Visa fullständig version : Varför är ni vakna så här sent?
Red Apple
2013-06-07, 00:57
Själv sitter jag och skriver en hemtenta som ska in imorgon.
*popcorn*
en stor stark
2013-06-07, 00:59
För att jag gör för lite på dagarna. Samt att jag går upp för sent. Troligtvis kommer jag inte somna innan 5, förmodligen kommer det också vara en bra bit efter 5.
Slutade jobbet strax före 01. Cyklade hem och åt precis någon form av middag.
Efter det behöver man ju lite tid att varva ner innan sömnen skall infinna sig.
Hade dock planer på att lägga mig och läsa när den här tråden dök upp. Tror jag fullföljer de planerna...
Musik. Har mina bästa musiktimmar på nätterna/tidig morgon.
DETROIT!
HZ5R-zhJFbI
vicarious
2013-06-07, 01:03
Har den dygnsrytmen just nu, jobbar mycket kväll.
Sent?
Vet inte vilken tidszon ni är i men i Malmö är iallafall klockan 2 på morgonen.
Anledningen till att jag är vaken så här tidigt är att någon stod och skrek utanför fönstret precis. Ska ändå upp om 3 timmar så inte lönt att somna om... blir lite Candy Crush och läsa istället.
Sent?
Vet inte vilken tidszon ni är i men i Malmö är iallafall klockan 2 på morgonen.
Anledningen till att jag är vaken så här tidigt är att någon stod och skrek utanför fönstret precis. Ska ändå upp om 3 timmar så inte lönt att somna om... blir lite Candy Crush och läsa istället.
Det är natt fram tills kl 3, sen är det witching hour, sen börjar morgonen kl 4, om man överlevt witching hour vill säga.
On topic: Rättar folk på kolo :P
Gick facebook ner för er?
Bjuder på en riktigt gammal oldschool!
Perfekt till afterhours.
WoeB82x5yrc
HMS Laestander
2013-06-07, 01:22
Tog studenten igår. Är därmed arbetslös/ledig tills vidare. Jobbsök fr.o.m Onsdag då man blir utskriven från skolan på riktigt.
Klockan är tacksamt nog bara 17:26 :D
Klockan är tacksamt nog bara 17:26 :D
LA huh?
Väntar på den första NBA finalen mellan Miami Heat och San Antonio Spurs. 30 min till tip off!
Väntar på den första NBA finalen mellan Miami Heat och San Antonio Spurs. 30 min till tip off!
Oh sweeet!
Då blir det NHL på tv:n och basket på datorn. Så nice!
Semester. Var och drack några öl med jobbet men jag ska sova snart så jag orkar upp och klippa mig vid lunch. :)
Lyssnar på P1 på podcaster @ itunes.
Just nu "Vitaminbluffen" :>
Det är natt fram tills kl 3, sen är det witching hour, sen börjar morgonen kl 4, om man överlevt witching hour vill säga.
On topic: Rättar folk på kolo :P
Tror du har missförstått.
00:00 midnatt.
00:00-06:00 morgon
06:00-12:00 förmiddag
12:00 middag (och såklart då man äter middag. lunch ätes kl 9)
12:00-18:00 eftermiddag
18:00-24:00 kväll
natt är det således exakt 00:00
Hur som helst fick jag slut på liv i Candy Crush Saga nu och det blir att dricka te och se om jag hittar något spännande om bakterierfloror i dentin och eventuella triggningsmekanismer för immunförsvaret.. Har fått för mig att odontoblasterna kan reagera på vissa LPS:er.. vad vet kolo om saken?
Indeed.
Sweet! Hade en riktigt fin tid där.
Blindguard1
2013-06-07, 01:58
Ac3. :)
sandstorm
2013-06-07, 02:07
USA har ocksa, fast ostkusten.
02:36 mexico, dax att sova
Red Apple
2013-06-10, 00:59
Låt höra.
Själv kan jag inte sova trots att jag ska upp om fyra timmar.
Precis tittat färdig på "Tucker and Dale vs Evil".
Dags för framstupa sidoläge inom kort. Jag ska bara...
Kommit på att livet inte flyter bättre av att sova så jävla mycket.
Går därför och lägger mig klockan 03 och stiger upp 09 vilket resulterar i ungefär fem timmars sömn. Sticker till jobbet, kommer hem vid ungefär 16:30 och tar mig då en powernap på ungefär en timme. Drar sedan av ett uppiggande styrkepass och har energi fram till ungefär 03:00.
När jag enbart sov på natten var jag trött hela kvällen efter jobbet. Numera är jag bara trött under första halvtimmen efter att ha vaknat.
Går därför och lägger mig klockan 03 och stiger upp 09 vilket resulterar i ungefär fem timmars sömn. Sticker till jobbet, kommer hem vid ungefär 16:30 och tar mig då en powernap på ungefär en timme. Drar sedan av ett uppiggande styrkepass och har energi fram till ungefär 03:00.
När jag enbart sov på natten var jag trött hela kvällen efter jobbet. Numera är jag bara trött under första halvtimmen efter att ha vaknat.
Intressant. Hur ska du fixa så du slipper vara trött första halvtimmen?
en stor stark
2013-06-10, 01:20
Fuckad dygnrytm. Samt att jag funderar på hur jag ska tjäna pengar i sommar på bästa/minst krävande sätt.
http://store.bbcomcdn.com/images/store/prodimage/prod_prod590046/image_prodprod590046_largeImage_X_450_white.jpg
och kaffe... :d
Jag kan hantera den där halvtimmen.
billmaier
2013-06-10, 01:33
-Har en del bekymmer som håller mig vaken
-För att min dygnsrytm är totalt upfuckad
-Har ledigt imorgon
Är väl uppe för att gå till gymmet nu alldeles strax. Det och fördjupa mig lite i mikrobiologins sköna värld.
Fuckad dygnrytm. Samt att jag funderar på hur jag ska tjäna pengar i sommar på bästa/minst krävande sätt.
spermadonation. 500 spänn sprutet.
http://store.bbcomcdn.com/images/store/prodimage/prod_prod590046/image_prodprod590046_largeImage_X_450_white.jpg
och kaffe... :d
*cupid*
Jag kan hantera den där halvtimmen.
Låter svinjobbigt att vakna och vara trött. Men bara man trivs så.
Har också upplevt det så, men när jag försöker genomföra det varje dag som du gör så misslyckas jag till slut pga den extrema tröttheten vid uppvaknande ;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.