Logga in

Visa fullständig version : Tips på bra PT & dietist sökes!!

beatrice
2013-08-06, 18:46
Vet inte riktigt vart jag bör lägga denna tråd men hoppas det är ok här :)

Jag är en tjej i stockholm på 28år och väger runt 90kg. Jag vill verkligen ta tag i detta nu men känner att jag behöver hjälp med detta. En anpassad kostplan och tips på bra recept, samt en bra PT är vad jag letar efter!

Jag är student med begränsad ekonomi så kan inte betala några fantasisummor men mellan 3-4000/månad går bra. Så har ni nått tips på nån jag kan vända mig till vore det kanon :) Det behöver inte vara någon med företag privatperson går oxå bra. Men det behöver vara i Stockholm då det är där jag bor.

Hoppas ni kan komma med tips och råd!!

Spettet
2013-08-06, 18:51
Kolozzeum.

beatrice
2013-08-06, 18:53
Tack för tipset!! ;) men känner att jag behöver hjälp IRL för den där extra puschen.

G_lund
2013-08-06, 18:56
http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=26881

G_lund
2013-08-06, 18:57
Läs på och skaffa dig en träningspolare från klassen eller nått? :)

WHITEFOLKS
2013-08-06, 18:59
Vart tränar du?

Om du skickar pm så kan jag hjälpa dig gratis med vad du nu har frågor om.

Captainwide
2013-08-06, 19:04
Slösa inte pengar på PT, de flesta av dem kunde lika gärna själva behöva hjälp. Det är dyrt och du är student. Höj din livskvalitet i vardagen istället och köp bättre mat/mer kläder/mer till din bostad/gör något roligt med någon istället för att lägga det på en person som tagit en värdelös licens. Lusläs alla klistrade trådar här på forumet. Starta trådar. Fråga om utförande, schema, kost, rubbet.

Att du behöver en extra push, är endast en spärr. Du behöver ingen push av någon annan än dig själv, ta tag i ditt liv och våga göra förändringar!

beatrice
2013-08-06, 19:06
Läs på och skaffa dig en träningspolare från klassen eller nått? :)