Visa fullständig version : Kolozzeums äldste oskuld ! Who is the most forever alone !
Insåg att det knappast enbart är jag här som är lätt dragen år asperger hållet med fixeringar ( dedikation är ett annat namn för det ) och svårigheter med att behålla relationer.
Därför tänkte jag nu att de som vågar och vill här får posta sin ålder om de liksom jag ej kommit till skott ännu.
Regler:
Posta ålder och kön om ni ej " rullat runt i sänghalmen" ännu
Om ni kommenterar ett inlägg gör det med respekt för OP och hens känslor
I egenskap av trådskapare kör jag en "first"
19 år ( 20 i Augusti ), Man
Mollestam
2013-06-16, 00:33
Det som stör mig mest är att vi uppenbarligen är lika gamla men att dina kulinariska kunskaper vida överstiger mina :(
Motsvarigheten till barndomens tävlingar där "alla vann", fast tvärtom
Jag var 19 4/5 när jag väl fick tillfället. Väldigt ovärt tillfälle och med en 11 år äldre tjej som var vän till min syster.
Bli för fasen inte stressad och gör om min tabbe...
Det som stör mig mest är att vi uppenbarligen är lika gamla men att dina kulinariska kunskaper vida överstiger mina :(
Som sagt ... lite lätt aspergers, om jag gillar något tenderar jag att snöa in på det till den milda grad att jag ibland sitter uppe efter midnatt med artiklar från universitet på engelska för att bredda mina kunskaper .... och så gillar jag mat
Just start cookin brah
Motsvarigheten till barndomens tävlingar där "alla vann", fast tvärtom
Något i den stilen, vore kul att se hur pass många kololiter som liksom jag fallit face down i the game ;)
BlötSnö, är inte direkt desperat så har inga planer på det, dock skall jag till bråvalla med 20-tal andra testosteronstinna ynglingar och även en del kjoltyg så får väl se vad alkohol och redlöshet gör med mig ...
Vad exakt är mild Aspergers? Är det vad man på den gamla goda tiden kallade blyg/reserverad? Att sitta uppe på småtimmarna och läsa något intressant känns inte som att det kvalificerar
Genuint nyfiken så ta inte illa upp :)
OnT: Lycka till (eller vad man nu säger). Första gången, var en egoist, hyfsat vanligt att man får prestationsångest och problem att få upp den om man försöker sig på att vara kung redan på ruta 1 ;)
Tror folk missuppfattat syftet med tråden, anledningen till att jag skapade den var på grund av att folk verkar bli så chockade då de får reda på att jag är oskuld ( vid exempelvis "jag har aldrig" leken vid fester osv. tvingas jag var tråkmåns ... ) då främst på grund av att jag liksom många andra styrketränande individer ( detta är min personliga iakttagelse ) är passionerad, lugn och mer muskulös än medelsvensson.
Då jag starkt tvekar på att jag är den i bäst form på kolo som ej rumlat runt bland lakanen tyckte jag det verkade intressant att se hur många andra som upplevt detta.
Detta är alltså inte en tråd med syftet "tipsa mig att komma till" det är relationstråden för, om jag verkligen ville skulle jag utan tvekan få omkull en packad tjej på krogen, så posta inte tips till mig eller någon annan postare om de inte ber om det.
Back on topic nu !
19 är inte horribelt sent direkt. Jag blev själv av med oskulden när jag var 19.
I tonåren är det dock lite tabu att "inte ha gjort det" så folk hemlighåller ju ofta om de är "sena" med det eller överdriver antalet sexpartners/erfarenhet.
Det är t om så jag minns att en klasskompis pratade om hur just "<tjejs namns> fi**a" var najs, till skillnad från alla andra han hittills hade prövat. Detta var när vi var 11!
Sanningen tänjs det nog en hel del på redan i tidiga år och upp till 20. I vissa fall även efter. Det är nog inte så ovanligt att vara oskuld vid 19 misstänker jag.
Sen är det ju dessutom skitsamma om detta inte är något problem för dig.
Vad exakt är mild Aspergers? Är det vad man på den gamla goda tiden kallade blyg/reserverad? Att sitta uppe på småtimmarna och läsa något intressant känns inte som att det kvalificerar
Genuint nyfiken så ta inte illa upp :)
OnT: Lycka till (eller vad man nu säger). Första gången, var en egoist, hyfsat vanligt att man får prestationsångest och problem att få upp den om man försöker sig på att vara kung redan på ruta 1 ;)
Med mild Aspbergers menar jag att jag ibland totalt kan glömma bort dygnets timmar då jag får en fixering vid saker jag finner intressant som ibland nära på skrämmer människor. Då jag exempelvis började intressera mig för kost och näringslära läste jag igenom egentligen alla större trådar här, hela leangains guiden, IIFYM, Starting Strength, säkert 20 nummer av body på skolbiblioteket samt en hel del universitetslitteratur på engelska, allt på under 4 dagar.
Samma sak då jag som mitt projektarbete i skolan hade en fixering vid att bygga en fungerande van der graaf generator på egen hand med enbart delar man hittade i hemmet, utan någon som helst mekanisk kunskap som grund. Det hela slutade med att jag efter att ha gått runt med den 1,7m höga pjäsen genom hela Linköping till Linköpings universitet för att lösa ett polaritetsproblem sålde min pjäs till skolan då den helt enkelt utklassade den min fysiklärare hade med hästlängder ( lyckades få till synliga blixter på upp till en halv meter ... älskade den maskinen ... )
Jag är alltså villig att gå genom mödor den större delen av min omgivning finner omöjliga för att uppnå mina mål, och kan i mitt fixerade läge nästan tappa den ibland överdrivna empati jag annars känner för min omvärld. Detta gör att människor finner mig intressant då jag har en mycket särpräglad personlighet som är oerhört resultatfixerad då jag till skillnad mot många andra runt mig vägrar godta att bara vara "ok" i något jag tar mig för, vilket är både problematiskt och mycket givande beroende på situation. Detta klassar jag som lätt aspbergers då jag är fullt funktionabel och ibland till och med uppskattad i sociala sammanhang. men långt ifrån "normal".
19 är inte horribelt sent direkt. Jag blev själv av med oskulden när jag var 19.
Precis, intressant att se vilka andra åldrar det finns här, kanske skulle ändra topic till "när förlorade du oskulden" ?
Bli av med oskulden är min största besvikelse här i livet. Önskar ingen den förtroendetappandet på livet som jag upplevde. Btw leder jag med 21 år?
MackeJuve
2013-06-16, 03:01
18 år, på festival i ett tält. Hon var snygg och jag var i komisk högform!
Känns som det kommer bli en tråd om hur alla blev av med oskulden istället, och sluta med att carnes berättar om hur det gick till när han var 8år och drog på sin första supermodel.
om jag gillar något tenderar jag att snöa in på det till den milda grad att jag ibland sitter uppe efter midnatt med artiklar från universitet på engelska för att bredda mina kunskaper
Jag gillar hur du får normalt beteende till att låta som något konstigt... :smash:
Jockefarmer
2013-06-16, 05:53
Vivaldi jag känner igen det där själv :) Du kanske är snäppet värre dock.
22 år, and still counting.
Angående utseende skulle jag ge mig själv en bra dag 3.5-4/10 men det kanske är lite för mitt dåliga självförtroende. Jag skulle kanske snitta 4-5/10 om man gick runt och frågade andra, vad vet jag.
För er som inte tror mig, jo man kan faktiskt vara oskuld vid 22års ålder utan religiösa och liknande skäl. Jag har haft sociala problem sen jag var 6år gammal (speciellt att prata med tjejer), och då snackar vi inte lite vanligt svenskt blyg utan problem med ögonkontakt, hatar när folk tittar på mig dvs vara i centrum (kvittar om det är 2 eller 20 pers, det kan vara lika jobbigt), detta släppte lite i 18års åldern och jag kunde ringa läkare osv utan att behöva oroa mig för "vad ska jag säga, vad kommer dom säga?" Men i 18års åldern utvecklade jag dåligt självförtroende, EXTREMA motivationsproblem och nedstämdhet/depression.
Där har ni min intressanta livshistoria, betyder detta att jag leder nu då? ;)
Jag blev av med min för ganska exakt ett år sedan strax efter att jag fyllt 24. Jag hade aldrig tjejer som en prioritet och hela grejen med raggning på krogar osv. föll mig inte i smaken. Detta tillsammans med att jag är rätt blyg gjorde att det tog tid. Har fortfarande idag när jag är 25 år gammal aldrig haft en flickvän.
Så det gäller inte att stressa upp sig, även om alla ens vänner gökar på friskt så får man ta det i sitt eget tempo. :)
Jag vet helt normala fina killar som kom en bra bit över 25 innan det hände.
Känns som det kommer bli en tråd om hur alla blev av med oskulden istället, och sluta med att carnes berättar om hur det gick till när han var 8år och drog på sin första supermodel.
:laugh:
16.
Var sådär. Hon var rätt snygg dock.
Jag vet helt normala fina killar som kom en bra bit över 25 innan det hände.
Exakt. Jag tror dessutom att det lätt är typ 20% av killarna som går ut gymnasiet oskulder. Man behöver inte sätta någon diagnos på sig själv bara för att man är typ 25 och oskuld.
Är ju kanske inte ovanligt heller med den i gruppen som säger "Wtf, är du oskuld som 19?!" är en som själv är oskuld och skäms för det. Därmed döljer han (för jag vill påstå att det här oftast är killar) det genom att tydligt antyda för allt och alla att det är jättekonstigt att inte ha haft sex i den åldern. Sen är där 1 eller några till i gruppen som känner sig obekväma pga att de inte heller har haft sex och blir lite tysta för att det inte ska framgå att de heller inte har haft sex. Eller tvärtom, de som ser chansen att instämma "men jösses det trodde jag inte!" för att visa för omgivningen att de minsann inte är någon oskuld (fast att de är det).
Men frågan är ju vad t.ex en "helt normal" 25årig oskuld gjort hela tonåren? 365 dagar x typ 5 år utan att ha haft ens en tanke på att man vill ligga? Jag menar är man ful så ligg med fula då, etc.
Eller stryk det. Det var ogenomtänkt. Kom på flera st själv som det fan inte är nått fel på. Helt enkelt inte blitt av pga en jävla massa olika anledningar.
Varför tror och tycker många att just första ligget ska vara höjdpunkten i ens sexuella liv och att, helt utan tidigare erfarenhet, vara perfekt?
mattepatte
2013-06-16, 10:57
Varför tror och tycker många att just första ligget ska vara höjdpunkten i ens sexuella liv och att, helt utan tidigare erfarenhet, vara perfekt?
Aldrig tänkt på det på det sättet, men haha fan vad det stämmer. Konstigt egentligen.
För att alla andra gånger bara kommer vara "en i mängden"? Idk.
Liggen blir ju bara bättre med åren faktiskt.
Jag pillade redan på en tjej innanför småbyxorna när jag gick i 6an, men det dröjde tills 20 innan jag stoppade in den i nån. Jag skulle nog tycka det vore lite konstigt om man inte kysst eller strulat runt med en tjej nått alls överhuvudtaget om man är 16+, men att sätta på någon innebär oftast en del arbete och jag kan respektera varför folk inte vill hålla på med det.
Man kan ju också tro, med god anledning, att det ska vara början på ens sexuella liv. Första gången blir ju automatiskt också den bästa, eftersom det är den enda så långt :)
Man kan ju också tro, med god anledning, att det ska vara början på ens sexuella liv. Första gången blir ju automatiskt också den bästa, eftersom det är den enda så långt :)
Jo absolut. Men även när folk kollar i backspegeln så är det besvikelse till höger och vänster.
Nästan signaturmaterial, roligaste kommentaren jag läst på länge :D
filmjölk
2013-06-16, 11:20
Som småbarnsförälder tror jag faktiskt att min oskuld håller på att tillbakabildas.
MathiasF
2013-06-16, 11:24
Exakt. Jag tror dessutom att det lätt är typ 20% av killarna som går ut gymnasiet oskulder. Man behöver inte sätta någon diagnos på sig själv bara för att man är typ 25 och oskuld.
Har för mig att 1/3 tappar den före, 1/3 under gymnasietiden och den sista tredjedelen efter.
Haha!:laugh:
Tänkte precis samma sak!
Har för mig att 1/3 tappar den före, 1/3 under gymnasietiden och den sista tredjedelen efter.Stämmer bra det.
"Ett stort antal studier undersöker hur stor andel av ungdomarna som samlagsdebuterat vid en viss ålder. En grov sammanfattning visar att ungefär en tredjedel av ungdomarna har samlagsdebuterat när de går ut årskurs 9 och ungefär två tredjedelar har gjort det i gymnasiets årskurs III."
http://xn--folkhlsostmman-9hbf.se/PageFiles/3362/r200618Undomarochsex0605.pdf
Härligt att se att tråden är back on track !
Mod kan om de känner för det mellan superseten ändra trådens topic till "När blev du av med oskulden" då jag känner att detta nog kan vara mer intressant och skapa mer givande diskussioner !
Jockefoten
2013-06-16, 13:38
Mod kan om de känner för det mellan superseten ändra trådens topic till "När blev du av med oskulden" då jag känner att detta nog kan vara mer intressant och skapa mer givande diskussioner !
Kanske: Tråden för oss som har haft sex eller tänker börja göra det!
Var 14 eller 15, hade dock ljugit och sagt att jag blivit av med den några månader tidigare av nån anledning jag inte kommer ihåg idag riktigt. Efter det så dröjde det två år innan jag låg igen.
Chilla mamma
2013-06-16, 13:49
Haha, jag minns när hade chansen att bli av med oskulden men inte fick upp den pga nervositet. Det kändes som att jag missade det enda tåget som gick, någonsin. Har än idag problem med snoppen. Blir lätt hård, men slaknar lätt mitt i, haha. Tjejen gillar det inte.
Mollestam
2013-06-16, 14:21
15 bast, hon som bjöd hem mig. Hennes föräldrar i rummet bredvid, träffade dem aldrig igen. Awkward silence of d00m efter.
Jag var 12. SoOOOclose.
Om man är en normal grabb och fortfarande oskuld vid 25 så är man ute på hal is. Jag skulle vilja sätta ''beta'' som diagnos.
Samma gäller folk som tror på tomtar och troll och vill vänta tills dom är gifta.
Scratch89
2013-06-16, 16:27
Jag blev av med min för tidigt, tycker jag så här i efterhand.
Var 22 år. . Med första tjejen som jag var seriöst tillsammans med, vi var tillsammans tre år. . Efter henne träffade jag min nuvarande fru. . Så 2 tjejer totalt som jag har haft sex med, är 40+ nu, så man kan nog säga att jag är carnes motsatts
Var 22 år. . Med första tjejen som jag var seriöst tillsammans med, vi var tillsammans tre år. . Efter henne träffade jag min nuvarande fru. . Så 2 tjejer totalt som jag har haft sex med, är 40+ nu, så man kan nog säga att jag är carnes motsatts
Varför tog det en sån tid?
Finns vettigare saker man kan pyssla med på sin fritid som 16 åring än att jaga kjolstyg om man har lite intressen.
en stor stark
2013-06-16, 16:45
Vissa har kanske andra intressen än enbart sex som tar ens tid? Förstår inte problemet.
Man hinner med både ***** och andra intressen med lite planering, jag lovar.
Finns vettigare saker man kan pyssla med på sin fritid som 16 åring än att jaga kjolstyg om man har lite intressen.
Håller helt klart med. Dom jag känner som enbart raggade under den åldern låg mindre än vad jag gjorde (hade en hel del intressen då)
en stor stark
2013-06-16, 16:47
Man hinner med både ***** och andra intressen med lite planering, jag lovar.
Såklart. Däremot kanske det tar lite längre tid innan man har sex? Om man tycker att det är värt det så är det väldigt beta att ha sex bara för att ha sex så snart som möjligt. Vissa har kanske intressen som tar mycket tid (plugg t.ex.) vilket kan göra det svårt att få till det lika snabbt.
Håller helt klart med. Dom jag känner som enbart raggade under den åldern låg mindre än vad jag gjorde (hade en hel del intressen då)
Varför ifrågasätter du för då om du håller med och förstår? :confused:
Sent in i puberteten, ointresse av fester och krog, prioritering av träning och kost, till viss del blyghet, inget behov av bekräftelse och erövringar. .. Typ något sådant. .
Även när jag träffade min första sambo, var det ingen panik att ha sex, tror vi var tillsammans 2-3 månader innan vi hade sex första gången. .
Vadrigar
2013-06-16, 16:57
15, var som väntat ganska dåligt men det är ingenting jag ångrar och jag förstår inte varför någon skulle. Finns inget heligt i "första gången" som många verkar tro. Skulle nog snarare ångra att jag inte gjorde det eftersom många äldre oskulder verkar må dåligt över det.
mattepatte
2013-06-16, 17:01
inget behov av bekräftelse och erövringar. ..
Tänker du så än idag?
Helt fel syn på det imo.
Sent in i puberteten, ointresse av fester och krog, prioritering av träning och kost, till viss del blyghet, inget behov av bekräftelse och erövringar. .. Typ något sådant. .
Även när jag träffade min första sambo, var det ingen panik att ha sex, tror vi var tillsammans 2-3 månader innan vi hade sex första gången. .
Aight, låter fullkomligt rimligt. Kul att du har en fruga. Nu vet jag inte om du syftar på mig gällandes bekräftelse, men låt gå.
filmjölk
2013-06-16, 17:01
Jag var 17. Det var helt outstanding i hela max 2 minuterna det varade (för mig...för henne, förmodligen not so much).
Jag var 17. Det var helt outstanding i hela max 2 minuterna det varade (för mig...för henne, förmodligen not so much).
Aaah.. Alla gånger man pangade efter 1 min. Så sickening.
en stor stark
2013-06-16, 17:05
Vill man ha sex, och prioriterar det, så är det så är det såklart synd om man ska behöva vänta.
Ofta är det dock att man har andra prioriteter förutom sex (vilket inte betyder att man skulle sagt nej om man fått tillfället), vilket jag kan tycka är respektabelt.
mattepatte
2013-06-16, 17:08
Det här med prioriteringar förstår jag inte heller. Det är inte så att sex tar massor med tid ifrån vardagen.
Jag ville ha mer sex som ung men jag var bara för blyg.
Aight, låter fullkomligt rimligt. Kul att du har en fruga. Nu vet jag inte om du syftar på mig gällandes bekräftelse, men låt gå.
Nä syftade inte på dig, bara allmänt :)
Det här med prioriteringar förstår jag inte heller. Det är inte så att sex tar massor med tid ifrån vardagen.
Exakt. Jag prioriterade sex samtidigt som jag festade, hade mina boys, nördade tvspel/wow/cs1.6/pluggade i skolan/reste med familjen/byggde en fet koja i skogen (ja jag är barnslig) och jag låg som fan.
Edit; åkte moped också!
Nä syftade inte på dig, bara allmänt :)
Aight
en stor stark
2013-06-16, 17:12
Nej, men man kanske inte har mental ork att gå ut och festa lika mycket/leta om man pluggar hårt och har många andra prioriteter. Vilket gör att man kanske kommer ha mindre sex/förlora oskulden senare. Vilket är ett val man gör. Precis som att man väljer att lägga mindre energi på X för att istället ha mer sex.
filmjölk
2013-06-16, 17:14
Aaah.. Alla gånger man pangade efter 1 min. Så sickening.
:D Sickening indeed. Både extremt skamfullt och sinnessjukt skönt på samma gång. Förnedringen av att be om ursäkt efteråt....dat feel:D
:D Sickening indeed. Både extremt skamfullt och sinnessjukt skönt på samma gång. Förnedringen av att be om ursäkt efteråt....dat feel:D
HAHA be om ursäkt?
Komma efter 1 min
- Ur doing it wrong filmjölk.
Fan.. Man ber henne vänta någon minut sen är det round 2.
Har man rätt folk i sin klass eller på sin skola, eller i sin direkta närhet/en granne visst, då tar det inte tid. Men har man inte det får man ju antingen leta på andra skolor eller i värsta fall i andra kommuner.
Betänk att detta var innan mobiltelefoner och internet.
filmjölk
2013-06-16, 17:25
HAHA be om ursäkt?
Komma efter 1 min
- Ur doing it wrong filmjölk.
Fan.. Man ber henne vänta någon minut sen är det round 2.
Då har du missat en upplevelse utöver det vanliga.
Hela grejen med en helkväll av romantik, förväntningar, mysigt hångel, förspel, spännande nervositet, och sedan blåsa allt på en halvminut, göra tjejen besviken tom. äcklad (tänk en halv hink i ansiktet) och sedan skamset be om ursäkt, klä på sig igen, skiljas åt utan att ens ge varandra en puss/ens prata och sedan ligga vaken och gråta hela natten i kudden för att man är en sån loser.
awesomooo
2013-06-16, 17:26
20. Dåligt, awkward, pinsamt, läskigt sen blev jag jättesugen på sprite efter och drog hem och drack det. Förekommer inte så ofta och känner inget behov av det, Aftonbladet skulle bli oroliga för mig nu efter deras SUPERUNDERSÖKNING om svenskars sexvanor. Vill inte gå ut på krogarna och fappa någon random hoe.
mattepatte
2013-06-16, 17:27
Hela grejen med en helkväll av romantik, förväntningar, mysigt hångel, förspel, spännande nervositet, och sedan blåsa allt på en halvminut, göra tjejen besviken tom. äcklad (tänk en halv hink i ansiktet) och sedan skamset be om ursäkt, klä på sig igen, skiljas åt utan att ens ge varandra en puss/ens prata och sedan ligga vaken och gråta hela natten i kudden för att man är en sån loser.
:hbang::laugh:
Jag har pangat efter 1 minut med tjejer jag har höjt förväntningarna hos, det gäller att flippa situationen till sin fördel och inte ge upp. Ett bra trix är att dra ut och gå ner och äta henne och spruta i smyg. Om du kör med kondom är det rätt kört om du inte har en annan på dig:>
Men jag tar nog hem priset, en brud jag jobbade på ett bra tag avbröst sexet för jag hade för liten, något hon sa 2 mm från mitt ansikte. Dat feel.
Men jag tar nog hem priset, en brud jag jobbade på ett bra tag avbröst sexet för jag hade för liten, något hon sa 2 mm från mitt ansikte. Dat feel.
På allvar? Fan vad respektlöst alltså... *grr27*
Antar att kontakten mellan er blev lite sämre efter det?
(hon måste sagt det endast av djävulsskap?)
Efter alla 1000-tals tråkiga och irriterande posts som du har gjort så var du faktiskt rolig nu. Grattis och skam den som ger sig!
StarkaUlf
2013-06-16, 17:41
Det är väl en jävla tur att folk har olika prioriteringar och tankesätt. Hade alla varit som Carnes och satt på varenda en han kommer åt, så hade nog jorden varit överbefolkad vid det här laget.
Status Quo
2013-06-16, 17:41
Är vid 25 års ålder fortfarande oskuld. Blev dock avsugen i 30 sekunder utan stånd en gång.
Är vid 25 års ålder fortfarande oskuld. Blev dock avsugen i 30 sekunder utan stånd en gång.
Haha vinballe?
Status Quo
2013-06-16, 17:43
Haha vinballe?
Ja och lite nervositet på det. Fick upp den först men sen när det var dags slaknade den.
På allvar? Fan vad respektlöst alltså... *grr27*
Antar att kontakten mellan er blev lite sämre efter det?
(hon måste sagt det endast av djävulsskap?)
Vår kontakt dog efter det, ja. Jag grät den kvällen och var lite scarred, men ingen biggie. Kul att skämta om det nu.
Orginalinlägget:
Hade jobbat på en tjej i typ 2 månader. Bjudit ut henne, middag hos mig, romantiska konversationer på telefon, sms osv. Hon lät mig aldrig ''hit dat'' för hon inte vill framstå som billig osv.. Men om vi spolar fram lite:
Vi är hemma hos mig efter en riktigt bra kväll, i taxin på väg hem lät hon mig taffsa (nomsayin).. Väl hemma gör jag mig redo för krig och vi möts i sängen. Akten ska nu äntligen ske. ca 1 minut in i sexet säger hon ''vänta vänta vänta.. du sluta...''
Jag: Vad är det?
Hon: Ja alltså.. jag vet inte riktigt hur jag ska säga det här så jag säger det bar rakt ut.
Jag: Jaha, okej.
Hon: Du har för liten.
Jag: :confused: :(......*cry*
Such is life med en gråzones penis I guess.. Över 15, under 20. Hon drog strax därefter och sa upp all kontakt, grät lite den kvällen, fyfan :D
Aja, det var länge sen och nu brukar jag skämta om det.
Ja och lite nervositet på det. Fick upp den först men sen när det var dags slaknade den.
Det är de gångerna man undrar om det fan verkligen är värt allt bök.
Status Quo
2013-06-16, 17:50
Det är de gångerna man undrar om det fan verkligen är värt allt bök.
Ptja... Jag var glad bara över det faktum att en kvinna ville vidröra min penis. Så det är inget jag har hängt upp mig på.
jflycore
2013-06-16, 18:10
Känner igen mig lite i Carnes. Eller? Jag vet inte.
Måttligt sexberoende under ett antal år, manlig slampa eller vad man ska kalla det.
Nog sagt.
Första ligget = Hemma på morsan toa med min syrras polare. Det va ett bra ligg. Ålder 16.
Andra ligget = Hann inte ens stoppa in den innan avlossning. High five. Ålder, 17.
Numera, 30 år. Får aldrig ligga. Mest för att man tydligen börjar begära andra saker av kvinnor än bara naket.
17 år, var med min första och hittills enda tjej. Minns faktiskt inte första gången, men det blev mer än en gång under drygt ett års tid...... Jag är inte särskilt fixerad vid det. Tycker det är mer en bonus när man får vara med någon man älskar och får bli älskad av. Den känslan är det inget som slår, dock tråkigare när det tar slut.
Om man är en normal grabb och fortfarande oskuld vid 25 så är man ute på hal is. Jag skulle vilja sätta ''beta'' som diagnos.
Samma gäller folk som tror på tomtar och troll och vill vänta tills dom är gifta.
Mja, fast det är rätt stor skillnad på att sätta diagnosen "beta" och "asberger". Beta är ju mest en attitydgrej, asberger är ett livslångt handikapp. Du om någon lär ju hålla med om att det mest är självskadebeteende att säga "jag är 25 år och oskuld, det måste betyda att jag har obotligt handikapp".
19.5, sen gjorde jag chode-misstag nr 1 och blev ihop med henne så det blev ingen mer förrän 2.5 år senare.
Status Quo
2013-06-17, 08:37
Mja, fast det är rätt stor skillnad på att sätta diagnosen "beta" och "asberger". Beta är ju mest en attitydgrej, asberger är ett livslångt handikapp. Du om någon lär ju hålla med om att det mest är självskadebeteende att säga "jag är 25 år och oskuld, det måste betyda att jag har obotligt handikapp".
I mitt fall handlar det om psykiska problem som lett till isolation. Ingen asberger. Kanske lite beta. Jag uppfattar det dock som att jag har lätt att bygga en initial attraktion med tjejer men med tiden kommer mina sämre sidor fram (lättprovocerad, känslig, elak, lat, likgiltig inför andras känslor m.m) och då tappar tjejerna intresse.
Vår kontakt dog efter det, ja. Jag grät den kvällen och var lite scarred, men ingen biggie. Kul att skämta om det nu.
Orginalinlägget:
Låter ju helt jäkla sjukt, måste ju vara en störd tjej? Om hon nu var så förslappad att en gråzonare var för liten!!! så måste man ha en kraftig rubbning för att såra någon på det sättet.
Håller med vad någon annan skrev tidigare - hon måste ha gjort det endast för att såra dig. :(
Om det finns en störning bakom det är jag helt med på det du skriver. Om det är en normal grabb som helt enkelt inte vågar så är man ute på hal is. Men som folk har spammat i tråden; Prioriteringar.
Edit; Fast då andra sidan, att inte ''våga'' kan grundas i psykiska problem.
Låter ju helt jäkla sjukt, måste ju vara en störd tjej? Om hon nu var så förslappad att en gråzonare var för liten!!! så måste man ha en kraftig rubbning för att såra någon på det sättet.
Håller med vad någon annan skrev tidigare - hon måste ha gjort det endast för att såra dig. :(
Varför? Hon föredrog större penisar helt enkelt, det hade varit värre om vi låg och sen från ingenstans dissade hon mig. Jag har också dumpat folk för dom inte har uppfyllt mina kritierier. Det svider, absolut, men det är bäst att göra det direkt istället för att leka med folks känslor.
Varför? Hon föredrog större penisar helt enkelt, det hade varit värre om vi låg och sen från ingenstans dissade hon mig. Jag har också dumpat folk för dom inte har uppfyllt mina kritierier. Det svider, absolut, men det är bäst att göra det direkt istället för att leka med folks känslor.
Ja det är det, men finns ju betydligt smidigare sätt att göra det på.
Ja det är det, men finns ju betydligt smidigare sätt att göra det på.
En av mina filosofier här i livet är att ju mer ångest/smärta/osv man utstår ju bättre blir man. Jag hade inte varit så pass framgångsrik socialt om jag inte hade utstått all den smärtan/ångeten/och tom trauma jag har.
Smaksak helt enkelt.
En av mina filosofier här i livet är att ju mer ångest/smärta/osv man utstår ju bättre blir man. Jag hade inte varit så pass framgångsrik socialt om jag inte hade utstått all den smärtan/ångeten/och tom trauma jag har.
Smaksak helt enkelt.
Ja du kan ha rätt, att det är utvecklande, men samtidigt finns det massor med personer som är mer osäkra än dig och absolut inte kan ta så hårda sanningar. Och hon kunde ju omöjligt veta hur du skulle ta det.
Min filosofi är att i det längsta försöka undvika att såra personer, och om det är absolut nödvändigt göra det på så lindrigt sätt som möjligt.
Hur stor/liten har du då om man får fråga?
Om det finns en störning bakom det är jag helt med på det du skriver. Om det är en normal grabb som helt enkelt inte vågar så är man ute på hal is. Men som folk har spammat i tråden; Prioriteringar.
Edit; Fast då andra sidan, att inte ''våga'' kan grundas i psykiska problem.
Du kunde fått lekt klart iaf inte direkt så att det skulle märkas för henne...
Ja du kan ha rätt, att det är utvecklande, men samtidigt finns det massor med personer som är mer osäkra än dig och absolut inte kan ta så hårda sanningar. Och hon kunde ju omöjligt veta hur du skulle ta det.
Min filosofi är att i det längsta försöka undvika att såra personer, och om det är absolut nödvändigt göra det på så lindrigt sätt som möjligt.
I min mening är människan byggd för krig. Därför är det viktigt (i vissa fall) att hamna i situationer där man verkligen får lära känna sig själv, slåss för det man tror på och verkligen satsa allt för att klara av situationen. Det kan vara en 1on1 fight för att skydda din bästa vän, att ragga upp en snygg tjej på krogen, att hålla tal inför din gymnasieklass.. Att gå på stan med linne. Att gömma sig bakom en dator/under en huvtröja/nöja sig med fula desperata tjejer ger dig ingen riktig stimulans.
Fan.. Jag är den säkra killen idag för jag bestämde mig att ändra på mitt liv (och jag har en alfa pappa som uppfostrade mig genom att vara min ledare och bästa vän).. Skillnaden mellan mig och en person som inte producerar samma resultat är inte genetik, tur eller något sånt. Det är helt enkelt viljan att vara bättre.. Ni som har följt mig i min tråd vet vilka sjuka grejer jag har gjort för att plugga in reaktioner, beteenden, kroppsspråk för att bli en bättre jägare..
Nåväl, som alltid.. Det är en smaksak om hur man vill leva livet.
Hur stor/liten har du då om man får fråga?
17 på längden (ge ta någon mm), har nått 18 med viagra om det nu är relevant. 13-14 är omkretsen.. Nådde nästan 15 på viagra.
Ibland känns du så jäkla ung Carnes..typ drygt 20, känner sig vuxen och tycker sig veta det mesta om hur världen funkar. Oftast lite svart och vitt-seende på saker och ting. :)
Ibland känns du så jäkla ung Carnes..typ drygt 20, känner sig vuxen och tycker sig veta det mesta om hur världen funkar. Oftast lite svart och vitt-seende på saker och ting. :)
Jag är barnslig och jag ber till asagudarna att jag låter som 20 när jag är 80 och smygonanerar till unga vårdsbiträden. Nej, jag vet inte hur världen fungerar, jag är dock en jävel på att lista ut människor och dom betagrabbarna jag har hjälpt att hooka damer och bättra sig själva har haft samma mönster, skillnaden är dock förutsättningarna och hur man få anpassa deras upplägg (tänk träningschema efter arbetstider typ).
Jag har inget emot det, jag har själv varit där. Det var nog mer jag som tänkte...högt(?). Du har oftast en trevlig attityd och det är väl det viktigaste på ett forum.
Jag har inget emot det, jag har själv varit där. Det var nog mer jag som tänkte...högt(?). Du har oftast en trevlig attityd och det är väl det viktigaste på ett forum.
Nej man ska var taskig och hård på forum, it's the interwebz :)
edit: Ditt cp
Nej man ska var taskig och hård på forum, it's the interwebz :)
edit: Ditt cp
*hug*
Som sagt ... lite lätt aspergers, om jag gillar något tenderar jag att snöa in på det till den milda grad att jag ibland sitter uppe efter midnatt med artiklar från universitet på engelska för att bredda mina kunskaper .... och så gillar jag mat
Just start cookin brah
DU och jag är lika, dock så är jag ledsen att svika dig då jag faktiskt legat av mig hehe *flex*
Och jag besitter kunskapen att charmera och dupera min omgivning när väl det behövs av mig.
Önskar dock i efterhand att jag slopat vissa ligg...
Och att jag varit "finare" och mer avhållsam kanske :D
Livar upp tråden och säger att jag legat både med kvinnor och män (BUHU)
25+ och man e jag för övrigt.
Vad är det som är så speciellt och viktigt med sex? Det är blott ett inre gnidande och ett spasmiskt utstötande av slem. Ta det lugnt bara. Det är inget att jaga efter.
Vad är det som är så speciellt och viktigt med sex? Det är blott ett inre gnidande och ett spasmiskt utstötande av slem. Ta det lugnt bara. Det är inget att jaga efter.
Jag tror många ser det som en bekräftelse. Kanske en bekräftelse eftersom någon annan låter en komma så nära.
DU och jag är lika, dock så är jag ledsen att svika dig då jag faktiskt legat av mig hehe *flex*
Och jag besitter kunskapen att charmera och dupera min omgivning när väl det behövs av mig.
Önskar dock i efterhand att jag slopat vissa ligg...
Och att jag varit "finare" och mer avhållsam kanske :D
Livar upp tråden och säger att jag legat både med kvinnor och män (BUHU)
25+ och man e jag för övrigt.
Helt OT, men jag blir alltid så besviken när jag läser dina inlägg! Ser ":laugh:" i periferin längst ner och förväntar mig ett skämt eller något roligt i slutet av inlägget, men icke. Varje. Gång. *grr*
Tråkigt att du aldrig haft riktigt jävla bra sex. Då hade du definitivt tyck på annat vis.
Jag har själv haft sex som varit så jävla hett och skönt att det känns som en utomkroppslig upplevelse och att jag bara vill låsa in oss och ha sex ett par veckor på raken.
Jag tror många ser det som en bekräftelse. Kanske en bekräftelse eftersom någon annan låter en komma så nära.
Det är ju faktiskt rätt skrämmande när man tänker på det.
PureWhey
2013-06-17, 14:08
Håller med, har dragit ner på det mycket på sistone efter ett par år av onödiga ligg. Det är helt enkelt inte lika kul när man inte gör det med någon man inte gillar mycket.
en stor stark
2013-06-17, 14:15
Hur mycket man gillar eller prioriterar sex är ju helt upp till personen i fråga. Vissa gillar sex väldigt mycket, och det kvittar med vem. Bara hen är snygg. Vissa gillar sex men vill bara ha det med personer de har klickat med och känt ett tag. Vissa gillar sex men prioriterar andra saker över sex, och kan klara sig längre utan sex/med mindre sex. Vissa tycker det är speciellt, vissa tycker inte att det är speciellt.
Och det är inget som är fel, det är upp till en själv vilken syn man vill ha på sex.
Helt OT, men jag blir alltid så besviken när jag läser dina inlägg! Ser ":laugh:" i periferin längst ner och förväntar mig ett skämt eller något roligt i slutet av inlägget, men icke. Varje. Gång. *grr*
HA HA nej varför skulle ja sitta skämta ? :)
HA HA nej varför skulle ja sitta skämta ? :)
Du har en gapflabbsmiley i botten av alla dina inlägg (signaturen) när man ser att den kommer så tror man att du skrivit något roligt, men det har du inte.
För att uppleva riktigt sex så krävs det träning.. Att plaska runt i 1 minut är inte sex, det är onani i en vagina.. Jag undrar om du kommer ha samma åsikt när du kan hålla dig i x antal timmar, när du har 2-3 snygga tjejer samtidigt och du får ta dom i alla hål osv.
Du har absolut rätt på ett sätt, och det är en smaksak, men dom som brukar säga ''sex är inget spec'' är ofta dom som inte ens har haft sex på riktigt precis som dom som säger ''att lyfta vikter är överskattat'' inte har någon/har haft någon märkvärdig fysik där dom har fått bra stimulans/feedback på sin styrka/volym.
Du kunde fått lekt klart iaf inte direkt så att det skulle märkas för henne...
Meh, tomato tomato, den händelsen gjorde mig till en starkare person så jag tackar henne.
en stor stark
2013-06-17, 14:51
Du har absolut rätt på ett sätt, och det är en smaksak, men dom som brukar säga ''sex är inget spec'' är ofta dom som inte ens har haft sex på riktigt precis som dom som säger ''att lyfta vikter är överskattat'' inte har någon/har haft någon märkvärdig fysik där dom har fått bra stimulans/feedback på sin styrka/volym.
Edit; sen undrar jag varför samtliga målar upp sex som något speciellt ... SEX är liksom inget speciellt..
;) (jk)
^HAHA well played. Det är dock i ett annat sammanhang. Det är inget speciellt, det är något alla gör och därför bör man inte ha tabu på att diskutera saken öppet.
Att däremot HA SEX själva akten, stimulansen osv det är en annan sak och det är nice som få. Det är absolut speciellt, men det tar ett tag att ha sex på riktigt. (IMO)
eternallord
2013-06-17, 14:54
Det är den högsta njutningen man kan uppnå utan substanser, för mig åtminstone. Det vida överstiger alla andra aktiviteter och situationer i livet (bortsett från att få ett barn kanske, har inte provat på det ännu).
en stor stark
2013-06-17, 14:55
^HAHA well played. Det är dock i ett annat sammanhang. Det är inget speciellt, det är något alla gör och därför bör man inte ha tabu på att diskutera saken öppet.
Att däremot HA SEX själva akten, stimulansen osv det är en annan sak och det är nice som få. Det är absolut speciellt, men det tar ett tag att ha sex på riktigt. (IMO)
Absolut, jag ville mest vara lite dryg/rolig. Även om jag ofta ogillar förenklade, generella uttalanden.
Absolut, jag ville mest vara lite dryg/rolig. Även om jag ofta ogillar förenklade och generella uttalanden.
Du fick mig att skratta, kör gärna fler i framtiden (srs)
Edit; Vad tycker du, är sex speciellt eller inte?
en stor stark
2013-06-17, 14:59
Du fick mig att skratta, kör gärna fler i framtiden (srs)
Edit; Vad tycker du, är sex speciellt eller inte?
Sex är absolut speciellt, på det sättet att det är en handling som får en att må mycket bra. Ofta. I alla fall i mitt fall. ;)
Men jag förstår också att folk kanske inte tycker att sex är lika speciellt som andra/tycker att andra saker är mer speciella.
När det kommer till kritan så är det svårt att svara på, det beror väldigt mycket på hur man definierar speciellt, tycker jag.
Sex är absolut speciellt, på det sättet att det är en handling som får en att må mycket bra. Ofta. I alla fall i mitt fall. ;)
Men jag förstår också att folk kanske inte tycker att sex är lika speciellt som andra/tycker att andra saker är mer speciella.
När det kommer till kritan så är det svårt att svara på, det beror väldigt mycket på hur man definierar speciellt, tycker jag.
Absolut. Men dom (iaf) jag hör säga att det är överskattat är dom som bara har juckat lite skevt i någon minut och sen kallat det sex. Kom tillbaka när du har nuppat i x antal timmar som en porrstjärna liksom.
en stor stark
2013-06-17, 15:07
Absolut. Men dom (iaf) jag hör säga att det är överskattat är dom som bara har juckat lite skevt i någon minut och sen kallat det sex. Kom tillbaka när du har nuppat i x antal timmar som en porrstjärna liksom.
Finns säkert de som är så. Men finns nog de som ärliga när de säger det (och har haft bra sex).
Det beror på hur "skattat" sex är, för dem. Alltså de tycker att sex är bra, men att det kanske inte är det viktigaste i livet för dem/att de kan offra lite sex för andra saker i livet.
Finns säkert de som är så. Men finns nog de som ärliga när de säger det (och har haft bra sex).
Det beror på hur "skattat" sex är, för dem. Alltså de tycker att sex är bra, men att det kanske inte är det viktigaste i livet för dem/att de kan offra lite sex för andra saker i livet.
Absolut, det håller jag med om. Gillar dock argumentera svart/vitt för att spara alla tid istället för att viffta runt med enskilda fall.
Var väl 15 bast. Somna med tjej på fest. Kan nog inte bli mer standard.
Har man kört en skoda octavia på nurnberg ring är man kanske inte lika förtjust i racing som en som kört en bugatti veiron så att säga.
har man kört en skoda octavia på nurnberg ring är man kanske inte lika förtjust i racing som en som kört en bugatti veiron så att säga.
+111111111111
en stor stark
2013-06-17, 15:25
Absolut, det håller jag med om. Gillar dock argumentera svart/vitt för att spara alla tid istället för att viffta runt med enskilda fall.
Fast enligt mig behöver man inte vifta runt med enskilda fall bara för att man inte ser saker svart/vitt. ;)
Men det är kanske lite OT.
Fast enligt mig behöver man inte vifta runt med enskilda fall bara för att man inte ser saker svart/vitt. ;)
Men det är kanske lite OT.
Jag gillar dig. Det är få människor som kan få mitt huvud att snurra i olika tankar. Nog med OT.
Du har en gapflabbsmiley i botten av alla dina inlägg (signaturen) när man ser att den kommer så tror man att du skrivit något roligt, men det har du inte.
Den biten förstod jag :)
Sex blir väl speciellt när man väl har det med en speciell person.
ONS ger mig faktiskt numera ingen stimulans alls.
Man blir ju "bra" på sex tillsammans i tex ett förhållande .
Man lär sig vad sin partner går igång på och vice versa.
Samt att man känner sig trygg och helt bekväm med varandra.
Mina tankar om det hela.
Raschmus
2013-06-17, 16:13
Precis fyllt 14. Överkåt till tusen. Träffade en tjej över msn och minns mig tänka "herrejävlar... ja, jag kan lära mig tycka hon är snygg.." första gången jag träffade henne.
För mig var det väldigt viktigt att bli av med oskulden snabbt. Sex var det enda jag tänkte på från 13-19 års ålder. Jag älskar fortfarande att knüla men med sjukt mycket arbete att sköta, en sjuhelvetes kärlek till spriten på helger och en flickvän jag älskar så har det tyvärr blivit något mindre intressant (till tjejens stora glädje som gärna ligger men inte så fort man i samma rum).
Sen ligger jag bara med tjejer jag aldrig legat med innan alt. en flicka jag blivit kär i. KK har aldrig varit min grej. Varken nytt eller kärlek, pisstråkigt.
17 på längden (ge ta någon mm), har nått 18 med viagra om det nu är relevant. 13-14 är omkretsen.. Nådde nästan 15 på viagra.Strax över snittet med andra ord, och det var så litet att hon ville avbryta samlaget alltså. :D Känns ju som att hon skulle tycka en 20-cm:are är liten då också, men tillräckligt stor för att det funkar.
Var hon storvuxen (allmänt stor, inte fet)?
Strax över snittet med andra ord, och det var så litet att hon ville avbryta samlaget alltså. :D Känns ju som att hon skulle tycka en 20-cm:are är liten då också, men tillräckligt stor för att det funkar.
Var hon storvuxen (allmänt stor, inte fet)?
Typ, en gråzonspenis som jag gillar att kalla det. Hon var en vanlig brud. När jag körde in 3 fingrar in henne i taxin på väg hem kändes hon lika tight som en vanlig brud. Nåväl, en del tjejer gillar helt enkelt stora penisar.
Carnes, alright. :D Var hon snygg då? (kommer inte ihåg om du nämnde det och orkar inte leta reda på ursprungsinlägget)
Ja, hon var en pingla. Personligheten var bättre än utseendet dock. Hon hade huvudet på skaft och var inte dum.
Rawsteel
2013-06-18, 19:39
Nåväl, en del tjejer gillar helt enkelt stora penisar.
Min erfarenhet är att dom flesta som en gång provat stor föredrar det.
Denna punkten är lite ironisk då 80% av alla män har den storlek dom flesta kvinnor inte har som en preferens, om man ska se till statistiken.
Moder natur i sitt esse?
OT, förlorade den när jag var 18 och det var värdelöst, slaknade efter 10 min.
Oroar mig inte, storleken är inte allt, mycket har att göra med hur du rör dig och hur hårt du penetrerar.
Denna punkten är lite ironisk då 80% av alla män har den storlek dom flesta kvinnor inte har som en preferens, om man ska se till statistiken.
Moder natur i sitt esse?
Det gäller ju även hur många som är fula/snygga skulle jag säga. Det är iallafall en minoritet som är snygga och som tilltalar fler tjejer än andra.
Så summerat: snittet är inte snygga och snittet har för liten penis. Dessa behöver inte alls vara samma personer.
Skulle säga detsamma om tjejer, att snittet där inte är snygga, egentligen.
Typ, en gråzonspenis som jag gillar att kalla det. Hon var en vanlig brud. När jag körde in 3 fingrar in henne i taxin på väg hem kändes hon lika tight som en vanlig brud. Nåväl, en del tjejer gillar helt enkelt stora penisar.
Visa hänsyn till taxichauffören nästa gång.
Nej.
Sheogorath
2013-06-18, 19:56
Det finns viktigare saker i livet än att visa taxichafförer hänsyn.
Det finns viktigare saker i livet än att visa taxichafförer hänsyn.
Japp.
Konstigt att taxichaufförer ska få ta så mycket skit, då kan man ju likagärna gå och pulla nån i kön på ica.
awesomooo
2013-06-18, 20:00
Hahaha. Hade jag varit taxichauffören så hade jag srs blivit pissed på riktigt.
Konstigt att taxichaufförer ska få ta så mycket skit, då kan man ju likagärna gå och pulla nån i kön på ica.
Nuppade min tjejkompis som jobbade på ICA på hennes lunchrast på lunchrummets toa. Good times.
Hahaha. Hade jag varit taxichauffören så hade jag srs blivit pissed på riktigt.
Han märkte nog inget. Jag satt och snackade med han då och då medans jag pullade henne.
Hur vet vi att taxichauffören hade något emot detta, eller ens märkte av det? :cool:
Sheogorath
2013-06-18, 20:01
Jag hade lett inombords och tänkt: "Ja se ungdomar! Kul att nån har kul här i världen - och här sitter jag och kör taxi!"
Jag hade lett inombords och tänkt: "Ja se ungdomar! Kul att nån har kul här i världen - och här sitter jag och kör taxi!"
Jag hade blivit glad om mina kunder nuppade i baksätet, men det är bara jag..
Nuppade en av mina betaldamer i en taxi på väg hem. Den unga killen som körde log otroligt obehagligt när jag betalde honom.
Jag hade blivit glad om mina kunder nuppade i baksätet, men det är bara jag..
Nuppade en av mina betaldamer i en taxi på väg hem. Den unga killen som körde log otroligt obehagligt när jag betalde honom.
"Han skulle sett henne före könsbytet" tänkte han, skrattade inombords och tog emot pengarna
:naughty:
awesomooo
2013-06-18, 20:06
Hur vet vi att taxichauffören hade något emot detta, eller ens märkte av det? :cool:
Tror ändå inte om han visste om vad som föregicks i baksätet skulle ha uppskattat det.
Jag exempelvis tror att jag fick ett par som bodde tvärsöver mig vräkta eftersom varje gång dom skulle sexa så drog dom upp persienner som i vanliga fall alltid var nerdragna. Första gången var det ju lite coolt och lustigt men sen när det i princip händer varje kväll i veckan så börjar man allt bli lite förbannad. Kontaktade hyresvärden och någon vecka senare flyttade dom, tror det var många som klagade då det inte är så kul att ha föräldrar och grejer hemma när man har första parkett att se några randoms fappa hela kvällarna.
"Han skulle sett henne före könsbytet" tänkte han, skrattade inombords och tog emot pengarna
Ne, hon är född kvinna.
Hahaha!
Ne, hon är född kvinna.
Det är exakt vad en f.d. manlig hivsmittad prostituerad skulle säga, justayin'. Men det är lugnt, dömer ingen!! Alla ska få, är dom små får man ta två
;)
Det är exakt vad en f.d. hivsmittad manlig prostituerad skulle säga, justayin'. Men det är lugnt, dömer ingen!! Alla ska få, är dom små får man ta två
;)
Om läkare har hittat ett sätt för fd män att spruta fontänorgasmer och bli våta utan medel så finns nog risken.
Om läkare har hittat ett sätt för fd män att spruta fontänorgasmer och bli våta utan medel så finns nog risken.
På tal om, helt annat ämne nu, men visste du att män också kan "squirta"? Jag pratar inte vanlig utlösning nu, inte de vanliga safterna. Jag är helt ärlig, jag har gått 20 år helt ovetandes om detta tills jag läste och *censur*
edit: det var visste inte helt OT, precis vad du frågade :D
http://cdn.meme.li/instances/250x250/37162448.jpg
På tal om, helt annat ämne nu, men visste du att män också kan "squirta"? Jag pratar inte vanlig utlösning nu, inte de vanliga safterna. Jag är helt ärlig, jag har gått 20 år helt ovetandes om detta tills jag läste och *censur*
edit: det var visste inte helt OT, precis vad du frågade :D
http://niketalk.com/content/type/61/id/181938/flags/LL
en stor stark
2013-06-18, 20:14
Haha, Okej. ^^
Sheogorath
2013-06-18, 20:15
Jag som tyckte den här tråden började bli lite mysig. Så börjar någon prata om manssafter. I'm out.
Haha flåt, men som vi alla vet The more you know... :D
Sheogorath
2013-06-18, 20:16
...the less your penis will grow.
Fick en att spruta bröstmjölk för att bevisa att hon var född kvinna en gång. Good times, good times.
Fick en att spruta bröstmjölk för att bevisa att hon var född kvinna en gång. Good times, good times.
HAHA, sickeniiiiiiiing. Btw, Ladyboys kan pressa mjölk ur deras boobies, just sayin. Män som tar AAS kan få den bieffekten.
Inte i den mängden, jag lovar dig. Hon hade varit gravid relativt nyligen.
Ni som postade in "en annorlunda sexupplevelse" i fibban back in the?
Inte i den mängden, jag lovar dig. Hon hade varit gravid relativt nyligen.
Ah okej.
Tigerkotten
2013-06-18, 21:17
Det jag skulle rekommendera alla som är oskulder är att inte vänta med att bli av med den, nej det behöver inte vara någon ni tycker om / älskar etc. Kör på bara, och fortsätt sen ha så mycket kul som möjligt.
Vad är det för fel på dig?
11 sidor och tråden är bara några dagar gammal .... what have i done ...
11 sidor och tråden är bara några dagar gammal .... what have i done ...
Har inte läst hela, vem leder?
Captainwide
2013-06-18, 23:09
14 år med min första seriösa flickvän. Första gången vi försökte var det Levenstein-style, kom utan att ens föra in den..men, men fick lapa iaf! :D
Andra gången gick det, höll i 20 min, mest för att det gjorde mer ont än jag trodde.
Idag är sexlivet 1564616518 ljusår bättre och det är jag tacksam för! :)
Captainwide
2013-06-18, 23:25
Capainwide: Ont?
Tråden handlar väl om när man förlorat oskulden, om man gjort det? Jag gav mitt svar?
Tricklew
2013-06-19, 00:03
Killar brukar inte få ont under sex.
Baronpanda
2013-06-19, 00:04
Dra av strängen som fäster förhuden i ollonet och tänk sedan över din kommentar.
OnT, Vivaldi du fixar burgarna och ja fixar brudarna deal? ;)
Tricklew
2013-06-19, 00:11
Brukar du dra av din sträng Baron?
Sedan kan det öven göra ont im förhuden är för trång.
phone
Tråden handlar väl om när man förlorat oskulden, om man gjort det? Jag gav mitt svar?
Undrade varför du fick ont.
Nej tråden handlar om de som fortfarande ÄR Oskulder inte när och hur man förlorade oskulden.
Vadrigar
2013-06-19, 00:47
Nej tråden handlar om de som fortfarande ÄR Oskulder inte när och hur man förlorade oskulden.
Nej.
Baronpanda
2013-06-19, 01:08
Brukar du dra av din sträng Baron?
Sedan kan det öven göra ont im förhuden är för trång.
phone
Varje dag.
Nej.
Ups såg ditt citat nu sorry hade fel.
Jo från TS första inlägg :
"Därför tänkte jag nu att de som vågar och vill här får posta sin ålder om de liksom jag ej kommit till skott ännu.
Regler:
Posta ålder och kön om ni ej " rullat runt i sänghalmen" ännu"
Såg du vad Vadrigar citerade? TS ändrade ämnet för sin egen tråd.
Såg du vad Vadrigar citerade? TS ändrade ämnet för sin egen tråd.
ändrat
har inte läst hela, vem leder?
+1
Det är inte så himla ovanligt att strängen får sig en törn under första sexen. "no strings attached" har ju blivit ett välanvänt stridsrop för en del :D
Själv var jag 17 när jag blev av med den.
Jag hade inte tid med killar innan då min häst tog all tid..avlivade henne när jag var 16,5 och var då både deprimerad och fet som en gris, ett halvår senare vägde jag 5 kg mindre och kände mig väl inte riktigt lika ful antar jag.
Har inte läst hela, vem leder?
Carnes...han började sätta på horor efter att han fått reda på att pillen var för liten...
Captainwide
2013-06-22, 09:10
Capainwide: Ont?
Hahah oj förlåt tog fel på tolkningen! :D
Ja, hon var för trång och jag hade väl kanske inte tillfört så mycket till förspelet om man säger så.
Röda Björnen
2013-06-22, 11:15
Förlorade oskulden som 14 år, i en bastu med en äldre tjej som ville ha oskulder. Hade en period som manlig hora och i dagens läge så har jag knappt sex mer än någon gång om året, lite oftare nu med flickvän men ingen prioritet i livet att sätta på så många som möjligt.
Som småbarnsförälder tror jag faktiskt att min oskuld håller på att tillbakabildas.
:laugh: jag kan dock förstå dig! Har hand om med nuvarande flickvän så har hon 2 barn med sitt ex men jag lider faktiskt inte.
Orginalinlägget:
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lrovn6famc1qj0zk3o1_500.jpg
Är ingen fara att komma efter 30 sekunder heller eller att tjejen säger att man har för liten efter man stoppat in den. STILL COUNTS!
MVH
Röda Björnen
2013-06-22, 11:18
Stämmer ej, hade sex med en tjej Juli 2012 efter en krogkväll, glömmer aldrig den natten. Det var bland det värsta jag varit med om sexuellt, jag hade blåmärken på flertal ställen dagen efter.
MVH
Captainwide
2013-06-23, 22:48
Stämmer ej, hade sex med en tjej Juli 2012 efter en krogkväll, glömmer aldrig den natten. Det var bland det värsta jag varit med om sexuellt, jag hade blåmärken på flertal ställen dagen efter.
MVH
Det där fick mig att tänka på när "Cooze" har sex med den dominanta tjejen i slutet av American Pie Beta House! :D
Carnes...han började sätta på horor efter att han fått reda på att pillen var för liten...
Satt på betaldamer innan det. Sen så ifrågasatte jag inte min storlek det minsta lilla efter egentligen, jag fick bara en snyting. Har fått tjejer att skrika som i skräckfilmer så det är ingen fara.
Är ingen fara att komma efter 30 sekunder heller eller att tjejen säger att man har för liten efter man stoppat in den. STILL COUNTS!
MVH
http://assets.sbnation.com/assets/1673289/StillCounts.png
Dra av strängen som fäster förhuden i ollonet och tänk sedan över din kommentar.
OnT, Vivaldi du fixar burgarna och ja fixar brudarna deal? ;)
Slänger in pizzor, bakelser och förrätter om det så krävs ....
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.