Visa fullständig version : Drömmer att jag är full
Jag jobbar natt och brukar vända på dygnet en gång i veckan. Jag sover då cirka tre timmar efter sista arbetspasset. Det plus att jag är helt slut efter jobbet gör att jag går och är väldigt trött hela dagen och kvällen. När jag går och lägger mig kring 23.00 så brukar jag vara helt väck och somna direkt. Jag drömmer ALLTID att jag är full, slut och vinglar omkring. Sen vaknar jag efter tre timmar och får ligga vaken två-tre timmar innan jag somnar igen.
Är det någon som drömmer samma eller är det bara jag som börjar bli slutkörd av allt nattjobb?
Tricklew
2013-06-29, 18:07
Billig fylla :MrT:
Billig fylla :MrT:
Är lite tungt dock för jag brukar ofta slåss i drömmarna med varierad utgång. :(
Är lite tungt dock för jag brukar ofta slåss i drömmarna med varierad utgång. :(Spritens skadeverkningar!
:d
Jobba natt under längre perioder har väl bevisats vara skadligt för psyket. Du har tur som jobbar natt så sällan, eller? Det var lite otydligt. Du jobbar natt en natt i veckan om jag förstår rätt?
Jag tror det är att du vänder på dygnet som gör att du drömmer konstigt.
Jag jobbar alltid natt men vänder på dygnet för att leva dagliv en gång per vecka. Nattjobb Söndag-torsdag, söndag-tisdag.
vem vet verkligheten kanske är dina drömmar.
och när du tror du är vaken och skriver på kollo, äter, tränar och skiter då drömmer du :)
http://img19.imageshack.us/img19/5092/j16c.jpg
?
spoonchest
2013-06-29, 21:43
Given fråga: Vaknar du bakis?
Njaaee. Men lite dimmig. Det kan ju iofs bero på att jag under de två nätterna snittar tre timmar per natt. Dagen efter fylledrömmarna är jag back on track och kan somna på kvällen och vakna utvilad tidigt på morgonen.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.