Visa fullständig version : Vilken Kolozzeum-smiley har haft hårdast liv?
Smileys är både skoj och irriterande och något man älskar eller hatar eller både och. Jag använder själv sällan eller aldrig smileys – bara om nödvändigt. Det var annorlunda när jag var yngre. Budskapet ska kunna förmedlas ändå tycker jag.
Nåväl, den stora livsfrågan är nu vilken av alla smileys här på Kolozzeum som har haft det tyngsta, hårdaste, mest besvärliga livet.
Mitt bidrag: Epilepsi-smileyn *drool*
Denna smiley är konstant inne i ett epileptiskt anfall med fradga i munnen, och det om något kan inte vara ett sunt eller trevligt liv. Den ser dock glad ut så jag hoppas att den har det bra i alla fall.
I grund och botten är det är synd om alla smileys tycker jag. Jag hoppas den här viktiga tråden kan uppmana till ett bättre leverne för dem. Många förtjänar frid. :)
:) < Helt psycho. Misstänker att något tungt trauma ligger bakom den iskalla och något psykande blicken
:smash:
Bra sätt att slippa massa personangrepp som man annars måste ta till med.
Jag skulle vilja säga krampus-smileyn av uppenbara skäl!
Ristretto
2013-05-21, 20:22
*cupid*
Konstant obesvarad kärlek är inte roligt.
:)
Eddie Vedder överanvänder ovanstående. Inte för att det brukar vara malplacerat, men han kunde byta ut den mot en annan smiley ibland.
Latissimus Dorsi
2013-05-21, 20:26
:D -> För att jag missbrukar den .... :D
Älskar flinet, måste vara min favoritsmiley genom tiderna. Ett typiskt LD-IRL-Flin är det också haha!
:) < Helt psycho. Misstänker att något tungt trauma ligger bakom den iskalla och något psykande blicken
Det sjuka med den där jäveln är att man aldrig kan tolka den som det den egentligen står för, en glad gubbe. Utan reaktionen när man ser den är ironi eller allmänt nedlåtande. I vissa fall är det svårt att låta bli att tolka den som ett regelrätt hot.
Det sjuka med den där jäveln är att man aldrig kan tolka den som det den egentligen står för, en glad gubbe. Utan reaktionen när man ser den är ironi eller allmänt nedlåtande. I vissa fall är det svårt att låta bli att tolka den som ett regelrätt hot.
haha sant, den är inte tillräckligt glad för att vara glad
haha sant, den är inte tillräckligt glad för att vara glad
Om du blir lycklig av att tro det så ok :)
.
.
.
:D
Spontan reaktion: Var det nått fel på mitt inlägg eller? Vafan vill du.
:smash:
Bra sätt att slippa massa personangrepp som man annars måste ta till med.
Jag tänkte på den först. Den som blir slagen är det uppenbarligen synd om, men den har förlorat medvetandet för länge sedan, så sympatin för den minskar. Den är bortom all räddning och kan inte räknas ha ett liv kvar ens. Den som slår måste ha en jäkla mjölksyra i armen.
Min smiley till bidrag däremot lever fortfarande och är halvt medveten men fast i epilepsins herravälde.
*flex*
Han har jobbat på den posen ett tag nu...
:kinky:
Har satt på samma smiley hela tiden, hur kul är det. För att inte tala om hur mycket det måste skava...
Spontan reaktion: Var det nått fel på mitt inlägg eller? Vafan vill du.
Inget :)
Om du blir lycklig av att tro det så ok :)
.
.
.
:D
http://s14.postimg.org/s657u5n8x/smileyn.jpg
Red Apple
2013-05-21, 21:03
*kissass*
Rövkyssare på heltid... Nej tack.
*kissass*
Rövkyssare på heltid... Nej tack.
Det grisigaste är ju att han drar av sig skinnet, så att han verkligen kan kyssa en djupgående del utav stjärten
gratefuldead
2013-05-21, 21:07
:) - Ser ut sådär även efter att ha knivhuggit ihjäl ett helt dagis.
Den där smileyn är nog dolan.
http://s14.postimg.org/s657u5n8x/smileyn.jpg
Hahaha snyggt. Ju längre man stirrar ju mer övertygad är jag att det där är en ondskefull jävel.
Edit, japp kan mycket väl vara Dolan. Eller något mycket värre.
Carolinew
2013-05-21, 21:34
:laugh: <-- Han borde vara uttorkad och död för längesen.
David Brent
2013-05-21, 21:54
:laugh: <-- Hen borde vara uttorkad och död för längesen.
Fix'd
gratefuldead
2013-05-21, 21:58
Fix'd
:thumbup:
"Allt är bra... jag ska bara gå och skjuta mig först" :)
Instämmer alltså. Den där tomma blicken tyder på grav störning.
"Allt är bra... jag ska bara gå och skjuta mig först" :)
Instämmer alltså. Den där tomma blicken tyder på grav störning.
...och så kollade jag på din avatar :laugh:
olle lindblad
2013-05-22, 07:05
Den här ser ut som Sven Stolpe beskrev Vilhelm Moberg en gång: Permanent rasande. Intressant tillvaro. *grr27*
Jag skulle vilja säga krampus-smileyn av uppenbara skäl!
The feel på den...
Knatcharn
2013-05-22, 08:45
*drool* <-- Det kan inte vara kul att ständigt ha såna extrema cravings att man dreglar. Vägen till beach 2013 är en dans på rosor i jämförelse och jag slår vad om att den skulle ge allt för att få vara :eating:.
Lafayette
2023-07-24, 14:02
*mini Den under.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.