aKJr
2013-06-29, 12:37
Tjenare,
Jag bor nu på Marstrand och har ej tillgång till gym. Jag försöker fortfarande hålla igång träningen och förhoppningsvis även bygga på mig lite. Upplägget jag kört nu har varit:
40 min powerwalk runt ön där det är ojämn terräng, upp och ner för klippor.
Detta gör jag varje dag då vädret tillåter, ca 5 ggr i veckan.
Varannan dag kör jag: (allting görs i ett set till failure)
Chins
Pull-ups
Armhävningar
Bänk-dips
Reverse pushups med rep
Leg raises
REPEAT x3
Detta kör jag igenom 3 ggr med 10-30s vila mellan övningar, och 2-3 minuter vila mellan omgångarna.
Stats:
Ålder: 20
Längd: 182
Vikt: 68
Tränat SL5x5 i 6 månader, följt av högreps program 5ggr/v i 1 månad och nu är jag här på Marstrand.
Kost:
09:00; Två stora tallrikar fil med musli.
15:00; 4 hårdmackor med 210g tonfisk, 1 dl keso samt några ostskivor.
17:00-18:00; 1 skopa EAA efter träning + frukt.
20:00; Middag: Pastasallad, korvstroganoff med bulgur, pannkakor med keso och sylt, etc, varierar mycket.
Ligger på litet kaloriunderskott.
Så nu undrar jag hur ni tycker att jag borde lägga upp träningen för att få ut maximalt av den?
Tack
Jag bor nu på Marstrand och har ej tillgång till gym. Jag försöker fortfarande hålla igång träningen och förhoppningsvis även bygga på mig lite. Upplägget jag kört nu har varit:
40 min powerwalk runt ön där det är ojämn terräng, upp och ner för klippor.
Detta gör jag varje dag då vädret tillåter, ca 5 ggr i veckan.
Varannan dag kör jag: (allting görs i ett set till failure)
Chins
Pull-ups
Armhävningar
Bänk-dips
Reverse pushups med rep
Leg raises
REPEAT x3
Detta kör jag igenom 3 ggr med 10-30s vila mellan övningar, och 2-3 minuter vila mellan omgångarna.
Stats:
Ålder: 20
Längd: 182
Vikt: 68
Tränat SL5x5 i 6 månader, följt av högreps program 5ggr/v i 1 månad och nu är jag här på Marstrand.
Kost:
09:00; Två stora tallrikar fil med musli.
15:00; 4 hårdmackor med 210g tonfisk, 1 dl keso samt några ostskivor.
17:00-18:00; 1 skopa EAA efter träning + frukt.
20:00; Middag: Pastasallad, korvstroganoff med bulgur, pannkakor med keso och sylt, etc, varierar mycket.
Ligger på litet kaloriunderskott.
Så nu undrar jag hur ni tycker att jag borde lägga upp träningen för att få ut maximalt av den?
Tack