Visa fullständig version : Vad hatar ni med era kroppar?
Oredsson
2013-05-19, 18:58
Jag kan börja:
Mitt stora huvud
Mina små händer
Ni då?
Chilla mamma
2013-05-19, 19:00
Mitt apstora huvud
Min långa rygg
Mina korta ben
Mitt platta ansikte
Mina långa armar
Fel på ryggraden/felformade kotor.
Det är det enda som jag verkligen hatar. Sen tycker jag inte att jag är vacker, men jag hatar ingenting med mig själv.
Mina små vader.
Eller ja, hatar och hatar, vore trevligt med lite större.
Att jag måste träna den för att den ska vara snygg.
Att jag inte kan sova på mage vid erektion för det gör ont.
knuckles
2013-05-19, 19:05
Att jag inte kan sova på mage vid erektion för det gör ont.
Hahahah detta.
Jag har en tand som är ful och missfärgad då jag har käkat mkt snus. Ser ju inte så läckert ut då man flinar.
Jag har en "Hallux valgus" tror jag det heter, en stortå som pekar inåt och kan ömma rätt ordentligt.
Lite mindre kroppshår och fjun på oönskade ställen hade också varit nice,,, Annars går jag inte och grämer mig särskilt mycket.
Att den är "riktigt off" på morgonen. Det är mild tortyr varje dag att gå upp ur sängen. Det skulle väl vara det isåfall. Annars är den perfekt.
får lätt blåmärken och blöder även lätt
awesomooo
2013-05-19, 19:12
Just nu bara min kagge. Stör mig inte på den när jag står upp men när jag väl sitter lite slarvigt med lutning så ser man ut som en 40-årig oskuld som levt på bärs och nudlar i 20 år.
Hatar inget, men skulle vara trevligt med 2-5cm extra på armarna (utan att gå upp i bf)
Vasstand
2013-05-19, 19:20
Skulle vilja ha kortare överben.
Skulle vilja ha en normal bröstkorg.
Skulle vilja ha mindre kroppsfett. Ska försöka kicka igång deffen igen.
Mitt trasiga knä och mina gyno-tuttar. Resten kan jag leva med/jobba på.
Inget. Jag har saker jag tycker är mindre fina, och jag tycker inte om när den gör ont, men den gör det jag ber den och jag är frisk. Jag har ingen anledning att hata den.
narcissisten
2013-05-19, 19:44
Det finns definitivt och absolut saker jag ogillar/hatar med min kropp. Vissa saker kan jag förändra och vissa saker jag kan inte förändra. Det jag inte kan förändra försöker jag acceptera. Det jag kan förändra försöker jag förändra. Inte svårare än så.
Latissimus Dorsi
2013-05-19, 19:48
Allt, jag är för liten.
MasterChief
2013-05-19, 19:54
Allt, jag är för liten.
Nu är du för hård mot dig själv. Hade jag varit en 17 årig tjej hade jag velat ligga med dig.
Min gyno, annars är jag väldigt nöjd.
Min gyno, annars är jag väldigt nöjd.Hmm jag har också lite gyno. Fick det i puberteten och det försvann väl aldrig riktigt, för jag har aldrig ens provat några hormonpreparat. Nu när mitt BF minskar så är det lite väl mjukt längst ute på brösten.
Tur att det verkar operabelt. Någon som vet var man vänder sig och vilka kriterierna är? Vill ju inte lägga ner besvär om jag inte uppfyller kraven för det är inte mycket som syns på mig.
Patriarch K
2013-05-19, 20:17
Min tunnhårighet! Det är värdelöst och drar ner personligheten en aning - även om personligheten inte sitter i håret.
Tians fittryggsfaråthelvete. Resten är fantastiskt.
att min kropp är så förbannat jävla vek så mycket små och stora skador så det är patetiskt, och att det är så förbannat klen allmänt... sen anledningen till att man tränar är ju för att kompensera för liten k*k så det är väl självklart
Jag hatar den inte, jag älskar den. Den har stått ut med mycket med mig som "chef", den är säkert inte opti på många sätt men på samma sätt som man inte hatar sina barn när de inte uppför sig exemplariskt skulle det inte falla mig in att hata kroppen.
Mina kinder som har en tendens att bli överhettade. Allt annat är ok.
Sundqvist
2013-05-19, 20:40
Fel på ryggraden/felformade kotor.
Det är det enda som jag verkligen hatar. Sen tycker jag inte att jag är vacker, men jag hatar ingenting med mig själv.
:smash:
OnT: dåliga bröst/triceps
Det måste vara snabeln min då. Hade den varit lite längre så hade jag kunnat idka älskog med min på alla andra sätt fulländande kropp.
Jag blir ledsen på min kropp när den inte vill samarbeta med mig, vi är snarare motspelare än medspelare just nu, och det är oerhört frustrerande.
:smash:
OnT: dåliga bröst/triceps
Jaja, förutom ett gäng kotor då!
Hmm jag har också lite gyno. Fick det i puberteten och det försvann väl aldrig riktigt, för jag har aldrig ens provat några hormonpreparat. Nu när mitt BF minskar så är det lite väl mjukt längst ute på brösten.
Tur att det verkar operabelt. Någon som vet var man vänder sig och vilka kriterierna är? Vill ju inte lägga ner besvär om jag inte uppfyller kraven för det är inte mycket som syns på mig.
Fick också min gyno i puberteten. Ömmade och hade sig men tänkte väl att det skulle lägga sig men så var tyvärr inte fallet. Jag var på undersökning i göteborg föra några år sedan där de bekräftade gyno. De opererar även gratis eftersom det går via länstinget. Kommer tyvärr inte ihop namnet men det finns det säkert någon annan på brädan som gör.
Har bestämt mig för att operera det någon dag, men ska ha tiden till det också bara. Funderar på att göra det här i Malmö och punga ut 20k bara för att det är enklare än att resa dit och bo på hotell en vecka. Diverse plastikkirurger gör ingreppet snabbt och enkelt, men kolla gärna upp de innan. Och även bilder på andra de opererat.
Som du även skriver så är det hanterbart vid låg bf (varit nere på ca. 8% som lägst och då kunde jag leva med det). Men att öka i vikt för att öka i styrka är ett helvete. Nu ligger jag för på en 12-13% och det är ett helvete rent psykiskt. Visst sitter mycket i huvudet, men kommer aldrig få en snygg kropp enligt mig själv förrän jag opererat mig.
Carolinew
2013-05-19, 21:14
Min rygg, som satte stopp för min SL-karriär innan den ens hade börjat. Som sabbade hela mitt träningsintresse.
vicarious
2013-05-19, 21:15
Röven.
olle lindblad
2013-05-19, 21:20
Jag hatar inte mina fötter, men de tycker dessvärre inte alls lika mycket om löpning som resten av kroppen gör. Jag ogillar starkt deras konstruktion med sataniskt höga fotvalv.
Fick också min gyno i puberteten. Ömmade och hade sig men tänkte väl att det skulle lägga sig men så var tyvärr inte fallet. Jag var på undersökning i göteborg föra några år sedan där de bekräftade gyno. De opererar även gratis eftersom det går via länstinget. Kommer tyvärr inte ihop namnet men det finns det säkert någon annan på brädan som gör.
Har bestämt mig för att operera det någon dag, men ska ha tiden till det också bara. Funderar på att göra det här i Malmö och punga ut 20k bara för att det är enklare än att resa dit och bo på hotell en vecka. Diverse plastikkirurger gör ingreppet snabbt och enkelt, men kolla gärna upp de innan. Och även bilder på andra de opererat.
Som du även skriver så är det hanterbart vid låg bf (varit nere på ca. 8% som lägst och då kunde jag leva med det). Men att öka i vikt för att öka i styrka är ett helvete. Nu ligger jag för på en 12-13% och det är ett helvete rent psykiskt. Visst sitter mycket i huvudet, men kommer aldrig få en snygg kropp enligt mig själv förrän jag opererat mig.
hur stor knöl snackar vi om? Eller är det mest puffynessen som är jobbig?
hur stor knöl snackar vi om? Eller är det mest puffynessen som är jobbig?
Relativt stora knölar, sedan samlas ju även fett lättare där också. Är väl mest att kollar man på mina pecs ser jag tjock ut fast med bröstmuskler, kollar man på resten ser jag vältränad ut.
Speciellt när man sitter ner eller har t-shirt.
Mina benhinnor. Kan inte springa mer än någon kilometer utan att få känningar dagen därpå. Och jag gillar att springa.
whuddafuks
2013-05-19, 22:10
Mina benhinnor. Kan inte springa mer än någon kilometer utan att få känningar dagen därpå. Och jag gillar att springa.
Uch.. lider av det också. Det tog mig 3 månader att ens kunna jogga normalt efter att jag sprang en 7 km-sträcka i skolan. Inte kul :/
Sen att jag har en kvinnas händer gör mig alltid lika nere när jag ser dom. "Nu jävlar ska det köttas bänk. AAAH så där ja, nu kör vi! Händer på stång- ÅH SATAN VA SMÅ DE ÄR.." *grr27*
gratefuldead
2013-05-19, 22:15
Min diabetes *cry*
Hade gjort jävligt mycket för att slippa det, men vad fan gör man..
Ristretto
2013-05-19, 22:18
Mina knän.
Mitt nyckelben som sticker upp som en knöl efter att det gick ur led för några år sedan. Som tur är så syns det inte alls lika mycket som då (precis innan jag började träna) då muskelmassan har ökat markant. Det har inte hindrat mig direkt i byggandet, förutom första halvåret när jag höll på med sjukgymnastik och allt vad det heter..
Annars finns det väl inga kroppsdelar jag hatar på mig själv, vad jag kan koma på.
Större penis vore jävligt roligt.
Bättre muskelbyggargener.
Bättre vader.
Snyggare face, bättre skäggväxt tydligare ansiktsdrag. Mindre acne etc.
Latissimus Dorsi
2013-05-19, 22:39
Nu är du för hård mot dig själv. Hade jag varit en 17 årig tjej hade jag velat ligga med dig.
Nja vettefan, kan ibland känna ett extremt självhat men bara ibland. Oftast älskar jag mig själv något ofantligt :D
Heddaway
2013-05-19, 22:52
Mina boobs. De krymper mer och mer. Ska sluta träna.
whuddafuks
2013-05-19, 23:01
Du kan ju alltid kompensera med en fin och fast rumpa cofffee
WHITEFOLKS
2013-05-19, 23:03
Jag hatar att jag är tjock äcklig och svag, annars är det mesta rätt bra. Liten snopp och fult ansikte kanske också på listan.
Heddaway
2013-05-19, 23:05
Jo, som tur är växer rumpan. (Mitt journalnamn är rätt diskret) :D
Vasstand
2013-05-19, 23:18
Jag hatar att jag är tjock äcklig och svag, annars är det mesta rätt bra. Liten snopp och fult ansikte kanske också på listan.
Du har en vacker insida.
WHITEFOLKS
2013-05-19, 23:19
Du har en vacker insida.
Min insida är som 3 dagar gammalt kaffe som har micrats i 7 minuter.
Vasstand
2013-05-19, 23:19
Min insida är som 3 dagar gammalt kaffe som har micrats i 7 minuter.
Jag vet folk som inte kan dricka något annat kaffe än de som har stått i exakt 3 dagar och micrats i 7 minuter!
:D 7 minuter är lite väl, men det duger väl i krig antar jag..
Blir skadad så fort jag rör på mig
eller silikon om boobs är ett måste *rolleyes*
MackeJuve
2013-05-19, 23:59
För högt BF och finnar. Är jag den enda 22-plussaren som har bröstet täckt av finnar och får en och annan stor finne då och då i plytet?
Njet, det dyker upp en finne här och där i ansiktet ibland.
Mina skavanker:
Utsida lår har irriterad hud och får otrevliga finnar med jämna mellanrum.
Bröt vänster axel som liten och det läkte ihop fel. Kan nästan inte köra några stångövningar, då det belastar musklerna på olika sätt på de olika sidorna. Detta har lett till att hela min överkropp är helt asymmetrisk, sånär som på underarmarna. Vänster främre deltoid sitter knepigt placerad och ser helt annorlunda ut gentemot höger.
Högervaden är större än vänstra också, då jag tydligen kompenserade med den under 1 års tid när jag körde vadpress med båda benen samtidigt. Numera körs det mesta för sig, för att försöka jämna ut litegrann.
Stor rumpa, ganska feta lår och breda höfter. Sa jag att jag var man?
Det är bara att lyfta tungt och ju större musklerna blir, desto mindre blir skillnaden. Det är vad jag hoppas iallafall...
Red Apple
2013-05-20, 00:51
Smala ben. (Går att åtgärda)
Putmage. (Går att åtgärda)
Pectoralis Excavatus. (Går ej att åtgärda)
Överdriven kroppsbehåring. (Går att åtgärda men fyfan för en helkroppsrakning varje vecka. Vi snackar några timmars arbete.
Några födelsemärken som står ut en bit á la gamling, och är tämligen oförtjusande. (Tänkte åtgärda de två/tre värsta i sommar).
BobaFett
2013-05-20, 01:02
Inget *screwy*
Inget. Vad fan ska man klaga över sånt skit för när man istället kan lägga ner tid på att faktiskt bli så bra som man kan med sina egna gener
DJJOHANSSON
2013-05-20, 03:46
Haha...
Att jag lätt drar på mig vätska.
Mina bitchtits
Mina långa > smala ben/armar
Min breda midja
Att jag inte har filmstjärnetänder
Lite sned näsa
Tjocka ögonbryn
Nästan ingen skäggväxt
Ko-bent
Anabolaknölar på axlarna
Att jag har rygg/axelproblem och skadar mig såfort jag kollar på en hantel.
Trots allt detta är jag jävligt snygg, svettas aldrig och man får ju ligga det får man ju.
Pectoralis Excavatus. (Går ej att åtgärda)
Välkommen till klubben...har du det mycket eller? Det går iofs att åtgärda med en nuss-operation tror jag det heter.
Jag har detta ganska milt men det stör mig som fan ändå.
Kan bara uttala mig om hur jag tänker. Jag har träffade en kvinna som var helt totalt planka...det funkade inte för mig. Men har kvinnorna små bröst så gör det absolut ingenting bara det inte är heeelt platt. Hellre en schysst röv än ett par stora bröst!
Andy.da.wohoo
2013-05-20, 08:27
Hatar faktiskt inget, är ganska nöjd med min kropp. Om jag måste anmärka på något så vore det väll längden, några cm längre vore inte fel. Men i regel nöjd.
Hatar min mage och har extrema komplex för den, hatar även min totala avsaknad av vaskuläritet :P
Heddaway
2013-05-20, 08:48
Kan bara uttala mig om hur jag tänker. Jag har träffade en kvinna som var helt totalt planka...det funkade inte för mig. Men har kvinnorna små bröst så gör det absolut ingenting bara det inte är heeelt platt. Hellre en schysst röv än ett par stora bröst!
Thnx Bryggan.
Nä myggbett får de fan inte bli. Man gör ju vad man kan för att odla röv!
JHilding
2013-05-20, 08:53
Vet inte om jag skulle skriva i vad gör dig förbannad-tråden eller här men får bli här. Har upptäckt den här veckan att mitt gyno blivit värre. Så otroligt frustrerande när man är ren och har låg BF!:(
Ja, det är nog det mest hatade på min kropp.
awesomooo
2013-05-20, 08:55
Just nu allt. Skulle vilja ha 5-6 cm större armar och mycket mycket mindre fett och allt annat så pass stort så det matchar armarna.
Red Apple
2013-05-20, 10:06
Välkommen till klubben...har du det mycket eller? Det går iofs att åtgärda med en nuss-operation tror jag det heter.
Jag har detta ganska milt men det stör mig som fan ändå.
Jag har det betydligt värre än majoriteten som har det. Med det sagt är jag inget extremfall och det har inte gett mig något annat än estetiska problem.
Att den går sönder lätt. Annars älskar jag den :)
Jag hatar mina biceps för att de alltid gör ont.
Holmeros
2013-05-20, 10:21
Jag hatar nog ingenting, inte längre iallafall. Sen att det finns saker man ogillar, vissa av dem kan man själv göra något åt och vissa får jag acceptera.
Mitt trasiga knä är väl det värsta. Det är nog närmst hat iallafall, eftersom det hindrar mig så pass mycket i min träning. Det förvisso blivit bättre, vilket skapar hopp iallafall! :)
Mindre grejer som kan själv kan/håller på att åtgärda är väl släpande baksida axlar, klen i bänken, dåliga ben samt för mycket fett på kroppen.
knuckles
2013-05-20, 10:46
Inget. Jag är perfekt jag ÄR Zyzz.
Inget. Det jag hatade har jag redan åtgärdat hos plastikkirurgen :D ;)
för övrigt finns det ju saker jag inte är sådär 100% förtjust i. Tex mina klena tunna vader, att överkroppen är oproportionerligt lång mot benen, att jag är hjulbent, att mina axlar är dåligt designade och far ur led om jag inte är snäll. Tycker inte om mitt leende heller, å andra sidan tycker jag det är så förbannat trist med människor som döljer sitt leende och sin glädje så jag skiter i det och bjuder på ett muppleende istället då det ändå ser bättre ut än att se sur ut. Jag är för gammal och vis för att orka bry mig längre, så jävla viktigt är det inte egentligen att det är lönt att lägga energi på sånt som är som det är och inte går att ändra.
Att jag periodvis får dålig hy och att jag troligtvis kommer att bli tunnhårig när jag blir äldre. Annars är jag väl hyfsat tillfreds med min kropp.
Har lite för små händer, fötter och kropp överlag (liten benstomme) tycker jag, påverkar sex appealen negativt…
Jag hatar min rygg för att den är dysfunktionell och hindrar mig från att ha ett normalt livet med jobb och intressen. Istället ligger jag hemma och knaprar i mig morfin för att ens kunna ta mig upp ur sängen och duscha själv.
Min vänstra axel som hoppat ur led 3 ggr. Och nu har jag sjukt ont i den.
Min gigantiska snorre!
Jag lider med dig
Skickat från min HTC One via Tapatalk 2
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.