lite för länge och väntar sedan för att bytet kommer till mig ;)
Sliter upp skjortan och säger dessa meningar i valfri ordning:
"u mirin'?"
"u mad?"
"come at me"
Om man ser ut som Zyzz gjorde kan det säkert fungera;)
PureWhey
2013-10-20, 19:52
Om man ser ut som Zyzz gjorde kan det säkert fungera;)
:naughty:
[Till TS; De svar du gett upplevs ibland helt aningslösa, lite som den överambitiösa praktikanten första dagen på arbetsplatsen. "Jahaaa! Och hur fungerar deen då?"
Så både på internet och i verkligheten kan man få intrycket att du driver med den du talar med om det är tonen du huvudsakligen håller. Men isåfall är de här trådarna det längsta forumbus jag skådat.]
Mina tips, helt bortsett från det jag skrev ovan:
Förlängningen av "Hur raggar man utanför krogen?" är "Hur träffar man folk avslappnat?"
Hitta en situation där du regelbundet kan träffa och ha kontakt med lovande människor.
Har nån i släkten hund? Låna den och ta den till en rastgård/promenadstråk/hundtillåten park som är populär. Först börjar du känna igen folk, efter ett tag är det helt accepterat att börja småprata då.
Gå en danskurs. Det är lite stig-helmer över det, men killar är ALLTID i minoritet på danskurser. Se dock till att du lär dig dansa bra. Gick en sådan kurs under högskoletiden, varje kurstillfälle var som en liten speed-dating.
Annars överhuvudtaget kurser. Plötsligt har du en anledning att gå och sätta dig bredvid en tjej, för Ni Pluggar Samma Sak. "Tja, hur gick det här kapitlet för dig? Jag fick kämpa ordentligt med.. etc. etc" Kvällskurser i språk till exempel.
Se bara till att du trivs med vad du än tar dig för. Annars blir det för genomskinligt.
Du får jobba upp modet lite och bli lite mer på, gör det dock inte till något stort eller dramatiskt, skruva ner dina egna förväntningar lite och låt saker ha sin gång, se det som en kul och intressant grej att konversera med tjejer tänk inte att det ska behöva leda till något.
Förslaget ovan var ju bra, testa olika aktiviteter där det finns tjejer, danskurser är ett bra exempel, snacka med alla där oavsett om du själv är intresserad, bjud på dig själv och öva upp modet.
Folk som pratar om vadret alltsa, sa fantasilost *facepalm*
Fragan ar om det haller i langden aven om man besitter Slarti-looken
JensAndreas
2013-10-21, 10:33
Hur ska man göra då?
Håller fast hans blick lite för länge och väntar sedan för att bytet kommer till mig ;)
olalala kvinna med självförtroende, hade definitivt funkat på mig
Diomedea exulans
2013-10-21, 10:48
Hade definitivt lett till en polisanmälan om jag prövade det på någon tjej.
WHITEFOLKS
2013-10-21, 10:50
Inte självförtroende nog att gå och ta det hon vill ha.
Jag tycker TS fråga är väldigt konstig och riktar sig över ett så brett spektra. Ungefär som att fråga "hur pratar man med folk utanför jobbet?".
Ja det första är att man måste fråga sig vem, vilket slags folk, personlighet på personen, intrerssen, miljö, yttre faktorer, tid osv osv.
Det sociala är ett spel, det kräver träning och "flyt" för att kunna läsa av signaler snabbt nog och anpassa sig efter det som sker. Försöka styra samtal eller person dit man vill samtidigt som man känner av personen.
Det är väl som allt annat, övning ger färdighet.. somliga är bra på något naturligt andra får öva ?
Det finns inga genvägar.
Inte självförtroende nog att gå och ta det hon vill ha.
jo men det är ju det jag tycker att hon har. Hon är kvinna, med pondus och vet att hon inte behöver anstränga sig mer än att ge "klartecken" för att locka till sig de män hon vill ha
Så jäkla kreativ behöver man inte vara heller. Tycker det är så tröttsamt med folk som inte klarar att hålla konversationer om väder och andra artigheter. Får mig att tänka på hipsters som står på hipsterfester och har tråkigt för att ingen vågar säga något eftersom det mesta har sagts förr och man vill ju inte framstå som en okreativ person som håller på med saker andra redan tänkt på.
Sen är väl väder inte det bästa i alla lägen, men det är ju samma sak med "vad pluggar du?", sjukt oinspirerat i en studentstad som jag bor i, men väldigt effektivt för att få kontakt. Dessa fraser är ju uttjatade för att de faktiskt är effektiva.
WHITEFOLKS
2013-10-21, 11:03
jo men det är ju det jag tycker att hon har. Hon är kvinna, med pondus och vet att hon inte behöver anstränga sig mer än att ge "klartecken" för att locka till sig de män hon vill ha
Det är väl standard, behöver inte ge mer än klartecken.
Scratch89
2013-10-21, 11:52
Så jäkla kreativ behöver man inte vara heller. Tycker det är så tröttsamt med folk som inte klarar att hålla konversationer om väder och andra artigheter. Får mig att tänka på hipsters som står på hipsterfester och har tråkigt för att ingen vågar säga något eftersom det mesta har sagts förr och man vill ju inte framstå som en okreativ person som håller på med saker andra redan tänkt på.
Sen är väl väder inte det bästa i alla lägen, men det är ju samma sak med "vad pluggar du?", sjukt oinspirerat i en studentstad som jag bor i, men väldigt effektivt för att få kontakt. Dessa fraser är ju uttjatade för att de faktiskt är effektiva.
- "Kommer du hit ofta, eller?" :D
Hur ska man göra då?
See below
Ja det första är att man måste fråga sig vem, vilket slags folk, personlighet på personen, intrerssen, miljö, yttre faktorer, tid osv osv.
Det sociala är ett spel, det kräver träning och "flyt" för att kunna läsa av signaler snabbt nog och anpassa sig efter det som sker. Försöka styra samtal eller person dit man vill samtidigt som man känner av personen.
This!
Så jäkla kreativ behöver man inte vara heller. Tycker det är så tröttsamt med folk som inte klarar att hålla konversationer om väder och andra artigheter.
Helt ratt, att starta en konversation ar ingen konst, daremot kravs det lite mer for att halla den levande och intressant. Situationer kan uppsta vart som helst, you name it
Till att borja med maste man vaga approacha saklart, men i det kortsiktiga (nar man befinner sig i lara-kanna-stadiet) tror jag anda pa att ren allmanbildning hjalper en del. Du vill kunna fanga tjejens intresse, hennes intresse ar inte du (an sa lange) sa man borjar alltid pa bortaplan. Hon kanske brinner for politik, har du inte en susning finns det inte mycket mer att prata om an vadret tyvarr
Manga tycker att det ar "latt" pa gymmet eftersom det borjar med ett gemensamt intresse, det ar var comfort zone. Men det intressanta borjar ju nar man gar utanfor och borjar prata om andra intressen, varderingar, jobb/studier etc
Exempel 1, avslutad efter 10 sek
- "Situationen i Syrien har helt urartat..."
- "Va?"
Exempel 2, pagar fortfarande efter 10 timmar
- "Situationen i Syrien har helt urartat..."
- "Jag tycker att Obama ska..."
JensAndreas
2013-10-21, 13:05
Hade definitivt lett till en polisanmälan om jag prövade det på någon tjej.
Så känner jag också tyvärr :/ Känns som att vad jag än gör nästan kommer det leda till en anmälan, kan bara inte tro på mig själv. Skitjobbigt!
Kan tillägga att jag bor i Stockholm men det kanske inte har med saken att göra?
Så känner jag också tyvärr :/ Känns som att vad jag än gör nästan kommer det leda till en anmälan, kan bara inte tro på mig själv. Skitjobbigt!
Kan tillägga att jag bor i Stockholm men det kanske inte har med saken att göra?
Att du bor i stockholm gör ju saken lättare för dig, finns massa singlar här.
Klart det gor, alla stader med tunnelbanor okar antal hits :d
JensAndreas
2013-10-21, 13:26
Att du bor i stockholm gör ju saken lättare för dig, finns massa singlar här.
Trots att man icke får prata med okända i tunnelbanan? Folk tror ju att man har rymt från psyket eller nåt om man gör så.
JensAndreas
2013-10-21, 13:27
Klart det gor, alla stader med tunnelbanor okar antal hits :d
Nu förstår jag inte.
JensAndreas
2013-10-21, 13:32
Kanske borde tillägga också att jag har aspergers :/ Fast det kanske inte heller är relevant?
Trots att man icke får prata med okända i tunnelbanan? Folk tror ju att man har rymt från psyket eller nåt om man gör så.
Nopp. En väninna har hamnat på ett tiotal dejter det senaste åren via tunnelbanan.
Du måste jobba lite på ditt självförtroende. :)
WHITEFOLKS
2013-10-21, 13:36
Klart man kan prata med okända i tunnelbana om man vill och kan. Kan säkert vara bra träning för dig att börja prata med okända personer i tunnelbanan så att du känner dig bekväm i att föra samtal och läsa situationer även om det inte är där du vill träffa någon sedan.
Men det hela beror ju lite på vad du egentligen är ute efter, vet du vad du är ute efter?
WHITEFOLKS
2013-10-21, 13:36
Nopp. En väninna har hamnat på ett tiotal dejter det senaste åren via tunnelbanan.
Hon approachar många okända i tunnelbanan? :)
JensAndreas
2013-10-21, 13:44
Klart man kan prata med okända i tunnelbana om man vill och kan. Kan säkert vara bra träning för dig att börja prata med okända personer i tunnelbanan så att du känner dig bekväm i att föra samtal och läsa situationer även om det inte är där du vill träffa någon sedan.
Men det hela beror ju lite på vad du egentligen är ute efter, vet du vad du är ute efter?
Ändå ser man aldrig någon som pratar med okända i tunnelbanan? Förutom invandrare då. Hur går det ihop?
JensAndreas
2013-10-21, 13:45
Som jag sa, har aspergers också, men det kanske inte har med saken att göra?
WHITEFOLKS
2013-10-21, 13:46
Ändå ser man aldrig någon som pratar med okända i tunnelbanan? Förutom invandrare då. Hur går det ihop?
Hur vet du om folk känner varandra sedan innan?
Som jag sa, har aspergers också, men det kanske inte har med saken att göra?
Är väl klart det spelar in? Utmärkande för aspergers är väl att man har svårt för social interaktion?
JensAndreas
2013-10-21, 13:46
Är egentligen bara ute efter att få nuppa, jag vet att det låter skitlöjligt men de flesta behöver det för att öka sitt självförtoende. Sen vore det ju kul att hitta lite nya vänner också.
JensAndreas
2013-10-21, 13:47
Hur vet du om folk känner varandra sedan innan?
Ibland ser man om de gör det, ibland inte.
Det beror ju på, under rusnings trafik till/från jobbet kanske man inte är så sugen själv på att föra konversation även om man ofta flirtar med blickar och så..
På kvällar är det mer vanligt, åker man in eller hem från stan en fredags eller lördagskväll så är det kul att snacka om tillfälle ges.
JensAndreas
2013-10-21, 13:48
Är väl klart det spelar in? Utmärkande för aspergers är väl att man har svårt för social interaktion?
Huvudet på spiken där, jag har mått riktigt dåligt över att jag har haft så in i helvete svårt med det. Fast det har blivit bättre med åren som tur är.
WHITEFOLKS
Ibland ser man om de gör det, ibland inte.
Du har ingen direkt koll på det med andra ord. Om du bara är ute efter att nuppa och du har begränsat med skills så får du väl hänga på krogarna, dricka tills du är snygg, stöta på allt du ser.
JensAndreas
På kvällar är det mer vanligt, åker man in eller hem från stan en fredags eller lördagskväll så är det kul att snacka om tillfälle ges.
Ja men på fredags och lördagskvällar är ju de flesta ganska fulla också.
JensAndreas
2013-10-21, 13:50
Du har ingen direkt koll på det med andra ord. Om du bara är ute efter att nuppa och du har begränsat med skills så får du väl hänga på krogarna, dricka tills du är snygg, stöta på allt du ser.
Vadå jag har ingen koll? Folk pratar ju inte med okända i tunnelbanan, ibland ser man det men inte ofta.
Ursäkta att jag är en jävla gnällspik men jag mår inte bra helt enkelt, jag vill verkligen ha en förändring men jag är så extremt osäker på mig själv och blyg dessutom, fruktansvärt blyg är jag när det kommer till tjejer.
Skitjobbigt kan jag lova.
WHITEFOLKS
2013-10-21, 13:52
Men hur fan vet du vilka som känner varandra?
JensAndreas
2013-10-21, 13:53
Men hur fan vet du vilka som känner varandra?
Ibland ser man om de gör det, ibland inte. Ibland kan man höra också.
Ja men på fredags och lördagskvällar är ju de flesta ganska fulla också.
Du gör hela tiden en massa antaganden, borde sluta med det, det är en dålig vana. :)
Jag har inga problem prata med tjejer på tunnelbanan om tillfälle ges, oavsett om jag eller hon är nykter eller inte.
Ofta är det i såna lägen oskyldiga flirtar och inte ett försök att ta sig innanför kläderna men man vet ju aldrig.
JensAndreas
2013-10-21, 13:58
Du gör hela tiden en massa antaganden, borde sluta med det, det är en dålig vana. :)
Jag har inga problem prata med tjejer på tunnelbanan om tillfälle ges, oavsett om jag eller hon är nykter eller inte.
Ofta är det i såna lägen oskyldiga flirtar och inte ett försök att ta sig innanför kläderna men man vet ju aldrig.
Vadå antar? Folk är ju för det mesta berusade en fredag och lördagkväll i tunnelbanan.
Vadå antar? Folk är ju för det mesta berusade en fredag och lördagkväll i tunnelbanan.
Du gör ett antagande att folk bara vågar prata med varandra när dom är berusade.
JensAndreas
2013-10-21, 14:00
Du gör ett antagande att folk bara vågar prata med varandra när dom är berusade.
Okej, då blev det nog lite fel. Det händer att jag ser okända prata med varandra i tunnelbanan en vardag men det är ovanligt, men kan du förklara detta för mig:
Om det nu är så ovanligt att folk pratar med varandra i tunnelbanan, hur kan det då vara så accepterat som du säger?
Om det nu är så ovanligt att folk pratar med varandra i tunnelbanan, hur kan det då vara så accepterat som du säger?
Vad menar du?
Människor är sociala djur och en konversation är ju bara trevligt under rätt förutsättningar och till det behöver det inte tillhöra att man redan känner varandra.
JensAndreas
2013-10-21, 14:08
Vad menar du?
Människor är sociala djur och en konversation är ju bara trevligt under rätt förutsättningar och till det behöver det inte tillhöra att man redan känner varandra.
Tror jag förstår vad det handlar om nu. Självklart är det så, att folk inte pratar med vem som helst i tunnelbanan beror antagligen på att den personen utstrålar alltför negativ energi och ingen vill väl ha med personer som bara utstrålar negativitet att göra.
Sen en vanlig måndagmorgon är folk trötta och orkar helt enkelt inte prata med okända.
Fick jag rätt nu?
Hon approachar många okända i tunnelbanan? :)
Man kan tro det med detta är under ca 8 år och oftast mannen som kommer fram.
Hennes tips är att våga hålla lite ögonkontakt och le
Sen skulle happypancake vara en bra sida att flörta på
WHITEFOLKS
2013-10-21, 14:16
Då funkar det för TS att le och vänta på att kvinnan kommer fram.
JensAndreas
2013-10-21, 14:22
Då funkar det för TS att le och vänta på att kvinnan kommer fram.
Hur kan du vara så säker på det? Jag har inte bra självförtroende.
JensAndreas
2013-10-21, 14:22
Ja jag vet att det här är en jävla löjlig tråd men på Flashback går det ju inte att få några vettiga svar.
WHITEFOLKS
2013-10-21, 14:24
Läs genom dina trådar igen. Begrunda svaren och ta det som låter vettigt, applicera.
Glhf.
JensAndreas
2013-10-21, 14:27
Läs genom dina trådar igen. Begrunda svaren och ta det som låter vettigt, applicera.
Glhf.
Glhf?
JensAndreas
2013-10-21, 14:44
Glhf.
Vad tycker du själv låter vettigt? Alltså, jag är rädd för att bli anmäld för trakasserier.
Kan du inte registrera dig på någon av de där sidorna alla hänger på, som är som mötesplatsen fast lite mer som en kk-plats (happypancake kanske det hette?) en del stollar där kanske men det kan vara precis vad du behöver :) eller så hittar du någon i precis samma situation som dig, det är ju också bra?
Har du blivit bedragen/sårad/annat tidigare?
JensAndreas
2013-10-21, 15:25
Kan du inte registrera dig på någon av de där sidorna alla hänger på, som är som mötesplatsen fast lite mer som en kk-plats (happypancake kanske det hette?) en del stollar där kanske men det kan vara precis vad du behöver :) eller så hittar du någon i precis samma situation som dig, det är ju också bra?
Har du blivit bedragen/sårad/annat tidigare?
Har provat bodycontact men det funkar bara inte.
Har inte blivit direkt sårad men jag har asperger, vet du vad det är?
Har provat bodycontact men det funkar bara inte.
Har inte blivit direkt sårad men jag har asperger, vet du vad det är?
På vilket sätt funkar det inte?
JensAndreas
2013-10-21, 15:38
På vilket sätt funkar det inte?
Jag skriver "hej hur är läget?" till tjejerna men de svarar inte ens.
Jag skriver "hej hur är läget?" till tjejerna men de svarar inte ens.
Just den frasen fungerar ju i princip aldrig känns det som, du fick väl några tips tidigare i tråden på vad du kan öppna med istället?
JensAndreas
2013-10-21, 16:53
Just den frasen fungerar ju i princip aldrig känns det som, du fick väl några tips tidigare i tråden på vad du kan öppna med istället?
Missade det isåfall.
JensAndreas
2013-10-21, 18:07
Nu ska jag fan göra en uppryckning alltså, jag vet att jag varit en jävla gnällfitta men nu får det allt bli ändring, hoppas jag lyckas bara.
Nu ska jag fan göra en uppryckning alltså, jag vet att jag varit en jävla gnällfitta men nu får det allt bli ändring, hoppas jag lyckas bara.
Lycka till! och ta som sagt inte misslyckade försök så hårt. :)
Någon här som lyckats träffa någon över nån sån här sex kontakt sida ?
Aldrig testat, vilka ska vara bra?
Aldrig testat, vilka ska vara bra?
Ingen aning faktiskt ja har aldrig testat heller därför jag undrar om någon har å isf om de fått napp.
Scratch89
2013-10-21, 21:12
Om du mår så dåligt som du säger tror jag inte att hela det här Quest For Holy Nupp är rätt väg att gå. Varför inte bara hitta vänner oavsett kön som du kan bli vän med? Folk med Aspergers verkar ha ett typiskt svart-eller-vitt-tänk, och du måste anstränga dig för att inte hamna där.
Scratch89
2013-10-21, 21:13
Japp.
Om HP räknas så har jag träffat min sambo och troligen blivande fru och mor till mina barn också.
JensAndreas
2013-10-21, 21:45
Om du mår så dåligt som du säger tror jag inte att hela det här Quest For Holy Nupp är rätt väg att gå. Varför inte bara hitta vänner oavsett kön som du kan bli vän med? Folk med Aspergers verkar ha ett typiskt svart-eller-vitt-tänk, och du måste anstränga dig för att inte hamna där.
Finns fler anledningar men jag har dåligt självförtroende för att nunnor får nuppa mer än mig, ja.
Scratch89
2013-10-21, 21:47
Finns fler anledningar men jag har dåligt självförtroende för att nunnor får nuppa mer än mig, ja.
Hur gammal är du?
Jag har fått nuppa rätt så mycket trots långa förhållanden och min ringa ålder, och såhär i efterhand hade det fan räckt med hälften. Många tillfälliga partners är verkligen ingenting att skryta med, särskilt inte nu när man är vuxen.
JensAndreas
2013-10-21, 22:26
Hur gammal är du?
Jag har fått nuppa rätt så mycket trots långa förhållanden och min ringa ålder, och såhär i efterhand hade det fan räckt med hälften. Många tillfälliga partners är verkligen ingenting att skryta med, särskilt inte nu när man är vuxen.
24 är jag.
Japp.
Om HP räknas så har jag träffat min sambo och troligen blivande fru och mor till mina barn också.
Fan va roligt, hoppas det går väl, men det var inte dejting sida jag tänkte på precis. Utan tänker mer på den typen av sida som TS tog upp tidigare i tråden där folk letar efter KK på nätet.
Pocket shop/akademibokhandeln.
Gå till relationsdelen och hälsa så löser hon nog resten själv. Jobbade bara deltid i bokhandel under något år och såg flera singlar gå därifrån tillsammans med någon.
Scratch89
2013-10-22, 04:45
Fan va roligt, hoppas det går väl, men det var inte dejting sida jag tänkte på precis. Utan tänker mer på den typen av sida som TS tog upp tidigare i tråden där folk letar efter KK på nätet.
Tack. :)
Jaha, du menar så. Också testat, med helt ok resultat.
WHITEFOLKS
2013-10-22, 09:21
Hur gammal är du?
Varför nuppade du med de?
TS, jag tror att risken finns att din oro och ditt dåliga självförtroende gör att du framstår som lite kantig och onaturlig i sociala sammanhang, och det ökar förstås också risken för att bli avvisad. Det bästa för dig vore nog att försöka bli mer van vid att umgås rent allmänt, utan planer på romantik och/eller sex. Då ökar du dina chanser att lyckas när sådana tillfällen väl uppenbarar sig. Och det är inte så troligt att det kommer att vara på tunnelbanan.
JensAndreas
2013-10-22, 09:43
TS, jag tror att risken finns att din oro och ditt dåliga självförtroende gör att du framstår som lite kantig och onaturlig i sociala sammanhang, och det ökar förstås också risken för att bli avvisad. Det bästa för dig vore nog att försöka bli mer van vid att umgås rent allmänt, utan planer på romantik och/eller sex. Då ökar du dina chanser att lyckas när sådana tillfällen väl uppenbarar sig. Och det är inte så troligt att det kommer att vara på tunnelbanan.
Förstår vad du menar men varför inte tunnelbanan?
WHITEFOLKS
2013-10-22, 09:49
Du har inte det som krävs för att få det att hända på tunnelbanan, iaf inte just nu.
Förstår vad du menar men varför inte tunnelbanan?
Folk är ofta stressade/trötta osv och känner inte för att prata med okända människor.
För att sex är kul. Riktigt kul.
Det är bland det roligaste som finns.
Och övning ger färdighet.
Bra cardio.
WHITEFOLKS
2013-10-22, 10:02
För att sex är kul. Riktigt kul.
Det är bland det roligaste som finns.
Och övning ger färdighet.
Bra cardio.
Jo men om han nu i princip skäms för det, det borde man ju inte behöva göra om man gjorde det för ovanstående.
Man kan även fråga sig vad han tyckte om de vid tillfället, hur han framställde att han tyckte om de vid tillfället och vad som har förändrats angående detta.
Jo men om han nu i princip skäms för det, det borde man ju inte behöva göra om man gjorde det för ovanstående.
Man kan även fråga sig vad han tyckte om de vid tillfället, hur han framställde att han tyckte om de vid tillfället och vad som har förändrats angående detta.
Att göra något man skäms för gör man hela livet vare sig det är sex eller ej så ingen big deal ändå.
WHITEFOLKS
2013-10-22, 10:28
Att göra något man skäms för gör man hela livet vare sig det är sex eller ej så ingen big deal ändå.
Det som är intressant med varför man gjorde det och ev. Vad man tyckte rättfärdigade det är inte samma diskussion som om det var en big deal eller om man ska fortsätta skämmas över det. Det kan dock ge ts och andra vägledning i vad som kan tänkas vara ideer eller inte.
JensAndreas
2013-10-22, 10:35
Du har inte det som krävs för att få det att hända på tunnelbanan, iaf inte just nu.
Vad är det egentligen för speciellt som krävs för att lyckas där?
en stor stark
2013-10-22, 10:38
Jag "raggade" min flickvän på en rockkonsert. En tjej tog min hatt, hon hämtade tillbaka den och gav den till mig, sen följde hon med mig efter konserten och började prata.
Så var snarare hon som "raggade" upp mig ;). Är väl dock svårt att ge några tips från den erfarenheten.
WHITEFOLKS
2013-10-22, 10:40
Vad är det egentligen för speciellt som krävs för att lyckas där?
Att inte vara så blyg och en förmåga att föra/hantera ett samtal utan problem. Du kommer antagligen behöva acceptera ett antal nederlag också. Så i stort sett saknar du allt.
Samma saker gäller ju egentligen överallt men du blir extremt naken egomässigt i en sådan miljö och antagligen utan alkohol i blodet för dig eller den du tar kontakt med.
Scratch89
2013-10-22, 11:47
För att det är gött att ligga.
Men man märker också att engångssex utan känslor är rätt så tråkigt och jag tycker inte att det liksom är värt det. Man kan ha sex utan känslor om man t.ex har en KK så man under tiden "lär sig varandra" och således har riktigt bra sex. Men de jag har haft sex med en gång utan några speciella känslor hade kunnat kvitta, som sagt. Det har handlat om dejter som gått så långt första eller andra gången, och sen visar det sig att man inte var så intresserad av personen (eller tvärtom, att hon inte var intresserad av mig).
Jag "raggade" min flickvän på en rockkonsert. En tjej tog min hatt, hon hämtade tillbaka den och gav den till mig, sen följde hon med mig efter konserten och började prata.
Så var snarare hon som "raggade" upp mig ;). Är väl dock svårt att ge några tips från den erfarenheten.
Det där med hatt är klockrent. Sålänge det inte är en fedora :)
Diomedea exulans
2013-10-22, 12:02
Det som är intressant med varför man gjorde det och ev. Vad man tyckte rättfärdigade det är inte samma diskussion som om det var en big deal eller om man ska fortsätta skämmas över det. Det kan dock ge ts och andra vägledning i vad som kan tänkas vara ideer eller inte.
Alla man har sex med är inte såna som får en att tänka "AMAGAAAD, VAD HON ÄR SEXIG, JAG EXPLODERAR SNART, MÅSTE HA SEX MED HENNE NU NUNUNUNUNUNU!!!". Ibland är det mer: "Oj, verkar som att hon vill ha sex. Hmm... Borde jag ligga med henne eller inte? Umm... Hon är ju inte någon Miss America, direkt. Men å andra sidan... Jag har ju inget bättre för mig de närmaste fyra timmarna... Och jag antar att hon är lite småattraktiv, på ett lite udda sätt... Och sen plockar jag ju hem ytterligare en poäng. Nå, låt gå då."
Vad gäller den senare kategorin kommer man ofta på efteråt att det hade varit bättre att säga att man hade huvudvärk. Speciellt om hon blir klängig efteråt.
WHITEFOLKS
2013-10-22, 12:05
För att det är gött att ligga.
Men man märker också att engångssex utan känslor är rätt så tråkigt och jag tycker inte att det liksom är värt det. Man kan ha sex utan känslor om man t.ex har en KK så man under tiden "lär sig varandra" och således har riktigt bra sex. Men de jag har haft sex med en gång utan några speciella känslor hade kunnat kvitta, som sagt. Det har handlat om dejter som gått så långt första eller andra gången, och sen visar det sig att man inte var så intresserad av personen (eller tvärtom, att hon inte var intresserad av mig).
Jag har mest så väldigt svårt att relatera till hur man upprepade gånger hamnar i att ligga på ett sätt du inte gillar med folk som man "sedan inte var så intresserade" av.
Trodde du att du var mer intresserad innan du låg eller var det mer att ligga är man alltid intresserad av så får du se om personen är intressant sen?
WHITEFOLKS
2013-10-22, 12:07
Alla man har sex med är inte såna som får en att tänka "AMAGAAAD, VAD HON ÄR SEXIG, JAG EXPLODERAR SNART, MÅSTE HA SEX MED HENNE NU NUNUNUNUNUNU!!!". Ibland är det mer: "Oj, verkar som att hon vill ha sex. Hmm... Borde jag ligga med henne eller inte? Umm... Hon är ju inte någon Miss America, direkt. Men å andra sidan... Jag har ju inget bättre för mig de närmaste fyra timmarna... Och jag antar att hon är lite småattraktiv, på ett lite udda sätt... Och sen plockar jag ju hem ytterligare en poäng. Nå, låt gå då."
Vad gäller den senare kategorin kommer man ofta på efteråt att det hade varit bättre att säga att man hade huvudvärk. Speciellt om hon blir klängig efteråt.
Absolut, det verkar vara så för många att ligga är högsta prioritet. Jag har inte så stort behov att ligga att jag åsidosätter intresse i personen för att uppnå detta.
Tror väldigt många har en för romantisk bild av sex.
Man behöver inte gifta sig efter direkt
WHITEFOLKS
2013-10-22, 12:14
Tror väldigt många har en för romantisk bild av sex.
Man behöver inte gifta sig efter direkt
Syftar du på mig?
Nej man behöver inte gifta sig efter. Jag ifrågasätter väldigt sällan att folk ligger, gör man det för att båda vill och på bra villkor så är det inga problem för mig. Problemet för mig är att allt för ofta är inte helt ärliga faktorer inblandat vilket sedan efteråt kan leda till "problem" både för en själv och partnern.
JensAndreas
2013-10-22, 12:16
Att inte vara så blyg och en förmåga att föra/hantera ett samtal utan problem. Du kommer antagligen behöva acceptera ett antal nederlag också. Så i stort sett saknar du allt.
Samma saker gäller ju egentligen överallt men du blir extremt naken egomässigt i en sådan miljö och antagligen utan alkohol i blodet för dig eller den du tar kontakt med.
Mjo fast samtidigt har jag svårt att se varför tunnelbanan skulle kräva större social interaktionsförmåga än låt säga krogen, så länge det inte är med nån direkt full tjej.
WHITEFOLKS
2013-10-22, 12:18
Mjo fast samtidigt har jag svårt att se varför tunnelbanan skulle kräva större social interaktionsförmåga än låt säga krogen, så länge det inte är med nån direkt full tjej.
Troligtvis är även du alkoholpåverkad och miljön är även mer accepterad för flirt, båda dessa faktorer kommer leda till att du känner dig mer bekväm (se bara dina invändningar mot att interagera med folk i tunnelbanan).
Den absolut viktigaste faktorn för dig är att faktiskt träffa folk och för dig att känna dig någorlunda bekväm i när du gör det, vad detta sedan innebär för dig måste du komma på själv.
Syftar du på mig?
Nej man behöver inte gifta sig efter. Jag ifrågasätter väldigt sällan att folk ligger, gör man det för att båda vill och på bra villkor så är det inga problem för mig. Problemet för mig är att allt för ofta är inte helt ärliga faktorer inblandat vilket sedan efteråt kan leda till "problem" både för en själv och partnern.
Yes jag fick det intrycket iaf.
Tror dock detta blir väldigt mycket OT.
Är det bra är det bra är det dåligt är det dåligt.
WHITEFOLKS
2013-10-22, 12:27
Yes jag fick det intrycket iaf.
Tror dock detta blir väldigt mycket OT.
Är det bra är det bra är det dåligt är det dåligt.
Det är ju både OT och inte OT, TS verkar vilja göra "vadsomhelst" för att få ligga och då kan det ju även finnas en baksida med det som kan vara intressant.
Jag är inte mot att folk har mycket sex på lika villkor, sex är inget smutsigt för mig för att det utövas som ONS eller liknande. Det smutsiga är för mig vad vissa är villiga att göra för att ha sex (manipulation, lögner etc.)
Det är ju både OT och inte OT, TS verkar vilja göra "vadsomhelst" för att få ligga och då kan det ju även finnas en baksida med det som kan vara intressant.
Jag är inte mot att folk har mycket sex på lika villkor, sex är inget smutsigt för mig för att det utövas som ONS eller liknande. Det smutsiga är för mig vad vissa är villiga att göra för att ha sex (manipulation, lögner etc.)
TS stämmer detta?
Diomedea exulans
2013-10-22, 12:35
Absolut, det verkar vara så för många att ligga är högsta prioritet. Jag har inte så stort behov att ligga att jag åsidosätter intresse i personen för att uppnå detta.
Sex behöver ju inte vara "högsta prioritet" för att man ska ligga med någon som man egentligen inte är så tänd på. Det är ju inte så att man vill ligga oavsett vad det får för följder.
WHITEFOLKS
2013-10-22, 12:40
Sex behöver ju inte vara "högsta prioritet" för att man ska ligga med någon som man egentligen inte är så tänd på. Det är ju inte så att man vill ligga oavsett vad det får för följder.
Givetvis varierar det mellan olika personer hur högt man prioriterar det och vad man är villig att göra. Kan ju vara allt från att inte vara sugen öht och kräva övertalning till att betala för det.
Det tycks dock inte vara helt ovanligt (speciellt bland killar) att det sätts ett egenvärde i att just ligga oavsett om det är med någon man vill ligga med eller tillgängligt på ett "bra sätt".
en stor stark
2013-10-22, 12:44
Lol beta/kristen.
Haha denna dök upp i feeden på fejjan. bra tajming :D
"A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness"
-Hank Moody
Diomedea exulans
2013-10-22, 13:15
Lol beta/kristen.
Tror det är ganska många ateistiska alfahannar som skulle hålla med om att det är oschysst att manipulera och ljuga för att få ligga.
skivståång
2013-10-22, 13:19
Tror det är ganska många ateistiska alfahannar som skulle hålla med om att det är oschysst att manipulera och ljuga för att få ligga.
Well.. du tror alla tjejer i världen är så himla ärliga? ;)
en stor stark
2013-10-22, 13:20
Tror jag med. Jag bara skojade med WF.
WHITEFOLKS
2013-10-22, 13:38
De ljuger säkert också men det är troligtvis inte lika vanligt i syfte att få ligga och har antagligen inte lika stor "effekt"/avgörande faktor.
Diomedea exulans
2013-10-22, 14:04
Det har väl inte med saken att göra? Vettiga människor av båda könen tycker det är taskigt att ljuga sig till sex.
Scratch89
2013-10-22, 14:43
Jag har mest så väldigt svårt att relatera till hur man upprepade gånger hamnar i att ligga på ett sätt du inte gillar med folk som man "sedan inte var så intresserade" av.
Trodde du att du var mer intresserad innan du låg eller var det mer att ligga är man alltid intresserad av så får du se om personen är intressant sen?
Man är antagligen intresserad för stunden. Man sitter och myser, börjar kyssas och sådär, så leder det till något annat. Man är väl sällan osugen på sex, men dagen efter kanske det innebär att sexet leder till att hon (eller jag) tror att det ska bli något mer. Eller att sexet var rätt så dåligt för att man fortfarande är rätt så blyga med varandra.
Det är väl inte så att man ångrar sig, utan snarare att man hade kunnat vara utan och istället utforskat personen mer innan det hade hänt, eller avslutat innan.
Jag vet inte hur jag ska förklara det tydligare. Har du erfarenhet av det själv?
WHITEFOLKS
2013-10-22, 14:45
Man är antagligen intresserad för stunden. Man sitter och myser, börjar kyssas och sådär, så leder det till något annat. Man är väl sällan osugen på sex, men dagen efter kanske det innebär att sexet leder till att hon (eller jag) tror att det ska bli något mer. Eller att sexet var rätt så dåligt för att man fortfarande är rätt så blyga med varandra.
Det är väl inte så att man ångrar sig, utan snarare att man hade kunnat vara utan och istället utforskat personen mer innan det hade hänt, eller avslutat innan.
Jag vet inte hur jag ska förklara det tydligare. Har du erfarenhet av det själv?
Nej ingen erfarenhet av den sortens scenario själv. Vad tror du får henne att tro att det ska bli något mer?
Hmm, vete fan.
Raggade upp en expedit på H&M iaf. Och en tjej när jag jobbade som receptionist på universitetsbiblioteket. Det bästa tipset är nog att bete dig som att du inte bryr dig och skoja mycket.
T ex småprat och sedan "bra men då bjuder du mig på 5-stjärnig middag i helgen då" och låtsas som att man vänder sig om och går. OM hon inte är en tjej som vill vara väldigt tjejig i relationen för då kan man verka som en fattiglapp fast det är på "skoj".
Med expediten sa jag bara något i stil med att "bara för att du är så trevlig så måste vi dricka kaffe och prata med varandra". Heh. Att vara rak och säga saker folk normalt inte säger till vardags är attraktivt för tjejer har jag märkt. Man måste göra det utan att skämmas eller bli förlägen och ett tips för det är att avdramatisera ordens betydelse; se det som ljud du formar och skickar ut i luften. Var neutral och oreaktiv men vänlig.
Det mest alfa som finns är ju två saker; 1) vara oreaktiv (biologiskt sett intressant nog relaterat till en högre testosteron:kortisol-kvot; det omnämnda ökar reaktivitet och försiktighet) 2) vara väldigt reaktivt när situationen kräver och markera.
Exempel på 1: Bjuda ut henne på middag med självrespekt och stolthet utan att känna sig förlägen.
Exempel på 2: Våga kyssa henne vid tillfälle med uppenbart intent och vilja, ta intiativ (ie "ta för sig utan att skämmas för det", givetvis med hennes medtycke om någon idiot tänker annat). Eller saker som försvara nära och kära mot verbala/och eller fysiska angrepp när man är ute etc. Då kan man inte vara helt blasé.
Nej ingen erfarenhet av den sortens scenario själv. Vad tror du får henne att tro att det ska bli något mer?
Trots att man säger att man inte vill ha förhållande verkar det som att hon tror att det går att ändra på.
Kanske är just därför när jag tänker efter :S
Vad är att flexa?
:laugh::laugh::laugh:
JensAndreas
2013-10-31, 15:13
Kanske skulle återuppliva denna tråd, jag glömde säga att jag är självsäker, fattar inte hur fan jag ändå kan vara helt utan.
WHITEFOLKS
2013-10-31, 15:15
Du är så självsäker att du startar ett par trådar om dagen för att veta hur du ska göra allt mellan knyta skorna och hitta sämsta staden i sverige.
tjing är det du som är Carnes förfinade tvillingbroder?
Jag "nuppar" inga "betaldamer" i Sydostasien.
Men förfinad är mycket möjligt.
WHITEFOLKS
2013-10-31, 15:23
Men förfinad är mycket möjligt.
Du kör bakåtlutade dips för bästa kontakt med bröstmusklerna? :D
Och du bölar över alla tjejer som inte vill ha dig? :)
Jag är absolut ingen expert på muskelfästen, vinklar etc.
WHITEFOLKS
2013-10-31, 15:31
Och du bölar över alla tjejer som inte vill ha dig? :)
Jag är absolut ingen expert på muskelfästen, vinklar etc.
Det tror jag inte jag har gjort och jag har definitivt ingen anledning att göra det just nu.
Men förfinad är mycket möjligt.Den gode brodern från en annan moder då?
Men ok srsly.
Hur går det Jens?
http://stream1.gifsoup.com/view/454334/gunther-ding-dong-o.gif
Min metod. Går strålande.
JensAndreas
2013-10-31, 16:17
Men ok srsly.
Hur går det Jens?
Inte alls, trots att jag är självsäker. Fattar inte vad jag gör för fel.
JensAndreas
2013-10-31, 16:18
Du är så självsäker att du startar ett par trådar om dagen för att veta hur du ska göra allt mellan knyta skorna och hitta sämsta staden i sverige.
Aj vad den tog då. Vad gör jag för fel egentligen?
WHITEFOLKS
2013-10-31, 16:20
Aj vad den tog då. Vad gör jag för fel egentligen?
Kör bara kör, fråga inte så mycket.
som jag sa tidigare läs genom de råd du har fått, ta åt dig det som låter vettig och gå sen ut och applicera.
JensAndreas
2013-10-31, 17:19
Ja, när jag har flyttat så ska jag det. Då ska jag även börja styrketräna på allvar. Tror inte det är så långt kvar nu faktiskt.
JensAndreas
2013-11-01, 23:24
tjing är det du som är Carnes förfinade tvillingbroder?
Haha, sannerligen inte.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.