Visa fullständig version : Sweden Rock 2013
Vi måste ju banne mig ha en Sweden Rock 2013-tråd!
Här skriver vi traditionsenligt väldigt lite, bestämmer en Kolloträff som inte blir av, skryter om att vi har biljett, osv..
Jag har en 3-dagars biljett. Svor att jag inte skulle dit i år men måste fan se ATG och lite annat. Ingen sommar utan SRF.
hahavaffan
2013-05-13, 14:03
Mina päron har tydligen precis köpt ett sommarhus i närheten av Karlshamn, så det är fan inte omöjligt. Annars brukar avståndet vara en rejäl turn off nämligen. Ändå en bra line up i år, så wtf, kanske.
Tänkte skapa denna tråd traditionsenligt men iom att jag inte ska gå själv så sket jag i det! Så nu kan jag tyvärr inte boka en träff som inte blir av med dig Grotesk :cryout:
Five finger death punch ska lira och hade gärna sett dom förutom atg!
Arf Pingvin
2013-05-13, 14:13
ATG, Ihsahn och Leprous ok, men sen då?
ATG, Ihsahn och Leprous ok, men sen då?
Kreator, Vader såg jag nu också ;)
Hardline!! :em:
Arf Pingvin
2013-05-13, 14:25
Jo men de har jag sett. Tänkte bara vara sådär Groteskt surmulen :)
Vader i gasklockorna på Getaway är legendariskt. Inte som Mayhembordet men snudd på.
Pudzianovski
2013-05-13, 14:31
Funderar på att åka dit för att se Hypocrisy men men....inte bestämt.
Vomitory lirar ju också...de lägger ner efter detta år :cryout:
Funderar på att åka dit för att se Hypocrisy men men....inte bestämt.
Vomitory lirar ju också...de lägger ner efter detta år :cryout:
Detta hade jag missat. Måste kika! *cry*
Att kika på Johan Häggs skegg är ju givet också, trots att jag beskådat det tidigare. Så jäkla mäktigt.
Har biljett. ATG är ett måste, förutom dem så går jag på de band som inte krockar med festandet.
Nu börjar det fanken dra ihop sig så se till att avsluta era SRF-dieter i tid så ni kan glänsa på festivalen. :d
Vill gå, har ingen att gå med. :(
Grazzafukkinrazzi
2013-05-23, 21:53
Njut av 5FDP för mig, tack på förhand :(
Vann ett 4-dagars VIP-paket för två, så ja, jag ska dit :)
Fast i USA till precis efter Sweden Rock. Tur man såg ATG under 2008:s festival.
Njut av 5FDP för mig, tack på förhand :(
Dom kommer till hovet senare iår tack och lov! :)
Grazzafukkinrazzi
2013-05-24, 07:28
Dom kommer till hovet senare iår tack och lov! :)
Jaså!? Var inne och kollade deras hemsida förut och såg inga andra spelningar i Sverige då. När blir det då? Känner att jag måste se dem, NU!
Jaså!? Var inne och kollade deras hemsida förut och såg inga andra spelningar i Sverige då. När blir det då? Känner att jag måste se dem, NU!
http://www.bandit.se/konserter/avenged-sevenfold-five-finger-death-punch-och-device-kommer-till-sverige
:)
Grazzafukkinrazzi
2013-05-24, 19:20
http://www.bandit.se/konserter/avenged-sevenfold-five-finger-death-punch-och-device-kommer-till-sverige
:)
NICE! Tack! :)
Nu är vi ännu närmare. Proteinbars och vassleproteinpulver inhandlat - opti.
Grotesk kommer befinna sig i "Stora killens camp" om någon är sugen på att vinna en posedown. Griscampingen såklart.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.