handdator

Visa fullständig version : Världens snabbast växand tråd inom BBing ?!!

UCPthread
2013-08-24, 01:26
Hej bbingbröder och systrar !.

Är en låångväga bber, som startade en tråd, för fråga till moderator, för ett par dar sedan, för fråga om denna trådstart kunde vara ok. Fick dock tips av en snäll medlem, att ev prova i vart fall, men då utan länk,,så nu gör jag det;

Såg nyligen, vad som mig veterligen är den snabbast växande trådstarten inom bbing; för de som vill Googla, så är en väg;

undercover pro who am I ?

650 000 hits på drygt 6 v.

Läsare, som påstår att de sällan/aldrig läst ngt bättre, leds av en påstådd tidigare top 6 på Mr O, som nu skriver Undercover (skall ej förväxlas med tidigare Undercoverpro på BBing.com, som var Craig Titus )

UCP svarar på allt. En hel del top inside läcker ut, och flera delar av det, har jag personligen ej sett förr.

Efter att jag startade min "mod tråd", så började UCP diskuteras, i " bb-tråden ", på detta forum, men min tanke med denna tråd från början, var att samla allt om detta i en egen tråd, för underlätta, för läsarna (hoppas inte det verkar drygt).

Jag har funderat över om UCP kan vara en hoax, eftersom siten tråden finns på är en typ av startup. Men efter att ha varit ett par varv runt kvarteret inom bbing, så lutar jag åt att han faktiskt är den han utger sig för. Har svårt att se hur man kan producera det han gör annars ( men vem vet, jag kan ju ha helt fel med ).

Hursomhelst, så hoppas jag att denna tråd i vart fall kan testas, under en tid, och om så, då förhoppningsvis utan urspårning i ev diskussioner.

Fungerar det, så ger det ju bra med hits, och förhoppningvis nöjda och glada läsare här med.

Ska avsluta med att säga att jag ej är försäljare, och ev produkter som säljs numera inom sporten överlag, har jag inte satt mig in i överdrivet mkt. Kanske är jag för dum, eller lite för oldschool, för en del av det där. Min tanke här har varit, en kanal för Svensk bbing, in i denna tråd, för UCPs dialogers skull.

Ja, blev kanske lite långt. Vänl hälsn.

Kan tillägga på skoj, att mitt andra gym i livet, då jag var mkt ung, faktiskt hette Kollozeum Gym, och låg i Uppsala. Men om det någonsin haft ngn koppling till till denna sites namn/gym ursprung/historia, vet jag ej.

rooz
2013-08-24, 06:53
Har du vunnit något? Nationellt eller internationellt.

Gpajpen
2013-08-24, 08:34
Har du vunnit något? Nationellt eller internationellt.

Varför skulle han behövt vinna någonting för att han tipsar om en tråd om ett undercover-BB proffs?

Måste jag ha vunnit guld på 100m för att få snacka om bolt?

Måste jag ha gjort google för att använda det?

Måste jag bo på solen för att kunna uttala mig om hur det skulle vara att bo där?

rooz
2013-08-24, 08:51
Varför skulle han behövt vinna någonting för att han tipsar om en tråd om ett undercover-BB proffs?

Måste jag ha vunnit guld på 100m för att få snacka om bolt?

Måste jag ha gjort google för att använda det?

Måste jag bo på solen för att kunna uttala mig om hur det skulle vara att bo där?

Seså. Jag uppfattade det som att han ville vara kolos UCP.

Oljeblixten
2013-08-24, 12:26
Mina ögon blöder.

BisonLGcrew
2013-08-24, 12:34
Det är intressant läsning, helt klart. MEN man måste ju ha i bakhuvudet att risken är väldigt stor att det är en bluff. Blackstone har att vinna trafik som in i helvete, forumnördar får uppmärksamhet inkognito.

filmjölk
2013-08-24, 12:44
Jag har inte läst tråden du refererar till, men om jag fattar dig rätt är den lite mer HC än vår egen BB-skvallertråd. Jag förstår att vi inte får diskutera prepp på Kolozzeum, men det är inget skvaller i den vi har. Mer "bra triceps på dussinproffset där " "Hoppas han kommer in hård som han var 2008", och så fort någon ens nämner grapefrukter, vem som baserat på poseringen är gay eller vem som är en asshat med syntholade triceps så blir det sura miner i den tråden.

ceejay
2013-08-24, 12:48
jag hade svårt för att läsa det här.

Blaine
2013-08-24, 12:49
Läser du mycket Platon? Ty du brukar kommatecken flitigt!

UCPthread
2013-08-25, 00:07
(Svar till Blaine ) Nej. Men det är ju alltid kul när det man skriver inspirerar andra.

UCPthread
2013-08-25, 00:07
/Svar till Gpajpen) Tack.

UCPthread
2013-08-28, 19:57
Top pros i världen läser UCP tråden. Bla Evan Centopani, enl nedan;

Fö, så passerade UCP tråden, 700 000 hits, med råge igår, på under 7 v.

Tråden har ni spridits till ca 14 länder, enl info i densamma.

Mera kommer.

http://forums.musculardevelopment.com/showthread.php/138950-Bostin-Lloyd-s-new-name-is-quot-Da-Truth-quot-Hail-the-HERO/page8

August 23rd, 2013, 04:58 PM Evan Centopani;

Serious question: If Bostin had a thread like the Undercover Pro, would you cry to him about your cholesterol and how the people on MD make fun of you?

-dude, Bostin is the undercover Pro, duh

So the answer is yes!

-he did post in the UCP thread about his BP lol

I know. Lulz