handdator

Visa fullständig version : Ny mobil?

PRound
2013-05-20, 19:15
Mitt abonnemang löper snart ut och det är nog dags för en ny telefon. Vill helst ha fysiskt qwerty, men det verkar helt ha dött ut. Annars har jag verkligen fastnat för den nya blackberry q10an. Men blackberry fungerar inte så bra här i Sverige tyvärr.

Funderar på en iPhone 5, men jag tycker att iOS kan vara lite jobbigt ibland. Har även funderat på en note men där har vi android, fult och ostabilt.
Ni får gärna dela med er av vad ni tycker om era mobiler.

Mina krav är:

Stor skärm
Mycket lagringsutrymme
Bra musikspelare
Bra integration med exchange
Bra integration med instagram, tumblr, Twitter

Sedan helst qwerty, men inget måste

Baronpanda
2013-05-20, 19:25
Brace yourself the Iphone is better NO Android is better battle is coming!

Men välj den DU vill ha helt enkelt.

Fuark
2013-05-20, 19:27
Galaxy är en mäktig hästsko! osv.

Dreas
2013-05-20, 19:37
Mitt abonnemang löper snart ut och det är nog dags för en ny telefon. Vill helst ha fysiskt qwerty, men det verkar helt ha dött ut. Annars har jag verkligen fastnat för den nya blackberry q10an. Men blackberry fungerar inte så bra här i Sverige tyvärr.

Funderar på en iPhone 5, men jag tycker att iOS kan vara lite jobbigt ibland. Har även funderat på en note men där har vi android, fult och ostabilt.
Ni får gärna dela med er av vad ni tycker om era mobiler.

Mina krav är:

Stor skärm
Mycket lagringsutrymme
Bra musikspelare
Bra integration med exchange
Bra integration med instagram, tumblr, Twitter

Sedan helst qwerty, men inget måsteDen nya luren ifrån Jolla som bygger på meego! Dreglar*

Wzup2u
2013-05-20, 19:43
tkr du ska satsa pä blackberry eller motorola sticka ut frän mängden iphone äger ju varannan svensk om inte mer. min nästa mobil blir nya motorola razr utan tvekan kvallit. tunn och väger som kvallite ska. med bästa batteritid osv.

jag har kvar min qwert telefon sony ericson mk16i med tangentbord.
jag vet de tillverkar inte sädana längre men jag lovar det kommer inom närmsta dä folk saknar tangentborden.. titta bara pä utvecklingen av surfplattor... nu börjar de flesta med inbyggda tangentbord eller som tillbehör folk har tröttnat pä heltouch.

tossefar
2013-05-20, 19:47
Ibland vet jag inte ens vilket språk du använder, wzup.

Lilla Ludde
2013-05-20, 19:57
:laugh:

Wzup2u
2013-05-20, 20:11

för de första så har jag ej svenskt tangentbord och måste göra snabbkommandon för å ä ö haha.

häller med dig mina medelanden e sjukt svärlästa tkr jag tom själv. =)
men men. thats me aight. :d

PRound
2013-05-21, 10:35
Bump.

mikaelj
2013-05-21, 11:07
Bump.

http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=166248