Visa fullständig version : Micheals Jai träning rutiner?
ghostkilla
2013-06-27, 17:20
Hej jag såg nyss denna video och jag undrar om någon av er vet hans tränings rutiner eller kosttillskott
Om ni pausar på 3:42 så kommer ni se att han har ganska sjuk kropp..
ghostkilla
2013-06-27, 17:41
Hej jag såg nyss denna video och jag undrar om någon av er vet hans tränings rutiner eller kosttillskott
Om ni pausar på 3:42 så kommer ni se att han har ganska sjuk kropp..
Oj.. glömde lägga in videon http://www.youtube.com/watch?v=fylDp1VtZbA
filmjölk
2013-06-27, 17:59
Jag gissar på vanlig jäkla styrketräning, en hel del cardio samt lite kampsport. Kosttillskotten består nog av diverse olagligheter samt kreatin och vassleprotein och kosten är nog rätt mycket av typen "torftig" kycklingbröst, ris och broccoli. Laxkotlett, potatis, och vitkål med fettfri sås. havregryn och äggvita.
Phil Heath
2013-06-27, 18:08
Michael är kung! Blood And Bone är så jävla cool!
Har har 7 svarta bälten i olika kampsporter och har vunnit en del på nationell nivå. Så en hel del kampsport lär han träna.
Det behövs hård träning, bra genetik och lågt kroppsfett samt 10-20 år av kontinuerlig träning . I övrigt inget magiskt.
F.Ö, detta är din tredje tråd om karln, är det inte dags att börja träna själv?
Pitepalt
2013-06-27, 18:35
jag gissar på vanlig jäkla styrketräning, en hel del cardio samt lite kampsport. Kosttillskotten består nog av diverse olagligheter samt kreatin och vassleprotein och kosten är nog rätt mycket av typen "torftig" kycklingbröst, ris och broccoli. Laxkotlett, potatis, och vitkål med fettfri sås. Havregryn och äggvita.
+1
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.