handdator

Visa fullständig version : Äter jag för lite ?

Frankys
2013-07-31, 01:07
Tjenare som rubriken lyder så undrar jag om jag käkar för lite, jag räknar inte mina kalorier och allt sådant. Men på en dag i snitt ungefär så käkar jag ungefär till frukost kanske en macka och lite yoghurt och keso, lunch inget oftast middag brukar jag käka hyfsat mycket kött potatis eller pasta kyckling m.m och en shake med whey typ, kvällsmåltid kan vara en macka. Känns som jag har ätit förskräckligt för lite det senaste men endå går mina vikter upp i gymmet rätt bra fortfarande ( tränat i ca 1-2 år ) kanske inte så seriöst i början å så men senaste månarna har jag legat i hårt å kör oftast 2h pass 4-6 dagar i veckan och hårt som fan :hbang: nu undrar jag även fast ja käkar så lite hur kan ja fortfarande gå frammåt och så, och vad jag bör äta för att kunna fortsätta växa *flex*

tråden kan gärna flyttas ifall ja la den fel :em:

edit: väger 74.6 185 lång

TranceII
2013-07-31, 01:14
Hur kan du tro att någon kan svara på det?

Vill du gå upp i vikt men gör inte det så käkar du inte tillräckligt. Vill du gå ner i vikt men gör inte det så käkar du för mycket.

Frankys
2013-07-31, 01:17
förlåt har formulerat mig lite fel kanske just nu vill jag gå ner lite i vikt men ändå gå uppåt i vikt på gymmet, bulk för börja efter sommarn :) så undrar mer ifall jag käkar tillräckligt för att ens behålla de muskler ja har ..

Guffelini
2013-07-31, 12:34
http://www.eatthismuch.com/

TranceII
2013-07-31, 14:02
förlåt har formulerat mig lite fel kanske just nu vill jag gå ner lite i vikt men ändå gå uppåt i vikt på gymmet, bulk för börja efter sommarn :) så undrar mer ifall jag käkar tillräckligt för att ens behålla de muskler ja har ..

Men du skriver inte hur mycket du går ner i vikt?

Vill du att vi skall uppskatta hur mycket "hyfsat mycket kött potatis" är? Ok, jag antar att du menar sådär 20 potatisar och 700 gram kött som man kan se i IF-tråden?

Innan du postar en tråd så fundera på vad du vill ha ut av den och vad vi skall svara på.

Wzup2u
2013-07-31, 18:44
vet ej men du tränar mycket ochäter väldigt lite så mkt kan jag säga varför 2h styrkepass när du kör upp mot 6 pass i veckan ??? hmm.