Visa fullständig version : foamroller storlek
aldoschadewitz
2013-07-26, 22:07
Hej, ska införskaffa en foamroller som jag tänkte använda för hela kroppen. Har därför lite frågor..
Vilken rekommenderar du?
Räcker 30cm eller bör man satsa på en längre?
Har jag hamnat fel får någon gärna flytta på tråden
Fjällbrynt
2013-07-26, 22:08
30 räcker!
Jag tycker att 30cm räcker.
Det är väl ryggen isf som man kanske vill ha en bredare till (?), men jag kör alltid en sida av ryggen i taget.
pezrulezhaakon
2013-07-26, 22:33
aldoschadewitz
Varför bara en?
Det finns ju set att få tag i med lite olika utföranden.
aldoschadewitz
2013-07-27, 10:32
Har inte sett något sådant set men antar att det blir dyrt. Tänkte åtminstone börja med en och se om jag gillar den innan jag köper på mig ett helt set.
Dom som säljs på stadium, någon som har koll på om dom är hårda? vill ha en stenhård
30cm rumbleroller funkar utmärkt till hela kroppen
Skickat från min HTC One via Tapatalk 2
Jag har den långa men önskar att jag hade köpt den korta. Jag vill rulla innan och efter träningen och då är den korta lättare att ha med sig i väskan.
aldoschadewitz
2013-07-27, 10:38
Jag har den långa men önskar att jag hade köpt den korta. Jag vill rulla innan och efter träningen och då är den korta lättare att ha med sig i väskan.
AA tänkte samma :)
Är rumbleroller värd sitt överpris?
Ptjaa. Den är bättre än andra skumrullar men egentligen så kan man ju använda vad som helst. Jag brukar mjuka upp mig genom att ligga på kettelbells som redan finns på gymet :D
500 kr för något som kommer hjälpa och hålla i många år framöver tycker jag inte är överpris egentligen.
Skickat från min HTC One via Tapatalk 2
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.