Visa fullständig version : Mitt pepparschema
Hej! Ser det här bra ut?
12:00
Potatisgratäng med oxfile och en halv tesked svartpeppar
0.5 L Dr Pepper
16:00
Stekt lax med kokt potatis och en tesked citronpeppar
0.5 L Dr Pepper
20:00
Två tonfisburkar med potatismos och två tredjedels tesked vitpeppar
33 cl Dr Pepper
Slänger in en påse pepparchips när jag känner för det och det passar mina macros.
Mass-Tech
2013-08-18, 13:01
Not even close to being funny
Not even close to being funny
Vem skämtar?
Akerhage
2013-08-18, 13:06
Hoppas inte denna tråd stängs!
"Peppar, peppar, ta i trä"
Sedan Mass-Tech tycker jag inte du ska vara sådan utan försöka peppa newb123, annars kan du dra dit pepparn växer!
Latissimus Dorsi
2013-08-18, 13:07
Inget jävla pepparsnack här inte, tråd rensad /Jörgen
Jag gillade det :-)
Ser bra ut, kör hårt!
Försök håll tråden seriös och fri från trollning! Det här är en seriös frågeställning. Överträdelser kommer att rapporteras.
Kan dock inte rekommendera pepparspray - man får lite sköna stickningar i ögonen men annars har jag inte märkt så stor skillnad de gånger jag testat.
Kanske behöver en längre uppladdningsfas, King Grub kanske kan posta någon studie?
*facepalm*
Borde ha förstått att det här skulle balla ur på nolltid.
Ska laga högrevsburgare till kvällen. Blir att peppra ordentligt då.
Akerhage
2013-08-18, 13:38
*facepalm*
Borde ha förstått att det här skulle balla ur på nolltid.
Vad ska du ha svar på då? Om du ska ha någon annan peppar? Om det är tillräckligt med peppar? Eller om målen i sig är bra för något speciellt?
Sen när tråden kommer i samma veva som de andra preppar och peppartrådarna gör ju att den anses vara ganska oseriös.
Vad ska du ha svar på då? Om du ska ha någon annan peppar? Om det är tillräckligt med peppar? Eller om målen i sig är bra för något speciellt?
Sen när tråden kommer i samma veva som de andra preppar och peppartrådarna gör ju att den anses vara ganska oseriös.
Det är olyckligt när seriösa pepparfinsmakare som jag inte tas på allvar för folk använder det som luktsalt eller preppar. Även om peppar nästan låter som preppar är det vitt skilda fenomen och jag irriterar mig något enormt när det förväxlas så frekvent av människor hit och dit.
Ja, är självklart intresserad av synpunkter på mina val av sort och mängd peppar men även saker som inköpsställe/pris med mera...
Vill passa på att varna för Rosépeppar som ofta marknadsförs som äkta peppar trots att den är en annan gren jämfört med äkta peppar rent taxonomiskt!
Akerhage
2013-08-18, 13:48
Ja, är självklart intresserad av synpunkter på mina val av sort och mängd peppar men även saker som inköpsställe/pris med mera...
Självklart, det var ju lätt att förstå av ditt första inlägg *gah!*
Personligen gillar jag inte alls citronpeppar, jag brukar köra med vitpeppar på fisk istället. cofffee
Fööör många har vilodag söndagar =)
Ontopic. Ser riktigt bra ut, kör hårt !
Ta bort Dr. Pepper så är du i hamn!
Försök håll tråden seriös och fri från trollning! Det här är en seriös frågeställning. Överträdelser kommer att rapporteras.
Oseriösa trådar=/=trollande
nuvetja int hur länge du hållt på, men jag kör då denna såfort jag vaknar,
innan frukost, lunch,middag,toa,dusch,tandborstning,läggdags,tvät tdag,
http://www.bogley.com/forum/attachment.php?attachmentid=46106&d=1310110122.jpg
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.