handdator

Visa fullständig version : Deffa eller inte ?!

Dande92
2013-08-02, 12:37
Hej! Jag började träna i januari och planera var att jag skulle gå ner i vikt. Jag har nu gått från 92kg till 75kg. Men jag tycker jag fortfarande ser fet ut framför allt magen som sticker ut och mina love handels. De jag undrar är om de kan ha och göra med att jag inte har några muskler och är väldigt klen för har en väldigt dålig hållning För 75kg till 180cm är väl inte mycket? Vad ska jag göra för att bli tightare? Mvh

AlmostRipped
2013-08-03, 09:33
Om du började träna i januari skulle jag nog rekommendera att träna vidare innan eventuell deff, träna hårt, ät bra mat och vänta in resultaten så kommer du se skillnad. En deff är onödig om du inte redan har bra massa.

Grymt jobbat att gå ner 17kg! Ligg på kaloribalans och fuska inte med träningen så kommer du fortsätta förbättra din kropp! Lycka till!

Ekkhe18
2013-08-03, 10:37
+1 riktigt bra jobbat med viktnedgången det ska du ha creed för! :)

Jag tycker du ska skita i deffen och börja bygga

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Dande92
2013-08-03, 19:58
Tack! Riktigt skönt och har kommit ner dom här kilona men tycker jag ser så slapp nu ut dock. Precis som ni säger så blir de nog bäst med att bygga sen ta upp en till deff lite senare. Som ni ser på bilderna så är de mina "love handels" och bukfettet som stör mig mest. Är de något som kan se bättre ut om man får bättre hållning?

Dande92
2013-08-03, 19:58
...

aldoschadewitz
2013-08-08, 10:02
Hållningen kommer inte trolla bort dina kärlekshandtag. Jag tycker fortfarande att du har för mycket fett för att bulka men att lägga sig på energibalans och träna hårt är inte helt dumt. Jag hade dock gått ner iallafall en 5-7kg till innan dess för att få en bättre grund och då kanske inte en "cleanbulk" är helt fel.

Dande92
2013-08-09, 12:29
Hållningen kommer inte trolla bort dina kärlekshandtag. Jag tycker fortfarande att du har för mycket fett för att bulka men att lägga sig på energibalans och träna hårt är inte helt dumt. Jag hade dock gått ner iallafall en 5-7kg till innan dess för att få en bättre grund och då kanske inte en "cleanbulk" är helt fel.

Jo de förstår jag att dom inte kommer försvinna pga hållningen, Men jag håller med dig med att de skulle vara onödigt med bulk och lägga på sig mer fett. Tror jag ska ligga på balans och försöka bygga och träna hårt sen blir de en deff i vinter/vår