handdator

Visa fullständig version : Testoseron liknande medel för att öka sin längd

ShippEn
2013-05-29, 16:49
Har googlat en del men har inte hittat något som verkar fungera / ej skadligt.

Är trött på att bara vara 175cm, har inte vuxit sedan i 8an och är nu 18.

Är det någon här som har efarenhet utan medel som får en att växa någon centimeter?

Någon som vet vart man kan beställa något testoseron liknande medel för att öka sin längd?

Är inte ens säkert på att detta är möjligt men är tacksam för svar.

Herr Oberst
2013-05-29, 16:54
Om du söker träffar på testosteron så tror jag du får fler hits om om du skriver testosteron och inte testoseron.

stridis
2013-05-29, 16:55
Testosteron kommer få dig att sluta växa iom östrogenet(som testosteron till viss del aromatiserar till) bidrar till att tillväxtzonerna sluts.

GH är vad som används, men inte i ditt fall.

Ronn
2013-05-29, 16:55
http://pics.nattstad.se/3/800000/760000/759056/pics/201226113112400759056_sbig.jpg

Åsberg
2013-05-29, 17:22
Vet inte hur det funkar med Growth Hormone Theray - om jag inte missminner mig så är det väl det man ger ungdomar som inte växer som dom ska? Ska inte uttala mig för mycket hur som då jag inte har någon större koll.

Är förövrigt 175 cm själv. Hur kommer det sig att det är för kort? Vilka problem upplever du med din längd?

Biceps
2013-05-29, 17:24
Lär dig älska dig själv istället? Vissa är korta vissa är långa so what.

Gober
2013-05-29, 17:29
Vet inte hur det funkar med Growth Hormone Theray - om jag inte missminner mig så är det väl det man ger ungdomar som inte växer som dom ska? Ska inte uttala mig för mycket hur som då jag inte har någon större koll.

Är förövrigt 175 cm själv. Hur kommer det sig att det är för kort? Vilka problem upplever du med din längd?

Man ger tillväxthormon till barn som inte växer tillräckligt, i vuxen ålder lär det inte hjälpa.

Finns bara ett sätt att bli längre och det är att göra en smärtsamt benförlängning där man sågar sönder benen och skruvar "ut" benen bit för bit. Givetvis ingen som är 175cm som gör detta utan kortväxta eller fåfänga japaner som vill se västerländska ut.

175cm är ju optimalt för att bygga muskler och bli grov ;-)

C.E.J.
2013-05-29, 17:33
Du är 18, det är kört för din del. Man frågar heller inte var man kan köpa testo.

PixelMiner
2013-05-29, 17:45
Finns bara ett sätt att bli längre och det är att göra en smärtsamt benförlängning där man sågar sönder benen och skruvar "ut" benen bit för bit. Givetvis ingen som är 175cm som gör detta utan kortväxta eller fåfänga japaner som vill se västerländska ut.

Eller om man har ben som är olika långa.

Bryggan
2013-05-29, 17:45
Tekniken finns så varför inte använda den?

http://www.improveme.se/new/index.php/magazine/article/1899

Åsberg
2013-05-29, 17:52
Man ger tillväxthormon till barn som inte växer tillräckligt, i vuxen ålder lär det inte hjälpa.

175cm är ju optimalt för att bygga muskler och bli grov ;-)

Det jag misstänkte herr Gober! Såga sönder benen för ett par cm känns inte heller riktigt värt det. Har för mig att jag såg någon dokumentär om det en gång, såg inte alls trevligt ut.

andeem
2013-05-29, 17:57
Strunta i längden, plugga ordentligt så att du kommer in på Handels. Sen kan du få ett jobb med inkomst så att du får råd med en riktigt stor bil. Det kompenserar både liten längd och eventuell liten penis.

Petoria
2013-05-29, 17:58
Sluta nojja är nog det bästa tipset du kan få. 175cm är inte särskilt kort.

agazza
2013-05-29, 18:02
strunta i längden, plugga ordentligt så att du kommer in på handels. Sen kan du få ett jobb med inkomst så att du får råd med en riktigt stor bil. Det kompenserar både liten längd och eventuell liten penis.

:d

kaffekopp
2013-05-29, 18:09
Tekniken finns så varför inte använda den?

http://www.improveme.se/new/index.php/magazine/article/1899

for att det tar 3 ar innan man kan ga som en normal person igen? ;)

cero
2013-05-29, 18:09
Vilket jäkla trams. Skaffa lite självförtroende istället? 175 är en bra längd, om än lite kort i Sverige. Är själv så lång.

Och jag kan nästan lova dig att du inte kommer kunna öka din längd.

Woody R
2013-05-29, 18:37
Problem?

"Själva operationen genomförs under bedövning. Den stora smärtan kommer efteråt – då patientens ben ska skruvas ihop och dras ut dagligen. Proceduren pågår i upp till ett år. Patienten är mestadels sängliggande under tiden. När metallramen äntligen tas bort måste han eller hon lära sig att gå igen. Det kan ta upp till tre år förrän patienten är helt återställd."

Sniggel
2013-05-29, 18:51
Du har ett lyxproblem. Dessutom är du nog för gammal för att få tillväxthormonbehandling. Vet inte om det ens kan ge effekt så långt upp i åldrarna.
Man up istället!
/Sniggel - 173

Bryggan
2013-05-29, 19:08
Till TS vill jag också säga att jag tror att 99,99% av Alla människor är besvikna på något hos sig själv. Du har hakat upp dig på din längd men hade det inte varit längden så hade det varit något annat. Man kommer inte undan sig själv hur mycket man än försöker.

Brickhead
2013-05-29, 19:31
175 cm är inte så kort, sluta larva dig och väx upp! :d

Sniggel
2013-05-29, 19:34
175 cm är inte så kort, sluta larva dig och väx upp! :d

Tfw 4cm under rikssnittet :p
Nåja. Shippen kanske har centimetrarna någon annanstans?

PureWhey
2013-05-29, 19:45
Flytta mer söderut i Europa så, vips, är du helt plötsligt medellång alt. lite längre.

stridis
2013-05-30, 06:21
Tfw 4cm under rikssnittet :p
Nåja. Shippen kanske har centimetrarna någon annanstans?

Kommer i håg att hos min årskull så var snittet 181 cm, precis som mig. Nu är väl den ännu längre. Just saying...

stridis
2013-05-30, 06:22
Flytta mer söderut i Europa så, vips, är du helt plötsligt medellång alt. lite längre.

Lite mer araber hit bara.;)

Bryggan
2013-05-30, 07:11
En generell fråga: Hur höga halter testosteron är ok att prata om på brädan? Lågdosbehandlingar med testo används ju mot dålig livsgnista, potens osv. Dessa doser är ju så låga så att det inte finns någon anabol effekt. Talar såklart om plåster och salvor som ligger i området 1-2 mg, dvs hundratals mg under doping.

Tänkte på det när någon nämnde att man inte frågar här var det säljs testo. De som säljer testo som läkemedel har oftast inte testosteron som är till för doping.

andeem
2013-05-30, 07:17
Receptbelagda läkemedel säljs på Apoteket. Behöver man inte fråga om.

PureWhey
2013-05-30, 07:35

Eh, va? Får/behöver man inte fråga om medicin som finns på apoteket?

Bryggan
2013-05-30, 08:27
Nja, det finns applikationsområden för lågdos-testo som ligger strax utanför det som läkarvetenskapen använder det till idag...som kan vara intressant att diskutera här, kalla det en bieffekt. Tar gärna en svar från en moderator eller admin på den här frågan.

Förövrigt tror jag inte att en behandling med lågdos-testo ens hade gett utslag på en dopingkontroll.

andeem
2013-05-30, 08:28
Eh, va? Får/behöver man inte fråga om medicin som finns på apoteket?För mig får man fråga om vad man vill. Men om man frågar ”var kan jag köpa testosteron/amfetamin/morfin” är svaret antingen ”Apoteket, och du behöver ett recept från din läkare” eller någon skum adress. Och jag tror inte att det här är rätt forum för att förmedla den skumma adressen.

andeem
2013-05-30, 08:29
Nja, det finns applikationsområden för lågdos-testo som ligger strax utanför det som läkarvetenskapen använder det till idag...som kan vara intressant att diskutera här, kalla det en bieffekt. Tar gärna en svar från en moderator eller admin på den här frågan.Men även de är väl receptbelagda?

Bryggan
2013-05-30, 08:31
Men även de är väl receptbelagda?Absolut. Men om jag går till en läkare och berättar vad jag tror tycker så hade jag kunnat få de utskrivet på dessa premisser. Vill bara veta om det är ok att diskutera om det här.

PureWhey
2013-05-30, 08:44
För mig får man fråga om vad man vill. Men om man frågar ”var kan jag köpa testosteron/amfetamin/morfin” är svaret antingen ”Apoteket, och du behöver ett recept från din läkare” eller någon skum adress. Och jag tror inte att det här är rätt forum för att förmedla den skumma adressen.

Jaha, misstolkade dig, håller med dig!

Wain
2013-05-30, 08:54
175, då är man ju jättelång! :p (170)

gratefuldead
2013-05-30, 08:59
Försök jobba på självkänslan istället. 175cm är en normal längd så det mesta sitter ju i ditt huvud. Är själv ca 175cm och kunde inte vara mer nöjd. Liksom, ser 45 centimeters biccar störst ut på en som är 175cm eller 195cm... :cool:

rooz
2013-05-30, 09:00
Försök jobba på självkänslan istället. 175cm är en normal längd så det mesta sitter ju i ditt huvud. Är själv ca 175cm och kunde inte vara mer nöjd. Liksom, ser 45 centimeters biccar störst ut på en som är 175cm eller 195cm... :cool:

+ Att du kan handla kläder på Polarn & pyret = mycket billigare!

stridis
2013-05-30, 09:04
Förövrigt tror jag inte att en behandling med lågdos-testo ens hade gett utslag på en dopingkontroll.

Alltså, om du tillsätter exogent testosteron ändras isotopration (kolet i testot har annan fördelning av isotoperna). Sedan hur rutinerna ser ut, det kan inte jag.

gratefuldead
2013-05-30, 09:05
+ Att du kan handla kläder på Polarn & pyret = mycket billigare!

Hahaha true that! T-shirtsen sitter som ett smäck :d

d1anny2
2013-05-30, 09:06
Du har ett lyxproblem. Dessutom är du nog för gammal för att få tillväxthormonbehandling. Vet inte om det ens kan ge effekt så långt upp i åldrarna.
Man up istället!
/Sniggel - 173

Va!? Bara 173? Sätt upp dig på en operation omedelbums. Då kommer lyckan och förhöjd grundstämning som ett av postverket rekommenderat brev. För att inte tala om da bitches vars kö kommer kräva kravallpolis.
/190cm, dålig rygg, hål i bröstben, tänder med ton av morgonurin

Raschmus
2013-05-30, 09:23
Lär dig älska dig själv istället? Vissa är korta vissa är långa so what.

+1. Vissa har lång näsa, kort näsa, stor snopp, liten snopp, små bröst, stora bröst. Inget konstigare än att ena är blond andra mörk.

Å andra sidan: Hade en magisk ande erbjudit mig 5cm längd på höjden och något grövre axlar hade jag slagit till direkt. Däremot ingenting jag grubblar över