handdator

Visa fullständig version : Tips på kompisspel till ps3 (multiplayer 2-4spelare)

Vanish
2013-09-03, 06:29
Tjena,

Jag söker efter lite tips på spel att spela med polarna till mitt ps3. Det allra bästa är racingspel. Vi har spelat en del Blur men tycker det är lite väl osant och spelar inte så stor roll hur duktig bil(spel)förare man är... Har dessutom Fifa 13 redan.

Allra helst ska man kunna spela 4 spelare på split-screen. Så vad har ni för tips? cofffee

Ronn
2013-09-03, 06:33
Castle Crashers upp till 4 spelare, Dead Nation upp till 2 spelare.

Båda är riktigt bra.

Vanish
2013-09-03, 06:42
Hm, tittade på Castle Crashers på youtube. Vet inte om det är riktigt vad jag söker. Verkar lite... Barnsligt? Nu kanske inte gameplay-filmen gör spelet till rätta, men ser lite enformigt ut.

Spel som jag småkikat på:
Motorstorm (3an?)
Littlebigplanet (men fattar inte riktigt vad spelat handlar om...)
Street fighter (IV?)

Tricklew
2013-09-03, 06:53
PlayStation All-Stars Battle Royale (http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_All-Stars_Battle_Royale)

Roligaste fighting-spelet just nu.

Mental
2013-09-03, 07:02
D3 släpps till konsollerna idag. Det ser kul ut att spela i grupp i soffan på de filmer jag har sett.

Ronn
2013-09-03, 07:41
Hm, tittade på Castle Crashers på youtube. Vet inte om det är riktigt vad jag söker. Verkar lite... Barnsligt? Nu kanske inte gameplay-filmen gör spelet till rätta, men ser lite enformigt ut.

Spel som jag småkikat på:
Motorstorm (3an?)
Littlebigplanet (men fattar inte riktigt vad spelat handlar om...)
Street fighter (IV?)

Det är ett av dom roligaste co-op spelen du kan hitta! Kan nästan garantera underhållning och det är ju inte särskilt dyrt. :)

PureWhey
2013-09-03, 08:16
CoD

Le iPhone

Lasse Kongo
2013-09-03, 09:03
Payday 2, tveklöst!

Biceppojken
2013-09-03, 09:25
Jag ska hämta upp Diablo 3 nu efter jobbet. tror det kommer funka klockrent som coop-soff lir :)

Vanish
2013-09-03, 12:08
Letar nog efter mer enkellärda spel. Spelade d3 på datorn och gillar det, men kommer aldrig funka med att dra hem polarna en söndagkväll och spela.

CoD är fps och alldeles för krångligt antagligen.
Payday -"-

PlayStation All-Stars Battle Royale - Det verkar vara något i stil med vad jag söker! Verkar väldigt lovande från trailern. Inga problem att spela upp till 4 offline förstår jag?

Ronn, man måste inte skapa egna banor och grejer eller? Utan det går att bara koppla in 4 kontroller och köra?

Ronn
2013-09-03, 12:18
Ronn, man måste inte skapa egna banor och grejer eller? Utan det går att bara koppla in 4 kontroller och köra?

Nej, ja.