Visa fullständig version : Boden
Baronpanda
2013-07-07, 19:03
Nu är det så att jag ska upp till Boden snart och undrar om någon har erfarenhet av gym där?
Googlade och hittade något 24/7 gym, någon som gymmat där och hur är utbudet av vikter etc där?
Stog även att de sålde tillskott där, någon som vet exakt eller är det de vanliga lite protte/någon gainer?
Isåfall skulle det undlätta packningen så man inte behöver ta med några kilo protte!
Så jag i helheten undrar jag om någon som bor/vart där har erfarenhet av något gym där!
Stog även att de sålde tillskott där, någon som vet exakt eller är det de vanliga lite protte/någon gainer?
Isåfall skulle det undlätta packningen så man inte behöver ta med några kilo protte!
Kolozzeum och andra kosttillskottsförsäljare levererar nog till Boden...
Baronpanda
2013-07-07, 19:11
Kolozzeum och andra kosttillskottsförsäljare levererar nog till Boden...
Inte 100 på att jag kan beställa dit jag ska bo.
Därför jag ville kolla andra alternativ.
Det finns Sensia, Underground, BAK, Nordpolen och Winternet att träna på.
Sensia, Nordpolen och Winternet är väl ok. Inte så mycket mer, Underground och BAK har jag inte varit på.
Osäker på vad som säljs, var ett tag sen man var där.
T.E sports har ett rätt stort utbud, främst BS. Kolla Facebook-sidan för mer info om öppettider. Underground (har bytt både ägare och namn nu tror jag men ska vara ta!)
Sent from my iPhone using Tapatalk
T.E sports
Det finns ett 24/7 gym som är billigt, annars finns det ett bra lokalt källargym som heter BAK (bodens atletklubb, de finns på facebook) och kostar runt 1200 kr per år. 24/7 gymmet har væl skapligt med vikter men mkt cardiomaskiner, källargymmet har bra med utrymme, stænger och hantlar upp till 60 kg.
Finns även en nystartad kostillskottsbutik i Boden med bra utbud+ skapliga priser men antar man ej ska skriva ut namnet här men borde komma fram om du googlar.
Inte 100 på att jag kan beställa dit jag ska bo.
Därför jag ville kolla andra alternativ.
Vart skall du bo?
Baronpanda
2013-07-07, 20:47
Vart skall du bo?
Ska upp till Boden för vaktutbildning, så bor på deras lokaler som de har.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.