Visa fullständig version : Har du frikort på någon?
spoonchest
2013-08-11, 21:51
Då diskussionen är intressant men föregående tråd börjar grena ut sig lite väl mycket så vill jag fråga följande.
Har du som är i parrelation frikort på att ligga med nån särskild person?
Har du delat ut ett frikort åt din partner någon gång? Och isåfall, kan du stå för det? Och har du fått lov att stå för det när det blivit allvar i leken?
knuckles
2013-08-11, 23:04
Nej :)
Scratch89
2013-08-11, 23:05
Japp.
Sir Beef A Lot
2013-08-11, 23:09
Detta gäller monogama förhållanden va?
Diomedea exulans
2013-08-11, 23:12
Hur kan ni gå med på frikort? Vad gör ni om den där kändisen plötsligt är på besök i Sverige och börjar limma på er flickvän? Det är ju inte fullständigt otänkbart.
Tricklew
2013-08-11, 23:13
Inte en chans i helvete, då knullar jag hellre tillsammans med någon kille från internet. Allt kändisdyrkande i vår kultur äcklar mig.
Nordenator
2013-08-11, 23:29
Inte en chans i helvete, då knullar jag hellre tillsammans med någon kille från internet. Allt kändisdyrkande i vår kultur äcklar mig.
Det är väl bara att välja random dude från kolo som frikort? :D
kaffekopp
2013-08-12, 00:08
vi bestämde oss att vi fick välja tre personer var, hennes lista var ganska förutsägbar, brad pit, kevin costner och david beckham. hon blev inte speciellt glad när jag sa hennes syster, morsa och bästa vän ;<
(tm) micheal mcintyre
https://kerycah.files.wordpress.com/2010/08/elvis-frikort1.png
Det är så töntigt så det inte ens är kul.
Akerhage
2013-08-12, 08:01
Vart kommer detta ifrån ens? Urbota löjligt!
spoonchest
2013-08-12, 08:27
Vart kommer detta ifrån ens? Urbota löjligt!
Det är det som är lite utav poängen, antar jag.
awesomooo
2013-08-12, 09:58
Whoopi Goldberg med familj.
PureWhey
2013-08-12, 10:01
vi bestämde oss att vi fick välja tre personer var, hennes lista var ganska förutsägbar, brad pit, kevin costner och david beckham. hon blev inte speciellt glad när jag sa hennes syster, morsa och bästa vän ;<
(tm) micheal mcintyre
Haha, rätt spelat. Får man chansen tar man såklart något realistiskt, sedan är det inte lika kul längre...
Le iPhone
Gav mitt ex frikort till Bon Jovi.
REDaction
2013-08-12, 15:19
Oskriven regel är väl ändå att det måste vara ett orealistiskt val? Dvs; skulle man få chansen är det så sjukt att det är ok.
Stefan J
2013-08-12, 15:22
Jag har fått ge med mig och ge frikort åt min sambo till Johnny Depp och Scarlet Johansson. :)
hillbilly90210
2013-08-12, 15:36
Jag har fått ge med mig och ge frikort åt min sambo till Johnny Depp och Scarlet Johansson. :)
Samtidigt?
Stefan J
2013-08-12, 16:11
Samtidigt?
Samtidigt eller separat. :)
filmjölk
2013-08-12, 16:40
Vem har du själv frikort på då? :naughty::naughty:
Stefan J
2013-08-12, 20:30
Vem har du själv frikort på då? :naughty::naughty:
Jag har faktiskt inte funderat på det så mycket trots förfrågan. Något löjligt storbystat med väl tilltagen röv har varit mitt svar. Jag har då blivit anklagad för att vara ytlig, men ja, jag är en simpel man med simpla preferenser. :)
Frikort, aldrig hört talas om. Skulle bli garanterat svartsjuk om min flickvän låg med andra så det känns inte aktuellt.
Är det YOLO-generationens påhitt?
filmjölk
2013-08-12, 20:43
Frikort, aldrig hört talas om. Skulle bli garanterat svartsjuk om min flickvän låg med andra så det känns inte aktuellt.
Är det YOLO-generationens påhitt?
Jag tror det är från ett avsnitt av serien "Friends" som var poppis förr. Jag kommer tom ihåg just det avsnittet, trots att jag inte följde den ngt vidare, med Isabella Rosselini som gästartist.
Jag tror det är från ett avsnitt av serien "Friends" som var poppis förr. Jag kommer tom ihåg just det avsnittet, trots att jag inte följde den ngt vidare, med Isabella Rosselini som gästartist.
Det existerade fan långt innan friends.
Som svar på frågan - nej.
I ett tidigare förhållande hade vi det, ett kort tag, för det slutade med att killen vägrade se filmer med skådisen jag som frikort, missade ett par bra rullar under den tiden :(
Jockefoten
2013-08-13, 15:40
Minns det som om det vore igår. När Ross möter Isabella med sitt laminerade frikort och upptäcker att han ersatt henne med Amelia Earhart. :D
Jag har frikort i sjukvården.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.