Visa fullständig version : Vad har hänt med stringbikinin? Ur mode eller nåt?
filmjölk
2013-07-09, 23:18
Inga stringbikinis så långt ögat kan nå på både beach och utebassäng. Whats up? Kom kvinnor/tjejer på att det var lika obekvämt som det ser ut att vara eller något? Eller har folk blivit mer pryda?
OBS! BILDFÖRBUD I TRÅDEN!
Detta kommer bli intressant. :D
Förmodligen ur mode bara.
Vadrigar
2013-07-09, 23:27
Saknar alternativet "Va? Har det någonsin varit mode?"
Latissimus Dorsi
2013-07-09, 23:30
4eyGLtT4b3o
Saknar alternativet "Va? Har det någonsin varit mode?"
+1
Jag trodde det mest bara existerade på film och dyl. Inte att det var en Svensson-grej.
Oljeblixten
2013-07-09, 23:44
Jorå det fanns här för en binge år sedan, då var det inte lätt att vara en hormonell högstadieelev på stranden.
Ska dock inte påstå att det var vanligt!
OBS! BILDFÖRBUD I TRÅDEN!
Varför?
Själv har jag aldrig greppat definitionen av "stringbikini" och då hade bilder varit lämpliga här.
Du skriver både stringbikini och string. Menar du det första eller både och? Det senare har väl aldrig varit vanligt på svenska badstränder.
Om detta är en typisk stringbikini (med syfte på storlek/form, ej färg/mönster) så har man ju fortfarande sett mycket av dem:
http://www.couturecandy.com/kushcush/monaco-string-bikini/product.html
eternallord
2013-07-10, 00:00
Sisqo saknar dem också
Oai1V7kaFBk
Jag tror definitivt att det beror på att "vi" är mer pryda nu. Några år ännu tidigare så var det ju även "mode" med topless.
Jag klagade inte då heller men visst har jag svårt att förstå att tjejer faktiskt vågar visa något som är så otroligt sexuellt laddat för en kille. För man tycker ju att de bör vara medvetna om vilka kåtbockar vi är. Självklart får de göra som de vill och jag misstänker att både stringbikini och topless har varit mer awkward än vad det har känts rätt, eftersom trenderna inte har kommit för att stanna.
filmjölk
2013-07-10, 10:16
Varför?
]
För att vi har redan en tråd med bilder på välformade kvinnobakdelar och det räcker gott så:) Inget fel på välformade kvinnobakdelar, tvärtom, men tyckte att själva grejen kanske kunde diskuteras utan visuella onanihjälpmedel.
För att vi har redan en tråd med bilder på välformade kvinnobakdelar och det räcker gott så:) Inget fel på välformade kvinnobakdelar, tvärtom, men tyckte att själva grejen kanske kunde diskuteras utan visuella onanihjälpmedel.
Du måste verkligen peaka nu ifall du tycker att det klassas som onanihjälpmedel :D :naughty:
filmjölk
2013-07-10, 10:41
Du måste verkligen peaka nu ifall du tycker att det klassas som onanihjälpmedel :D :naughty:
:/ Peakas...jadu. Här varken peakas det eller går något annat än au naturel..
Anar jag sexuella åtstramningar i det filmjölkska hemmet månntro ?!
PureWhey
2013-07-10, 11:08
Utomlands existerar dessa skönheter fortfarande på stränderna.
Le iPhone
hahavaffan
2013-07-10, 11:45
Jag vill slå ett slag för underdelarna som går strax över halva skinkorna. På en bra röv blir det till att gräva ett djupt hål i sanden där man ligger.
Själv har jag aldrig greppat definitionen av "stringbikini" och då hade bilder varit lämpliga här.
De flesta menar nog "bikini med stringtrosa" när de säger "stringbikini". Det du länkar till kvalificerar inte som stringbikini, utan skulle nog av de flesta kallas trekantbikini (syftar på BH-konstruktionen) eller knytbikini (obvious).
Det är väl som med annat, att trender kommer och går. Trekantbikinin är ju inte direkt någon ny uppfinning, utan en revival från kanske åttiotalet, så det är väl bara att vänta på något gott om man tycker att stringbikinin är en hit.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.